Had gij misschien een verstopte neus ?
U moet de vlaamse frieten toch al op een afstandje kunnen ruiken, pal naast de trailer voor de band.

Moderator: Shelby GT-H

En boven ...........................???
Ik ben iets gaan eten in het restaurant, en weet nog altijd niet wat het was...Mustang Den Haag schreef:
@Ronald
Is er buiten het restaurant boven, nog iets van eten voorzien ?
Heb ik kennelijk verleden jaar gemist...
Hoe kan dat................
Tweety schreef:Ik ben iets gaan eten in het restaurant, en weet nog altijd niet wat het was...Mustang Den Haag schreef:
@Ronald
Is er buiten het restaurant boven, nog iets van eten voorzien ?
Heb ik kennelijk verleden jaar gemist...
Hoe kan dat................
Het was zeker dood, want het bewoog niet meer.... alhoewel....
![]()
Beneden is pal naast de band is er friet en hamburgers. (en wellicht nog iets van kroketten of zo)Mustang Den Haag schreef:]
En boven ...........................???
Rond 10 uur ! .Ando schreef:Hoe laat beginnen we eigenlijk? Zie dat zo snel niet op de website....
Elk jaar begint het om 10 uur ............Ando schreef:Hoe weet jij dat nou weer Ton? Ik kan het nergens vinden!?
Ando, hier het bericht van Ronald op blz.4 van deze topic1970TwisterSpecial schreef:Vanaf 10.00 uur is ieder welkom bij:
v/d Ende Racing Inn
Nieuweweg 57K
Poeldijk
TonTon BlingBling schreef:Ando ik organizeer het hele gedoe niet en kan helaas niets doen aan het gebrek aan info ! .
Ook ik als sponser van het evenement heb helaas niet de benodigde info op tijd ontvangen .
Je kan begrijpen dat de organisatie het erg druk heeft met andere zaken .
Het blijft moeilijk om iedereen van de juiste info te voorzien maar heb alle vertrouwen in de organisatie