Hallo allemaal!
Moderator: Shelby GT-H
Hallo allemaal!
Ik ben Björn uit Amsterdam. 23 jaar oud, maar ik heb nog geen Mustang... Ben er inmiddels wel heel hard voor aan het sparen, maar erg hard gaat dat niet als student. En een Mustang op afbetaling ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik heb het Forum al een aantal keer bezocht en besloot me maar aan te melden. Hier zijn toch de echte autoliefhebbers.
Groet,
Björn.
Ik heb het Forum al een aantal keer bezocht en besloot me maar aan te melden. Hier zijn toch de echte autoliefhebbers.
Groet,
Björn.
Ja dat ben ik nu ook wel van plan om zo veel mogelijk te werken. Ik heb de Mustang een tijdje uit mijn hoofd gezet, want ik dacht dat het toch niet echt mogelijk was voor mij om er één te kunnen kopen. Maar nu ik weer een keer een Mustang had zien rijden en het mooie geluid van de V8 weer had gehoord was ik meteen weer verkocht.RobSchipper schreef:Welkom bjorn! en blijven werken en werken en werken, heb ik ook 8 jaar lang gedaan.. nu 22 dus het is mogelijk! gewoon blijven werken werken werken.............
Björn.
P.S.
Dit zijn jou twee Mustangs?
Welkom hier,
ik denk dat voor velen hier de liefde voor de Mustang vroeg is begonnen, maar de daadwerkelijke aanschaf later kwam. Als je zelf sleuteltechnisch handig bent, kun je natuurlijk een opknapper kopen en beetje bij beetje de auto rijklaar maken. Per saldo ben je misschien net zo veel kwijt als dat je een rijklare zou kopen. Al geloof ik dat de laatste paar jaar de vraagprijzen van de goede mustangs flink zijn gestegen.
Ik heb mijn auto 6 jaar na mijn studie gekocht = 6 jaar gespaard.
Groeten,
Rene
ik denk dat voor velen hier de liefde voor de Mustang vroeg is begonnen, maar de daadwerkelijke aanschaf later kwam. Als je zelf sleuteltechnisch handig bent, kun je natuurlijk een opknapper kopen en beetje bij beetje de auto rijklaar maken. Per saldo ben je misschien net zo veel kwijt als dat je een rijklare zou kopen. Al geloof ik dat de laatste paar jaar de vraagprijzen van de goede mustangs flink zijn gestegen.
Ik heb mijn auto 6 jaar na mijn studie gekocht = 6 jaar gespaard.
Groeten,
Rene
1966 Mustang Coupé, 289 v8, Cruise-o-matic, Pony Interior, PB, PS, AC
VIN 6T07C215991.
VIN 6T07C215991.
Hi Bjorn,
Welkom. Ik heb afgelopen zomer als 35-jarige mijn eerste Mustang gekocht. Bij mij zat er al zo'n 20 jaar iets achter in mijn hoofd dat maar niet wegging. Sparen helpt, maar geloven in je droom is misschien nog wel belangrijker. En goed zoeken natuurlijk, ik heb er wel 30 bekeken in al die jaren.
Mocht je hulp nodig hebben, ping.
Groet,
Welkom. Ik heb afgelopen zomer als 35-jarige mijn eerste Mustang gekocht. Bij mij zat er al zo'n 20 jaar iets achter in mijn hoofd dat maar niet wegging. Sparen helpt, maar geloven in je droom is misschien nog wel belangrijker. En goed zoeken natuurlijk, ik heb er wel 30 bekeken in al die jaren.
Mocht je hulp nodig hebben, ping.
Groet,
Marco
1969 Coupe V8 351W gereviseerd, flowmasters 40 double exhaust, 4v carb
2005 Volvo S60 2.0T Sport 132KW tuned -> 210 PK
2008 Strippenkaart & fiets
1969 Coupe V8 351W gereviseerd, flowmasters 40 double exhaust, 4v carb
2005 Volvo S60 2.0T Sport 132KW tuned -> 210 PK
2008 Strippenkaart & fiets
Welcome!
Kan je wel een "ride" aanbieden dit weekend op de ring van A'dam, als je een "earlybird" bent. (wel afhankelijk van het weer ).
939GTT
Kan je wel een "ride" aanbieden dit weekend op de ring van A'dam, als je een "earlybird" bent. (wel afhankelijk van het weer ).
939GTT
Mustang GT '05, Coupé, California original, silver, Bullit rims, stickshift, shaker 1K.
Mustang V6 '00, Coupé, California original, stickshift, white (sold)
http://www.silvermustangs.com/
Mustang V6 '00, Coupé, California original, stickshift, white (sold)
http://www.silvermustangs.com/
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Nou dat sla ik niet af. Maar aangezien het nu al zaterdagavond is weet ik niet of je aanbod nog geld voor dit weekend, maar anders graag een andere keer!!939GTT schreef:Welcome!
939GTT
Björn.