Daarnaast is Geevers ook nog eens bij jou 'om de hoek' als ik me niet vergis.
Succes, Micha
Moderator: Shelby GT-H
Het verhaal over de Buehler 66 cabrio (zie linkje pagina terug) van Geevers staat ook vol met fouten... okay, in het Engels en de tekst is fors langer, maar toch... Autoverkopers lijken nog steeds niet te snappen hoeveel mensen afknappen op slechte advertentieteksten.Erwin schreef:Quote advertentie van Heideveld: "...loop en rijd pervekt".
3 fouten in 4 woorden...heren we hebben een winnaar!
silverbullit schreef:Als 35 K je limiet is dan zou ik toch eens bij Moviecars gaan kijken naar die 66'r.
Een mooie '67 GTA cabrio voor 20k, en dan heb je nog 15k over voor wat kleine "restauraties"...gantor schreef:
Idd aankopen en restaureren zal, denk ik, moeilijk worden voor 35k.
Been there, done that. Bijna 2 jaar bezig geweest met mijn restauratie. Elke vrije avond en weekend zat ik in de garage, s'nachts lag ik te piekeren over hoe probleem x zus of zo op te lossen, budget overschreden, een vrouw die (terecht) loopt te "zeuren" dat ze je nooit meer ziet....efin de bekende verhalen. "gantor schreef:Idd aankopen en restaureren zal, denk ik, moeilijk worden voor 35k. Maar daar hebben jullie beter kijk op. Daarbij ben ik bang dat ik straks 2 projecten heb, overal aan bezig ben en uiteindelijk in dozen alles verkoop en niets overhou.
Goed opgemerkt.silverbullit schreef:Het is al een respray, want er zit verf op de slotvanger van de bestuurdersdeur.
dan kun je gerust je moeder schoonmoeder etc ook allemaal meenemen want dit is echt een mooie wagen.gantor schreef:Ik ga morgen naar die 66er bij moviecars kijken. Ben benieuwd! Hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe meer ik er voor ga vallen. Mijn vriendin maar meenemen om mij af te remmen.
mustangfan26 schreef:dan kun je gerust je moeder schoonmoeder etc ook allemaal meenemen want dit is echt een mooie wagen.gantor schreef:Ik ga morgen naar die 66er bij moviecars kijken. Ben benieuwd! Hoe meer ik naar de foto's kijk, hoe meer ik er voor ga vallen. Mijn vriendin maar meenemen om mij af te remmen.
heb het ding een tijd terug in het echt gezien en hij is echt netjes. heeft wel zijn minpuntjes maar goed hoort bij de leeftijd.