einde thunderbird

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Blizzard
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Dat ziet eruit als een behoorlijke klap, gelukkig heb je zelf niets overgehouden aan het ongeluk. Jammer van je auto, en waarschijnlijk zou je liever een gekneusde duim hebben dan je auto kapot maarja shit happens. Meer mensen is dit overkomen dus je hoeft je niet te schamen.

Ziet er inderdaad uit alsof het in de buurt van de erasmusweg is (erasmusweg zelf heeft geen trambanen over de weg lopen) In ieder geval in de buurt van de denekampstraat/dedemsvaartweg/erasmusweg.

Blizzard
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
6-banger

Bericht door 6-banger »

Goed dat je zelf niks mankeert,maar erg zonde van je auto.Ziet er heftig uit zeg.
JaCo

Tbird

Bericht door JaCo »

Jeetje Ed,

dat ziet er heftig uit, ziet toch anders uit als ie gewoon op zijn poten staat.
En dan bijna niks van zijschade te zien.
En inderdaad, in prima staat is tie, ik ben nog geen roest van belang tegengekomen.
Van binnen is tie al leeg, morgen gaat aan de voorzijde de flex erin en dan hoop ik maar dat ik qua motorschade geen verrassingen tegenkom, dan krijgt ie tzt een mooi 2e leven.

Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
351-V8-power

Bericht door 351-V8-power »

Ik hoop het ook voor je want het motortje liep echt toppie.. geen trillingen niks...

ik heb iemand voor de heater core voor je, ik laat hem wel contact met je opnemen.

Gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
351-V8-power

Bericht door 351-V8-power »

Ik wil graag iedereen bedanken die een reaktie heeft gegeven via dit topic.
Het gaat inmiddels een stuk beter met me.
Ik ga vanaf maandag weer halve dagen werken.
Ik bleek tevens een lichte hersenschudding te hebben dus als ik onzin heb uitgekraamd via dit forum, vergeef het me :D :D :D

Gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
Jag_man
Contacteer:

Bericht door Jag_man »

Neko- schreef:Jammer dat dit niet Amerika is... Had je die boom aan kunnen klagen voor staan op een plek waar hij gewoon schade kon verwachten!

Ik kan er wel een geintje van maken, maar eigenlijk is het gewoon triest... Zo'n mooie wagen en dan aan barrels. :( :( :(
Ha, maar als het Amerika was geweest was er vast wel een advocaat die je namens de boom aan zou klagen....Jammer van de Ford joh...
http://home.hetnet.nl/~mvieveen/

Ford Focus CC
Fordje van de baas
Jaguar MK2 1962
Oud en gek genoeg om Mustanglover te zijn
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”