Ik heb ook een andere hub dan deze supercharger normaal heeft denk ik, dat is een van de aanpassingen die erop is gedaan. Allicht is het daarom anders?
Ik kreeg de hub met (een heel klein beetje hulp van) een rubberen hamer zo op zijn plek, alleen het alignen met de 6 x m6 holes die erin zitten was nog een uitdaging daarna maar dat is ook gelukt. Ik heb de m6 bouten er nu in zitten maar nog niet op moment vastgedraaid.
Ik vind het wel lastig om te checken of de pulley nu 100% goed zit, als ik eraan draai heb ik het idee dat ik buiten de weerstand van de supercharger zelf geen weerstand heb en hij vrij over de snout draait, maar dat is slechts een gevoel, geen idee hoe ik het zeker kan weten.
De alternator heeft in ieder geval inmiddels ook zijn nieuwe plek en de brandstofrails met de andere injectoren zitten er ook weer op (brandstofrails links en rechts zijn bewust omgeswitched), alleen nog de brandstofslang ertussen maken en dan kan ik weer door:

heb inmiddels ook m'n custom lederen interieurdelen binnen:
lederen armsteun (zelfde leder als rest van het interieur), met Shelby stripes en Shelby GT logo geborduurd

Lederen shift cover (zelfde leder als rest van het interieur) met Shelby stripes

Lederen e-brake cover (zelfde leder als rest van het interieur) met Shelby stripes

Lederen headrest covers, met Shelby GT logo erop geborduurd. Ik wilde mijn originele hoofdsteunen het leer er niet vanaf halen, dus heb ik gekozen om deze covers op maat te laten maken, die kan ik er netjes overheen zetten zonder de huidige te verneuken.