Ik lig al drie dagen met Hernia in bed...
(en nee, Hernia is niet die rondborstige blonde buurvrouw... dat is Erika...
Carburator staat in de kelder, wachtende op herstelling (ik ook !)
Moderator: Shelby GT-H
Ach ja Crhis, je kiest er zelf niet voor...chrisrombouts schreef:Hoi Emiel, zoals je je buurvrouw omschrijft kun je beter met Erika in bed liggen dan met een Hernia !![]()

Ik zal het PBen Mick, dan vervuil ik het topic nietmick schreef:Hoi Emiel geef me even de afmetin, ik denk dat ik die wel heb liggen
grts
Mick

Hoe doe je dat polijsten precies? Ik ontvang binnenkort mijn aluminium radiateur die ik wil polijsten. Had geen zin om daar $65 extra voor te betalen. Maar als je het zelf doet, moet je daarna een blanke lak gebruiken om opnieuw dof worden te voorkomen?Ando schreef:Ben alu pijpjes aan het polijsten.... wat een klus zeg!
Neem denk ik maar even pauze buiten in het zonnetje!
Kleine tip. Als je vooral zoiets als pijpjes ed wilt polijsten draai de methode eens om. Zet het pijpje in de boormachine en de schijf of ed in de bankschroef. Scheeld je aardig wat tijd en geklooi.Ik heb een polijstsetje, drie doekenschijven voor op de boormachine en twee soorten polijstpasta. Daarna doe ik het nog even na met de hand met Belgom Alu.
In die Belgom zit eem beshermmiddel, als je zo af en toe poetst hoef je er geen blanke lak over te doen.