Nieuw lid - op zoek naar 65er cabrio

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

mustangmicha65

Re: Nieuw lid - op zoek naar 65er cabrio

Bericht door mustangmicha65 »

Ik ben het helemaal met Silverbullit en Ghost Rider eens; ga eens naar Danny Geevers. Uit eigen ervaring: top auto's, top service en top kwaliteit! Goudeerlijke mensen. :ok:

Daarnaast is Geevers ook nog eens bij jou 'om de hoek' als ik me niet vergis.
Succes, Micha
'64 half Mustang convertible, rood met een wit dak
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Erwin schreef:Quote advertentie van Heideveld: "...loop en rijd pervekt".

3 fouten in 4 woorden...heren we hebben een winnaar!
Het verhaal over de Buehler 66 cabrio (zie linkje pagina terug) van Geevers staat ook vol met fouten... okay, in het Engels en de tekst is fors langer, maar toch... Autoverkopers lijken nog steeds niet te snappen hoeveel mensen afknappen op slechte advertentieteksten.

Succes met je zoektocht, ik hoop dat je niet besluit een Mustang met een goede originele lak over te spuiten omdat je perse die ene kleur wil (hoe aantrekkelijk een blauwe Mustang ook mag zijn).
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

ach zolang ze maar verstand hebben van de wagens die ze verkopen ;)
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ghost Rider »

zie nu heythuysen komt... heitse of all places.
Ja, wat ga je dan verzoeken als er één "within range" zit inderdaad.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
gantor

Bericht door gantor »

Vooreerst bedankt allen om mee te denken. Mooi is dit...een actief en behulpzaam forum.

Op zich word er mij niets vreemd vertelt. Ikzelf ben begonnen met een restauratie van een kever van 61. Project dat ik gestart ben om te leren. In september ga ik nog een avondcursus bij syntra volgen. Ik ben dus al op de hoogte van restaureren en Restaureren met de hoofdletter. Zo zal ikzelf zo weinig mogelijk plamuur gebruiken en zal ik alle lasnaden vertinnen om maar aan te geven dat ik het zo goed mogelijk wil. Ook ben ik op de hoogte wat stralen, epoxyprimer zetten, spuiten ed kost.
Alleen in mijn enthousiasme wil ik zo snel mogelijk een nieuw voertuig om te kunnen toeren ( mijn kever ligt al kompleet uit elkaar) en dan wil je al eens snel alles door een te roze bril bekijken. Maar daar hebben jullie mij van behoedt.

Aangezien ik al een restauratieproject heb, lijkt het me niet verstandig om er nog eentje bij te nemen. Des te meer omdat ik wel weer eens wil toeren. Wellicht zal ik mijn lijstje moeten aanpassen.

Geevers was ik al geweest. Stond voor mij op zich niet zo veel bij. Een groene 66er K-code GT, dat wel, maar voor 42.500 euro. Iets te hoog voor mij, op zich. Was trouwens al een optie op. 35000 euro is voor mij in eerste instantie wel de limiet.
Moet nog voldoende overhouden voor een toprestauratie van mijn kever en de mustang, trouwens, zou mijn zesde auto worden. Mijn loods begint zo aardig vol te staan. Straks geen sleutelruimte meer :oops:
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

Tja een K-code cabrio is nu niet meteen de eerste de beste... niet gek dat er al een optie op was.
Die gaan nog net niet als warme broodjes.
Wellicht kun je beter een restauratie project kopen in de states die precies aan jou wensen voldoet en die compleet restaureert.
Denk dat dat beter in de plaatje past, al vraag ik me af hoever je hem voor 35k gekocht EN gerestaureerd krijgt maar dat is misschien mijn beeld van dit geheel.
LESS IS MORE !
gantor

Bericht door gantor »

silverbullit schreef:Als 35 K je limiet is dan zou ik toch eens bij Moviecars gaan kijken naar die 66'r.

Dit is idd best een nette en mooie stang.

@Ghost Rider
Idd aankopen en restaureren zal, denk ik, moeilijk worden voor 35k. Maar daar hebben jullie beter kijk op. Daarbij ben ik bang dat ik straks 2 projecten heb, overal aan bezig ben en uiteindelijk in dozen alles verkoop en niets overhou.
Ghost Rider
Donateur 2014
Contacteer:

mocht je zondag naar Melick komen en me daar aan willen spreken kunnen we dit onderwerp misschien wel eens bespreken.
LESS IS MORE !
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

gantor schreef:
Idd aankopen en restaureren zal, denk ik, moeilijk worden voor 35k.
Een mooie '67 GTA cabrio voor 20k, en dan heb je nog 15k over voor wat kleine "restauraties"...

Heeft al Powersteering, Schijfremmen (bekrachtigd) enz....

:up:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

gantor schreef:Idd aankopen en restaureren zal, denk ik, moeilijk worden voor 35k. Maar daar hebben jullie beter kijk op. Daarbij ben ik bang dat ik straks 2 projecten heb, overal aan bezig ben en uiteindelijk in dozen alles verkoop en niets overhou.
Been there, done that. Bijna 2 jaar bezig geweest met mijn restauratie. Elke vrije avond en weekend zat ik in de garage, s'nachts lag ik te piekeren over hoe probleem x zus of zo op te lossen, budget overschreden, een vrouw die (terecht) loopt te "zeuren" dat ze je nooit meer ziet....efin de bekende verhalen. "

Moet er niet aan denken dat ik op dat moment er nog zo'n project bij zou hebben.......!
Erwin

1966 convertible
gantor

Bericht door gantor »

Dit lijkt trouwens ook geen verkeerde.

http://www.geevers-classic-cars.com/inv ... ble-gt_363
gantor

Bericht door gantor »

silverbullit schreef:Het is al een respray, want er zit verf op de slotvanger van de bestuurdersdeur.
Goed opgemerkt.
gantor

Bericht door gantor »

Ik ga morgen naar die 66er bij moviecars kijken. Ben benieuwd! Hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe meer ik er voor ga vallen. Mijn vriendin maar meenemen om mij af te remmen. :oops:
mustangfan26

Bericht door mustangfan26 »

gantor schreef:Ik ga morgen naar die 66er bij moviecars kijken. Ben benieuwd! Hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe meer ik er voor ga vallen. Mijn vriendin maar meenemen om mij af te remmen. :oops:
dan kun je gerust je moeder schoonmoeder etc ook allemaal meenemen want dit is echt een mooie wagen.
heb het ding een tijd terug in het echt gezien en hij is echt netjes. heeft wel zijn minpuntjes maar goed hoort bij de leeftijd.
Filmpje van mijn auto toen deze nog in amerika stond!
http://www.youtube.com/watch?v=GaYD9OnsqYk
gantor

Bericht door gantor »

mustangfan26 schreef:
gantor schreef:Ik ga morgen naar die 66er bij moviecars kijken. Ben benieuwd! Hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe meer ik er voor ga vallen. Mijn vriendin maar meenemen om mij af te remmen. :oops:
dan kun je gerust je moeder schoonmoeder etc ook allemaal meenemen want dit is echt een mooie wagen.
heb het ding een tijd terug in het echt gezien en hij is echt netjes. heeft wel zijn minpuntjes maar goed hoort bij de leeftijd.

Ik zal maar eens rondbellen dan :lol:

Wat viel jou op als minpuntjes?
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”