Nu het echt kouder begint te worden zat ik te denken over de leuke dingen die na de winter komen.
Zo kwam ik in gedachten ook bij de volgende toerrit.
Is er al meer over bekend of hebben mensen nog leuke ideeen,lijkt me een leuke discussie.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
Het lijkt er ook op dat de TMCN aankomend jaar een meerdaagse toertocht gaat organiseren. Lijkt mij ook leuk om mee te gaan en is weer eens iets anders.
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
George, we moeten even kijken of dit onderwerp niet moeten splitsen, want ik wil nog even op de vraag van Roy reageren.
Ik heb zeer zeker al stevig nagedacht over een 2007 DM&FF toerrit. Ik heb van diverse kanten (op grond van de succesvolle edities van 2005 en 2006) al dringende verzoeken daartoe mogen ontvangen. Laten we maar zeggen dat ik alle opties openhoud.
Vraagstukken zijn onder andere:
- de camping/hotel discussie. Beide jaren heb ik behoorlijke afmeldpercentages gezien (met plausibele redenen overigens, dus daar gaat het niet om). Dus afgezien van persoonlijke voorkeur is een camping organisatorisch in het voordeel.
- hoe ver gaan we (letterlijk). Ik persoonlijk zou wel verder weg willen (heb daar zeker ideeën over), maar of dat met alle deelnemers en auto's goed gaat? Ook dit jaar vonden sommigen het in mijn beleving al behoorlijk ver.
- doe je alles collectief of juist niet? De kleine weggetjes van dit jaar gaven een echte kick in de ons nastarende dorpjes, maar gaven ook problemen met de route. Niet iedereen las het routeboek en/of beschikte over de aanbevolen wegenkaart. Dus misschien moet je juist niet collectief op pad. Maar dat vindt iedereen weer het leukst. Lastig.
- het verlengde daarvan zag ik op de terugweg: de één wilde snel naar huis en de ander vond het vakantie en wilde nog wel een terrasje pakken. Ook lastig.
Kortom: ik ben nog zoekende. Ik ga ook nog contact zoeken met Franse Mustangvrienden of daarmee misschien nog een mooie combinatie te maken valt. En Roy, jij weet het wel, de Mille Miglia Storica in Italië zit ook nog altijd in mijn gedachten....
We moeten maar weer hopen dat Marc zich ook in 2007 door ons laat verleiden om op zijn zeer eigen wijze een Forum tocht te organiseren.
Ik hoop het in ieder geval !!
Cees'68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
@Marc
Natuurlijk weet ik wat je gedachte zijn Marc.Maar juist om er voor te zorgen dat de mensen die zeggen dat ze meegaan er werkelijk alles aan kunnen doen om ook echt mee te gaan, en hoe vroeger men weet wat de plannen zijn des te beter kunnen ze voorbereidingen treffen.
@ george
Ik vind het een echt een goed en leuk idee,regel het maar zou ik zeggen.
Misschien dat we op dat uitje de kalenders uitgedeeld krijgen net als vorig jaar .
@All
De discussie is in ieder geval ingang gezet.Verder denk ik dat marc maar gewoon moet doen wat hem het beste lijkt,zodat mensen alleen maar hoeven te bepalen of ze meegaan of niet.Ik denk als er te veel te kiezen valt het alleen maar moeilijker word.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
Zo'n toerrit lijkt me kicken om mee te maken. het is een goede reden om verkwistend benzine te verspillen (heb wat goed te maken van de afgelopen, verspeelde jaren), dus wie weet ben ik er bij.
@George: een hartstikke goed idee, zolang het maar ergens begin volgend jaar is, want dan heb ik pas kans dat ik het papiertje heb. en dan moet er natuurlijk meteen gereden worden.
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op vr 10 nov, 2006 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
@Roy (en Marc): Vorig jaar was ik nog geen lid van dit forum en ben dus niet meegeweest met de toerrit. Lijkt mij echt super om met een groep een meerdaagse toch te maken. Persoonlijke zou ik dan liever een capming doen dan een hotel.
@Harry: perfect idee zo'n workshop. Ik zou ook heel graag eerst zien hoe je iets doet, of onder toeziend oog van een ervaren sleutelaar het wrk doen. Zou op die manier heel graag zelf mijn blok reviseren.... hoop dus dat dit idee een vervolg krijgt.
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Fantastisch plan als het maar niet in het weekend van 18-20 Mei gepland wordt want dan hebben we een tourrit van Walter mewt de BMCC.
Verder lijkt het me ook prachtig om eens richting zuid-duitsland(Schwartzwald) te rijden of Zwitserland.
Mijn stang heeft nog nooit in de laagste versnelling gereden.(in de bergen dus,alleen hier richting Vaals drielanden punt)
En plse geen bolle wegen vanwege vuurwerk en zo.
Tuurlijk doen!
"De kleine weggetjes van dit jaar gaven een echte kick in de ons nastarende dorpjes"
ja ja ja ja ja voor zover ze wat zagen in de stofwolken.
Ik bied me weer aan voor een eventuele ralleywagen... euh ik bedoel bezemwagen.
[hr]
(heb wel nieuwe baan maar zal dan echt nog geen Mustang hebben en in mijn feestje past nie zoveel)