hoi
Bij mij in de buurt (zwartewaal) dicht bij Spijkenisse zit een restauratie bedrijfje dat chrome spuitwerk doet.
Ik heb bij deze jongens mijn motorkap laten restaureren en dat hebben ze ook perfect gedaan.(inclusief foto reportage op disk)
Terwijl ik daar was hebben ze mij deze techniek laten zien en het ziet er perfect uit en niet van echt chroom te onderscheiden. Ook deze techniek werkt met een blanke afwerk lak. Volgens de spuiter is er 1 nadeel en dat is als de onderdelen heel klein zijn en veel hoeken hebben dan moeten ze voorzichtig zijn met de blanke lak om verkleuring te voor komen.
Ze spuiten chroom kleur ook in blaauw, geel en rood.
Ik heb deze jongens gevonden via mijn auto taxateur ze doen heel veel restauratie werk aan MGM's maar een amerikaan op zijn tijd is ook welkom.
Als er iemand intresse heeft kan ik wel even langs rijden en een foto maken van gespoten onderdelen.
Eric
Chrome spuiten op kunststof UPDATE
Moderator: Shelby GT-H
- dennis19131
- Contacteer:
Groom look is wel degelijk te spuiten, ik zit in de airbrush-works en krijg ook daar wel eens het verzoek in,
Motip heeft inmiddels een do-it-your-self pakket samengesteld bestaat uit een base-coat een groom coat en een blanke lak.
Dit is voornamelijk op de markt gekomen voor de groom-look wielen, de truuk zit hem in de base-coat, als je deze zilver spuit krijg je gewoon groom , zwart -> black groom of bijv blauw-> blue-groom.
Dit geeft echt een super resultaat, echter het zal nooit zo glimmen als echt groom!
De oude motip groom spuitbus is echt k.. deze blijft niet glimmen na een balnke lak en zonder is ie niet vlek bestendig dus wrijf je het er zo weer af!
suc6
Motip heeft inmiddels een do-it-your-self pakket samengesteld bestaat uit een base-coat een groom coat en een blanke lak.
Dit is voornamelijk op de markt gekomen voor de groom-look wielen, de truuk zit hem in de base-coat, als je deze zilver spuit krijg je gewoon groom , zwart -> black groom of bijv blauw-> blue-groom.
Dit geeft echt een super resultaat, echter het zal nooit zo glimmen als echt groom!
De oude motip groom spuitbus is echt k.. deze blijft niet glimmen na een balnke lak en zonder is ie niet vlek bestendig dus wrijf je het er zo weer af!
suc6