DM&FF Winterrit 2008, zondag 27 januari
Moderator: Shelby GT-H
- GeorgeMach1
- Mustangdriver
- Contacteer:
Ik wens alle deelnemers van de winterrit een fantastische dag toe. Hopelijk met droog weer; in ieder geval ligt er geen zout op de baan wat veel slechter is.
Ik kijk al uit naar de foto's en het verslag !
Geoffrey
Ik kijk al uit naar de foto's en het verslag !
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Morgen ga ik mijn Mustang ophalen bij Jaarsma. Onder regie van Pyt is daar o.a. een anti-roest coating aangebracht.
Die kan weleens goed van pas komen dit weekend.
Vlak vóór de deadline werd de regen(kans) nog geschat op 1mm (30%). Inmiddels lees ik 9mm (80%).
Zo zie je maar; niks zo veranderlijk als het weer!
We laveren wel tussen de buien door. En AndreV, die buurman van je.......
Die kan weleens goed van pas komen dit weekend.
Vlak vóór de deadline werd de regen(kans) nog geschat op 1mm (30%). Inmiddels lees ik 9mm (80%).
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
Droog weer kon wel eens lastig worden als ik de voorspellende buienradar zo bekijk... Niet dat het mij uitmaakt. Ik rij toch wel
Vandaag z'n APK weer gehad, dus we mogen weer een jaar!
Oh, en Jacco? Doe Pyt de groeten van die gast met de 2002GT en dat raamrubber
Oh, en Jacco? Doe Pyt de groeten van die gast met de 2002GT en dat raamrubber
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Ik heb goed nieuws,
Bigfoot is vanmiddag uit het ziekenhuis ontslagen( net als bij zijn baas!!!) nadat we de vredespijp hadden gerookt, zou hij morgen een ander dans-je maken.
Onder ons gezegd, ik zag wel wat vreemde rook-vormen boven het huis hangen( nog geen e-mail)
[left]
[/left]
Is er dan toch nog hoop?
AndreV

Bigfoot is vanmiddag uit het ziekenhuis ontslagen( net als bij zijn baas!!!) nadat we de vredespijp hadden gerookt, zou hij morgen een ander dans-je maken.
Onder ons gezegd, ik zag wel wat vreemde rook-vormen boven het huis hangen( nog geen e-mail)
[left]
[/left]Is er dan toch nog hoop?
AndreV
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
als je een bakkie koffie wilt halen in de buurt van heerenveen, ben je van harte welkomMustangwacko schreef:Morgen ga ik mijn Mustang ophalen bij Jaarsma. Onder regie van Pyt is daar o.a. een anti-roest coating aangebracht.
Die kan weleens goed van pas komen dit weekend.![]()
Vlak vóór de deadline werd de regen(kans) nog geschat op 1mm (30%). Inmiddels lees ik 9mm (80%).![]()
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
1974 VW412e
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
DELETE
Laatst gewijzigd door 1970TwisterSpecial op za 19 jan, 2008 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
BELANGRIJK: DM&FF Winterrit 2008 20 januari gaat NIET door!
Wegens de zeer slechte weersverwachting voor morgen hebben wij in samenspraak met het restaurant besloten om de rit een week te verzetten naar 27 januari.
Onze excuses voor het eventuele ongemak, maar in het kader van de veiligheid en uiteraard het plezier wat zo'n rit met zich mee moet brengen zien wij geen andere mogelijkheid.
De mensen die 27 januari niet mee kunnen rijden krijgen uiteraard hun geld terug. Neem hiervoor contact op met Jacco via zijn email: jaccoderijke@hotmail.com.
Om het overzicht te bewaren verzoeken wij diegene die wel meerijden een reactie achter te laten in dit topic.
De voorwaarde van het restaurant is dat er volgende week maximaal 50 personen aanwezig zijn en dat er voor 50 personen betaald wordt. Wij hopen daarom dat jullie je weer in groten getale aanmelden voor deze rit!
Omdat het niet zeker is dat iedereen dit topic leest, willen wij jullie vragen om de mensen waar jullie contact mee hebben op de hoogte te brengen van dit laatste nieuws.
Wij hopen op jullie begrip!
Groetjes,
Jacco
Ronald
Rob
Wegens de zeer slechte weersverwachting voor morgen hebben wij in samenspraak met het restaurant besloten om de rit een week te verzetten naar 27 januari.
Onze excuses voor het eventuele ongemak, maar in het kader van de veiligheid en uiteraard het plezier wat zo'n rit met zich mee moet brengen zien wij geen andere mogelijkheid.
De mensen die 27 januari niet mee kunnen rijden krijgen uiteraard hun geld terug. Neem hiervoor contact op met Jacco via zijn email: jaccoderijke@hotmail.com.
Om het overzicht te bewaren verzoeken wij diegene die wel meerijden een reactie achter te laten in dit topic.
De voorwaarde van het restaurant is dat er volgende week maximaal 50 personen aanwezig zijn en dat er voor 50 personen betaald wordt. Wij hopen daarom dat jullie je weer in groten getale aanmelden voor deze rit!
Omdat het niet zeker is dat iedereen dit topic leest, willen wij jullie vragen om de mensen waar jullie contact mee hebben op de hoogte te brengen van dit laatste nieuws.
Wij hopen op jullie begrip!
Groetjes,
Jacco
Ronald
Rob
Laatst gewijzigd door 1969Mach1 op za 19 jan, 2008 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
--> @mistermach1
Ja Rob, volgens het Belgische weerbericht zou het vooral in het noorden (dus kant Nederland) veel regen zijn, en ook veel wind.
Volgende week zondag (27ste) zou het (weer volgens dat weerbericht) prachtig weer worden, maar ja, op enkele dagen kan het veranderen.
Op buienradar.nl ziet het er ook niet goed uit (80%) voor morgen !
Emiel

Volgende week zondag (27ste) zou het (weer volgens dat weerbericht) prachtig weer worden, maar ja, op enkele dagen kan het veranderen.
Op buienradar.nl ziet het er ook niet goed uit (80%) voor morgen !
Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- mustangman
- Contacteer:
Annulering
Heren,
Hebben we net onze Mustang gepoetst, zie ik dat de tocht niet doorgaat. Volgende week kunnen wij helaas niet mee (Jacco ik had je al eerder op de hoogte gesteld) en wensen jullie alvast veel plezier.
P.S. mocht er iemand graag mee willen en nog geen Mustang hebben onze 95er is te koop (net gepoetst)
Reiny en Loes
Hebben we net onze Mustang gepoetst, zie ik dat de tocht niet doorgaat. Volgende week kunnen wij helaas niet mee (Jacco ik had je al eerder op de hoogte gesteld) en wensen jullie alvast veel plezier.
P.S. mocht er iemand graag mee willen en nog geen Mustang hebben onze 95er is te koop (net gepoetst)
Reiny en Loes
Re: Annulering
Ok wij hebben de auto gepoetst maar gaan volgende week gewoon mee hoor .
hopelijk het weer dan inderdaad wel een stuk beter.
steef 50 tot de 27 e in ieder geval een fijne zondag toegewenst aan allen
hopelijk het weer dan inderdaad wel een stuk beter.
steef 50 tot de 27 e in ieder geval een fijne zondag toegewenst aan allen