Mustang garage?

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

wout_cougar

Bericht door wout_cougar »

Als je em als gebruiksvoorwerp inzet, slijt en beschadigt het als een gebruiksvoorwerp. Niet leuk maar stel je daar op in dat scheelt een hoop frustratie.

Auto ernaast voor winter en ''sleutelmomenten'' is welhaast noodzaak. Ik vindt sleutelen leuk maar als t af MOET omdat ik maandag naar werk mag, dan gaat daar de lol van t sleutelen er na verloop van tijd wel n beetje vanaf.

''in de winter binnenstaan'' kan (volgens mijn aanpak) ook betekenen dat ie in een parkeergarage staat zodat ie n dak boven het hoofd heeft, dus geen regen en geen pekel. Koude lucht heeft sowieso minder vocht dan warme lucht dus dicht hoeft niet. Parkeergarage plekje moet makkelijker te regelen zijn dan dichte garage. Maar er zijn er die er anders over denken. Aan jou de eer om je eigen weg te kiezen!
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Klassieke Mustang voor dagelijks gebruik: doe het niet! Na een paar jaar (lees: paar winters) is 'ie op. Als hobby auto kan je er vele jaren van genieten tegen relatief lage kosten, zo lang er geen grote problemen ontstaan.
wout_cougar

Bericht door wout_cougar »

Ik gebruik m wel voor dagelijks w-w verkeer 75 km p/dag, maar heb voor de drie maanden winter een ''pekelwagen'' (Xantia). Dat werkt al 4 jaar prima voor mij. Ik geniet elke werkdag in plaats van n paar zonnige zaterdagen p/jaar.

Niet beter, niet minder. Smaken & inzichten verschillen eenmaal.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”