http://www.ponysite.de/fmcog/isis/ferguson/fergusen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
nog wat fotos

Moderator: Shelby GT-H

Ja, de PKV 300G is gebruikt in het Engelse artikel van Jan 2000, het Duitse artikel van 1970 op de site van de first Mustang Club of Germany en het Nederlandse Autovisie artikel.NordicDawn schreef: Ik kan nu al niet wachten op het complete verhaal. De 69'er die het Carkraft Team heeft gerestaureerd, is dat toevallig dezelfde als in het engelse artikel? Deze is namelijk ook gebruikt voor het artikel in de Autoweek. Is er trouwens nog iets te zien in het museum in engeland over de FF Mustangs? Vragen, vragen
Het Kar-Kraft team kun je helaas niet meer bezoeken aangezien de Kar-Kraft Shop als zodanig niet meer bestaat en oprichter/eigenaar Miles Townshend in Maart 2004 is overleden. Miles zoon Adam Townshend heeft de zaak sindsdien in handen en is verder gegaan onder de naam "The Mustang Shop Ltd"tedhu schreef:en wil het carkraft team bezoeken die heeft een van de 69 modellen gerestoreerd,
Laat maar komen, ben naast de all wheel drive ook zeer benieuwd naar evt foto's van het Maxared ABS systeem.tedhu schreef:he jongens ik zal jullie niet tot na de vakantie laten wachten. er komen zondag fotos, vindt de reacties en betrokkenheid super leuk vandaar even wat actie voor ik vertrek hang on.!!
Is het normaal dat het sluitmecchanisme van de motorkap, aan de radiator zit bij een 69 ?frankpost schreef:
67 en 68 ook Niels, alleen zit daar alles omgekeerd (of zit het bij de 69 omgekeerd ?Ghost Rider schreef: Deze open je ook gelijk onder de kap, niet onder de grill

Gezien de omvang van de algehele transmissie is dat vrij simpel te verklaren Niels.Ghost Rider schreef:wat mij opvalt is de plaatsing van de automaat shifter en de bobbel richting de bestuurders kant, erg apart.

Lijken me geen bandjes om nog veilig mee te rijden Niels, die hebben de max houdbaarheidsdatum al ver overschreden.
Nee nee, dat dacht ik al inderdaad, leek mij verklaarbaar inderdaad.Gezien de omvang van de algehele transmissie is dat vrij simpel te verklaren Niels.