fotoshoot van jou mustang met modelen

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

sjucha
Contacteer:

Re: fotoshoot van jou mustang met modelen

Bericht door sjucha »

laten we ons niet met zijn alle op de fotograaf storten, denk dat hij dat niet overleefd.
zoals je zien heeft Johan er geen spijt van.
sorry Johan dat ik deze actie toen heb ondernomen met niet echt veel overleg maar doet mijn goed dat je het achteraf toch leuk vond.

degene die echt intersse hebben moeten mij maar een mail sturen info@uscardelivery.nl met foto van de auto en telefoonnummer dan speel ik die gegevens wel door aan fotograag en neemt hij contact op met jullie.
naast leuke/mooie auto moet er ook een goede ruimte ter beschikking zijn, in deze tijd van het jaar voorkeur binnen modellen zijn soms schaars gekleed en lijkt mij geen pretje om in de kou een paar uur te staan. :D

gr Sjuul
Mustang_bartje
Contacteer:

Bericht door Mustang_bartje »

ik stel mij met de stang beschikbaar. Bij ons in de omgeving veel mooie locaties, zoals de oude suikerfabriek etc. Hij mag bellen!
Mustang 2006 blauw
sjucha
Contacteer:

Bericht door sjucha »

ik stel mij met de stang beschikbaar. Bij ons in de omgeving veel mooie locaties, zoals de oude suikerfabriek etc. Hij mag bellen! :?: :?: :?:

prima maar waar naar toe ( phonenumber ?? )

sjuul
mustman

Bericht door mustman »

:ok: Het lijkt mij ook wel leuk. In het land van Maas en Waal zijn ook genoeg fotogenieke plekjes te vinden. Ik stuur wel een PB met tel.nr.

Grtz,
Rob
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”