ik dacht dat een ducktailspoiler zeker op een coupé past, want ik heb dat wel eens eerder gezien. volgens mij plaats je hem gewoon op de achterklep en je zou geen hinder moeten hebben bij het openen. mocht dat wel zo zijn, dan moet je daar weer een oplossing voor zien te vinden. kijk gerust eens rond op internet, vooral Amerikaanse pagina's, en je moet een II coupe kunnen vinden met zo'n spoiler. je Mustang wordt helemaal one of a kind, dat is nu wel duidelijk. ben benieuwd hoe deze opmerkelijke verschijning er uit komt te zien straks.
edit:
als je op google Mustang II coupe + spoiler intypt, krijg je al snel een rode cabrio King Cobra te zien met zo'n ducktailspoiler. je ziet dat het dus wel degelijk kan. ik zou me ook even aanmelden op facebookgroep Mustang II Lovers en daar dezelfde vraag stellen. wellicht kan men je tips meegeven.
Harry
Hallo
Moderator: Shelby GT-H
Re: Hallo
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
ja idd zeg, dat is nog een leuke optie zeker in combinatie met de custom bumper. ook meteen gekeken naar andere 'fake' inlaat kapjes want dit stelt niet veel voor
verwacht niet dat ik dit allemaal aan het eind van het jaar gedaan heb, want er moeten eerst nog de noodzakelijke dingen gebeuren en en op dit moment ook nog eens druk met 2 andere brommers en mn eindexamen
verwacht niet dat ik dit allemaal aan het eind van het jaar gedaan heb, want er moeten eerst nog de noodzakelijke dingen gebeuren en en op dit moment ook nog eens druk met 2 andere brommers en mn eindexamen
Tomtom,
Ik kon het niet laten om je even op de hoogte te brengen van mijn motor. Na een korte intensieve zoektocht ben ik geslaagd voor de Kawasaki Z750 ABS
Kleine overeenkomst, bijna dezelfde kleur
Uiteraard een fotootje:

Succes met de studie
Ik kon het niet laten om je even op de hoogte te brengen van mijn motor. Na een korte intensieve zoektocht ben ik geslaagd voor de Kawasaki Z750 ABS
Kleine overeenkomst, bijna dezelfde kleur
Uiteraard een fotootje:

Succes met de studie
Groet, Jordi
hey joris,
Ik wil er uiteindelijk wel eentje verkopen, maar wil ze eerst nog verder op knappen
als ik van plan ben er eentje te verkopen zal ik je tegen die tijd wel een berichtje sturen, als je dan zelf nog niet eentje gekocht hebt
gr thomas
Ik wil er uiteindelijk wel eentje verkopen, maar wil ze eerst nog verder op knappen
als ik van plan ben er eentje te verkopen zal ik je tegen die tijd wel een berichtje sturen, als je dan zelf nog niet eentje gekocht hebt
gr thomas