Koopje van de week!!!!!
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
Oke dan, hier gaan we:
Van de week heb ik een dus een '70er coupe gekocht, naar zeggen een origineel NL'er. Compleet op een voorruit na, gestraald en al voor een luttelijke bedrag van €1400,-
Zaterdag ochtend/middag heb ik de hem opgehaald in Lelystad. Ik wou dat ik kon zeggen dat het droog is gebleven, maar dat was niet het geval. Uitgerekend 5 KM voordat ik thuis kwam brak de hemel open en de gestraalde body werd nat
. Dus vandaag de hele bezig geweest om die vliegroest die daadoor ontstaan is te verwijderen. Van de week ga ik daarmee verder (borstels op de boormachine was helemaal kaal.
) Als het weer het eind van de week toelaat, dan gaan we de body in de eerste primer spuiten tegen het verder roesten.
Ik heb vanmiddag de volgende gegevens weten te achterhalen:

Er zit een best partij laswerk aan de body, maar t.z.t. maken we de plekken blank en gaan we stuk voor stuk de body rond. Zie hier de gatenkaas:

Zoals de amerikanen zouden zeggen: WISH ME LUCK
Van de week heb ik een dus een '70er coupe gekocht, naar zeggen een origineel NL'er. Compleet op een voorruit na, gestraald en al voor een luttelijke bedrag van €1400,-
Zaterdag ochtend/middag heb ik de hem opgehaald in Lelystad. Ik wou dat ik kon zeggen dat het droog is gebleven, maar dat was niet het geval. Uitgerekend 5 KM voordat ik thuis kwam brak de hemel open en de gestraalde body werd nat
Ik heb vanmiddag de volgende gegevens weten te achterhalen:

Er zit een best partij laswerk aan de body, maar t.z.t. maken we de plekken blank en gaan we stuk voor stuk de body rond. Zie hier de gatenkaas:

Zoals de amerikanen zouden zeggen: WISH ME LUCK
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project