Heeft er iemand ervaring met de bovengenoemde dealer?
Het is niet voor mijzelf, maar voor een goede vriend van mij.
Hij heeft daar deze auto zien staan, hij ziet er erg netjes uit maar dealereviews zeggen ook een hoop natuurlijk, dus als er iemand goede of minder goede ervaringen met deze dealer heeft hoor ik het graag..
Het gaat om deze auto:
Een cobra 2, kan iemand mij meer vertellen over deze auto's in het algemeen?
Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
ik zal eens voor je gaan rondsnuffelen Rien, eens kijken wat ik kan vinden, want ik weet ook niet alles uit mijn hoofd. ik weet wel dat de Cobra II vrij vroeg in de modeljaren uitkwam en leverbaar was in slechts enkele tinten. rond 1977 kwamen er ook Cobra II's met rode en groene striping. De motorenreeks was weer de V6 met standaard handgeschakelde vierbak en de 302 V8 met automaat. Er zijn geen uitzonderingen bekend van een Cobra II met V6 met automaat, dus deze is wat dat betreft correct, zo ook de kleuren zwart/goud. ik raad je aan om ook hier goed naar het bumperbinnenwerk te kijken, want net als bij de andere II's rotten deze na een tijdje goed. waarom de Cobra II's geen grotere wielen en niet alleen de V8 kregen is mij en anderen nog steeds een groot raadsel, aangezien dit toch het sportievere model van de II was (Cheryl Ladd had toch wel smaak, heheh). een paardje in de grille ontbreekt. samen met de Silver Ghia en de King Cobra waren dit de enige II's die geen grillepaardje kregen. de wolfracevelgen zijn correct, maar waren destijds optioneel. je had ook Cobra II's met de standaard velgen en dat zijn niet de meest sportieve. originele velgen zijn te zien op de bronskleurige, te koop staande '77-er Ghia op Marktplaats. oh ja, de Cobra II had ook het driespakige sportstuur met paardekop.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Ik heb nooit iets slechts over gehoord, dat zegt meestal genoeg.
goede verhalen hoor je niet zo snel, slechte wel.... dus ......
kennis van me koopt er wel eens wat, en die hoor ik er positief over.
Ik heb er meerdere slechte verhalen over gehoord. Ikzelf heb er geen ervaring mee op een enkel onvriendelijk ontvangen bezoekje na. Ook wist hij niet welke bouwjaren zijn Mustangs zijn; '67 of '68 of '69, dat verschil zag hij niet.
Maar, iemand daar even laten kijken die er verstand van heeft is altijd goed!
Als ik het goed zie zit er een TMCN sticker op de voorruit.
Is het niet mogelijk om via de club de vorige eigenaar te achterhalen?
Of mischien kent iemand anders de auto wel van meetings?
Eric
1966 factory GT fastback
A code 289 with 4 speed manual