Carburator

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
HenkMustang67
Contacteer:

Carburator

Bericht door HenkMustang67 »

Ik heb +- 2 maand geleden geprobeerd om aan een 2 barrel te komen. Bij TYRA.
Tevergeefs ze bellen toch niet terug ,weet iemand nog een adres om er aan te komen.
Het is voor mijn 67 mustang.
Henkie

Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC
[url=http://www.mijnalbum.nl/Album=M7B7WV8T]Hier wat foto's van mijn

Mustang[/url]
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Het makkelijkst voor jouw Pyt Jaarsma.Mits op voorraad: s,Morgens besteld de volgende dag in huis,of even ophalen.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
HenkMustang67
Contacteer:

daar ben ik in Junie langs geweest voor een ringetje om het tandwiel in de bak te houden moet ik nog hebben.
Henkie

Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC

Mustang[/url]
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Als het niet op voorraad is wil het idd nog wel eens lang duren.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Kuupertie

Bericht door Kuupertie »

www.bccp.nl (alleen edelbrock)
www.parts-n-stuff.com

Allebei aanradersOok voorend moet toch wel iets hebben lijkt me?
Americanhorsepower
Contacteer:

Carburator

Bericht door Americanhorsepower »

HenkMustang67 schreef:Ik heb +- 2 maand geleden geprobeerd om aan een 2 barrel te komen. Bij TYRA.
Tevergeefs ze bellen toch niet terug ,weet iemand nog een adres om er aan te komen.
Het is voor mijn 67 mustang.

Henk,

Ik heb er wel een voor je!
Kan met een telefoontje geregeld zijn.

Roy.
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
the66mustang
Contacteer:

Bericht door the66mustang »

zijn dat deze modellen ?
Afbeelding
[color=red]i got 6 inline a V8 only 4[/color]

http://members.chello.nl/h.omvlee/index.html
HenkMustang67
Contacteer:

ja dat zijn dezelfde de mijne lekt bij het asje en aan de voorkant.
ik zal Roy maandag even bellen.
Henkie

Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC

Mustang[/url]
the66mustang
Contacteer:

Bericht door the66mustang »

lekkage op het asje waar de venturie kleppen aan vast zitten of op het asje waar de choke kleppen op vast zitten. onderste kleppen :
dit is heel makkelijk op te lossen met onderdelen van een volkswagen carb , een afdicht rubbertje , en je kunt het kogel gelagerd maken !

asje eruit halen, met een naboor / frees het gat op maat maken [M/M werk ] en het rubber plaatsen. over het asje in in het opgeboorde gat , perfecte afdichting weer , bijna beter als orgineel , optie kan ook om iets dieper te boren en een lager te plaatsen , waaraan al een rubber zit . kogel lager ! bij de VW dealer een paar euries .

is een topic over om hoe zoiets te doen is met pic . hoop dat ik heb nog zo snel weer vind , plaats ikhem wel hier.

voordeel rubber plaatsen : als je oude carb perfect heeft gelopen , en je alleen een rubbertje plaats , heb je niet de kans bij aankoop van een andere carb dat deze weer niew ingesteld moet worden , of niet goed is , of helemaal kl##ten loopt .
[color=red]i got 6 inline a V8 only 4[/color]

http://members.chello.nl/h.omvlee/index.html
HenkMustang67
Contacteer:

het is de onderste, hij lekt aan de kant van de choke. maar ik durf de carb niet uit elkaar te halen, komt hij nooit meer goed inelkaar.
maar ik denk er nog over na bedankt voor het at vies .
GR Henk
Henkie

Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC

Mustang[/url]
Kuupertie

Bericht door Kuupertie »

Als je er een bij Roy haalt, wees er dan van overtuigd dat hij van een rijdende auto komt.
Niets ten nadele van Roy, maar ik heb er ook een bij hem weg en heb deze moeten laten reviseren (o.a. speling op vlinderkleppen). Dat is erg kostbaar en ik ben er dan ook bijna van overtuigd dat een nieuwe eenvoudiger is.

GJ
Americanhorsepower
Contacteer:

Bericht door Americanhorsepower »

Kuupertie schreef:Als je er een bij Roy haalt, wees er dan van overtuigd dat hij van een rijdende auto komt.
Niets ten nadele van Roy, maar ik heb er ook een bij hem weg en heb deze moeten laten reviseren (o.a. speling op vlinderkleppen). Dat is erg kostbaar en ik ben er dan ook bijna van overtuigd dat een nieuwe eenvoudiger is.

GJ
Gert-Jan,

Ik vind het ontzettend jammer om te moeten lezen dat je eigenlijk achteraf beter een nieuwe carburator had kunnen kopen.
Maar als je iets post vind ik dat je ook het hele verhaal moet posten.

-Ik heb je de carburator meegegeven zonder mij daar voor te betalen zodat je eerst kon proberen of de carberator wel goed werkte.

-Het uitproberen heeft om verschillend redenen, ik weet niet hoe lang geduurt.

-Toen heb je besloten de Carburator te laten reviseren,ik heb toen met je afgesproken om de prijs van de carburator na de kosten van de revisie zo aan te passen dat je toch niet al te duur zou uitkomen.

-Ik heb op gegeven moment een prijs aan je voor gesteld en daar ben je mee akkoord gegaan.Als je toen vond dat het te veel was had je dat toen moeten aangeven, en niet nu.Want dan had ik waarschijnlijk wel wat aan de prijs gedaan.

Het is jammer om te merken, dat je probeert mensen te helpen en zo word bedankt.Ik raad je aan om voortaan gelijk nieuw te kopen en hopelijk mag je het eerst (zeker langer dan een half jaar) uitproberen.

Roy.
Laatst gewijzigd door Americanhorsepower op di 29 aug, 2006 08:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Hmm ja, zo heb ik dus ook een hele zomer met een carburateur gezeten. Schoongemaakt en een revisiesetje er in.Maar nooit meer goed lopen. Na het verhelpen van wat domme fouten werkte hij wel, maar was niet goed in te stellen. Het was meer toeval dan trail en error zeg maar.

Uiteindelijk een nieuwe er op gezet. De assen van de oude waren dusdanig ver versleten dat er ws veel valse lucht langs kwam. Nou ja, het was een interessante leerschool zeg maar.

Ik weet niet of je erg aan orgineel hangt. Anders koop je toch een nieuwe van Summit of NPD of zo. Kan je met een paar weken in huis hebben en allicht tegen een goede prijs.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Kuupertie

Bericht door Kuupertie »

@Roy,

Zoals ik al schreef, niets ten nadele van jou.
Het ligt niet aan jou dat de carb gereviseerd moest worden; dat kon jij ook niet weten.
Er was gewoon meer aan de hand dan in 1e instantie bleek.
Ik schrijf daarom ook niet dat Henk geen carb bij jou moet halen, maar dat hij beter een nieuwe carb kan nemen of een carb van een rijdende auto, gezien je dan zekerder bent van de werking.

Ik heb het niet handig gedaan met de carb en probeer anderen te adviseren. Als ik 'm ergens anders weg had gehaald, had precies hetzelfde kunnen gebeuren.

Achter gezien had ik beter een nieuwe, misschien ook wel via jou, kunnen kopen.

Het spijt me dat deze post verkeerd uitgelegd had kunnen worden, vandaar dit bericht en geen PB

Resume: Mijn carb is uiteindelijk duur geworden omdat ik zelf te zuinig was om een nieuwe te kopen.
Dit heeft niets met Roy te maken.

GJ
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”