GESTOLEN! velgen NAAR UIKIJKEN S.V.P

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Is het ook bekend welk merk banden er om zat? Dat maakt de identificatie weer wat makkelijker.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
pony-'68

Bericht door pony-'68 »

En als je ze tegenkomt? wat dan? Staat er een naam in gegraveert ofzo?
Ik wil niet pessimistisch klinken maar ik bedoel maar...
If God had an engine, He would

sound like a Mustang
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

N00B schreef:tja setje slot bouten kon er zeker niet meer af...

ik rij zelf met 2 set slot bouten op me 18 inch..

Als er geen slot bouten opzaten dan niet janken.. en tja smart met 17 inch blijft nog een spug lelijke auto... hahaha

En Koya. echt een merk wat veel gezocht wordt. LOl als het nu OZ's waren of BBS of zo. niet deze PBS
Heee onze loser is er weer, en ja er zaten slotbouten op..

Tijd dat je weer eens vraagt om je account te verwijderen joh

Marcel :baby:
DutchMustangGT
Contacteer:

Bericht door DutchMustangGT »

6-banger schreef:ik heb helaas geen tips,maar ze moeten die lui hun klauwen afhakken als ze gepakt worden......
Mag ik helpen ? Ik hak wel....

:peace:
http://walter-ton.piczo.com
There is no substitute for cubic inches.
1.5 Liter is de inhoud van een Cola fles, niet van een motor.
Loud pipes save lifes.
Hé dude, your car is leaking rice.
Blizzard
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

N00b:Het maakt niets uit of er slotbouten op zaten. Mensen moeten gewoon van andermans spullen afblijven. lijkt me simpel. Natuurlijk BS om te zeggen dat je er om vraagt. Meisje in een kort rokje vraagt zeker ook om verkracht te worden. Wanneer je niets zinnigs hebt te zeggen zeg dan ook niets. Zonde van de webspace die je post inneemt. Daarbij irriteer je een hoop mensen onnodig met dit soort ..........

Verder hoop ik dat je ze nog tegenkomt en herkent, of iemand van die forum. Zijn er nog bepaalde beschadigingen ofzo waardoor ze uniek zijn. Misschien wel handig voordat er een post op het forum opduikt met iemand die claimt dat zijn exact dezelfde velgen ook gestolen zijn. Succes

Blizzard
Wally
Contacteer:

Bericht door Wally »

@ sommige Je hoeft niet te reageren hoor

@Marcel, oogje hangt in t zeil
Don`t eat the

yellow snow !?
MII Ghia 302 V8 1976, MET hoodornament
Sierra 2.0 dohc 1992
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Prima zo.

Ik denk dat het duidelijk is dat we op zoek zijn naar een setje velgen, evt met nog wat banden. Er hebben zich al vrijwilligers gemeld met energie over als de dader gevonden wordt. Ik denk dat die dan het beste even kunnen helpen met de bandjes weer terug zetten, want vele handen maken immers licht werk.

Topic gesloten. Verdere vragen over het onderwerp kan je via PB stellen aan de topic starter. Vragen of menigingen over de gang van zaken kunnen zoals altijd via PB aan mij of aan een van de andere moderatoren (als je me niet mag).
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Gesloten

Terug naar “Lounge”