Klassieker verzekeren op taxatiewaarde? Een update!

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Klinkt goed én logisch!

Ik ook bij Rob (naar alle tevredenheid) en verzekerd bij Univé.

Rob
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Ik heb inmiddels een afspraak lopen met een andere taxateur. Het zal me benieuwen op welk bedrag deze uitkomt.
Ik heb geen klachten over Rob Hafkamp maar er zijn wat "communicatie probleempjes" met de KNAC en Rob :wink: .
Erwin

1966 convertible
66stangwhite

Bericht door 66stangwhite »

Ik heb geen klachten over Rob Hafkamp maar er zijn wat "communicatie probleempjes" met de KNAC en Rob .
Dat hadden we wel begrepen denk ik... Suc6 met de andere taxateur.
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Vandaag de auto voor de 2e keer laten taxeren door Wolter Gratama. Ditmaal wel een officieel beëdigd taxateur :wink: . Mijn Mustang is nu maar liefst 9000 euro hoger getaxeerd dan door Rob Hafkamp!! Dat lijkt heel mooi maar dat wordt wel meer premie betalen....hij is nu in ieder geval wel heeeeeel goed verzekerd!
Erwin

1966 convertible
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

Dakloos schreef:Vandaag de auto voor de 2e keer laten taxeren door Wolter Gratama. Ditmaal wel een officieel beëdigd taxateur :wink: . Mijn Mustang is nu maar liefst 9000 euro hoger getaxeerd dan door Rob Hafkamp!! Dat lijkt heel mooi maar dat wordt wel meer premie betalen....hij is nu in ieder geval wel heeeeeel goed verzekerd!
Ik snap best dat er verschil zit in taxeren,maar dit scheelt wel erg veel

nu kan je de auto met een gerust hart tegen een boom gooien Erwin :oops:

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

En wat is volgens jullie een 67er coupe waard?? 302 V8, C4, CANDYAPPLE RED, parchment interieur.
Sommigen zullen hem wel hebben zien staan naast mijn stand.
Ik ben benieuwd of het een beetje overeenkomt met de taxatie waarde. Ik had ingezet op zo'n 17.000 euro

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Dat is heel moeilijk in te schatten René,omdat hij lang niet orgineel is.Je bent een beetje afhankelijk van een liefhebber,die niet speciaal op zoek is naar een orginele Mustang.Maar ik denk dat je eigen inschatting toch redelijk goed is,ook al gezien het werk wat er aan gedaan is.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Menneke

Bericht door Menneke »

Zijn de taxaties (Rob Hafkamp / Wolter Gratama) met elkaar te vergelijken? Wat zijn de kosten voor taxatie door Wolter Gratama. Moet nl. binnenkort ook nog de wagen laten taxeren voor de verzekering...
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

De meeste Eigenaren hier zijn dik tevreden met de taxatie,s van Rob Hafkamp,maar het blijkt dus dat niet alle verzekeringen hem accepteren als taxateur.Voor tarieven kijk eens op Hafkamp Projects(Google).
Met Wolter Gratema heb ik geen ervaring,maar dat kun je dus aan dakloos(Erwin) vragen.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Hoi Nico,
schrik niet hij is getaxeerd op 24 mille!! Ik dacht ik rijd hem tegen een boom maar nee dat is ook weer zonde.

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Bij de taxatie door Wolter Gratama werd er veel meer gevraagd over specifieke dingen van de auto maar er werden weer minder foto's gemaakt. Ik ben benieuwd hoe het eigenlijke taxatierapport eruit ziet want ik vond die van Rob Hafkamp eerlijk gezegd een beetje goedkoop overkomen. Al met al maakt het allemaal niet zo heel veel uit denk ik.

Ik heb gisterenavond wel eens uitgerekend wat mij die auto maandelijks zo'n beetje gaat kosten qua verzekering, brandstof en onderhoud.........een goede tip voor anderen die dit ook eens willen uitrekenen: NIET DOEN!
Erwin

1966 convertible
JaCo

taxatie

Bericht door JaCo »

Hoi Erwin,

en mag ik vragen wat de taxatiewaarde dan nu is?

Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
PoisonIvy66

Bericht door PoisonIvy66 »

Dakloos schreef:Vandaag de auto voor de 2e keer laten taxeren door Wolter Gratama. Ditmaal wel een officieel beëdigd taxateur :wink: . Mijn Mustang is nu maar liefst 9000 euro hoger getaxeerd dan door Rob Hafkamp!! Dat lijkt heel mooi maar dat wordt wel meer premie betalen....hij is nu in ieder geval wel heeeeeel goed verzekerd!
Het lijkt mij dat Hafkamp jou nu toch wel iets uit te leggen heeft.... :roll:

Ik ben eerlijk gezegd ook wel heel erg benieuwd waar jou kunstwerk nu op getaxeerd is.

Groeten,

Roel
...Happiness is the road...
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”