Eindelijk .........forumlid
Moderator: Shelby GT-H
Eindelijk .........forumlid
Even voorstellen :
Mijn naam is Marco en ben, na zeker twee jaar bijna iedere dag even op dit forum te kijken,dan toch eindelijk maar lid geworden.
Dit toch ook een beetje op aandringen van Roy ( Americanhorsepower )
Eigenlijk is het niet iets waar ik me normaalgesproken actief in zal mengen, maar wat niet is, kan misschien nog komen.
Ben al weer twee jaar in het bezit van een 66 coupe, fabrieks GT, en deze grondig aan het restaureren.Alleen door mijn drukke werkzaamheden ligt het project al weer zeker 10 maanden stil.
Daar ik toch wel een keer wou gaan rijden ben ik eind vorigjaar op zoek gegaan naar een probleemloze en goede mustang,zonder werk.( heb ik al genoeg )
Na mijn zoektocht bij de wel bekende en onbekende adressen uiteindelijk terechtgekomen bij Roy.
Deze had een mooie rooie 68er convertible onderweg,en na aankomst en live bezichtiging voor deze gekozen.
Uiteindelijk een zeer goede keus ( ROY NOGMAALS : BEDANKT ) gebleken en ben zeer content met de wagen.
Kan nu weer, wanneer de tijd het toelaat, ongestoord en zonder druk, aan de GT werken.( of de Kawasaki's , staat ook nog wat werk te wachten )
PS Roy heb je de lijstjes al binnen ?
Zal proberen wat foto,s te plaatsen.
Mijn naam is Marco en ben, na zeker twee jaar bijna iedere dag even op dit forum te kijken,dan toch eindelijk maar lid geworden.
Dit toch ook een beetje op aandringen van Roy ( Americanhorsepower )
Eigenlijk is het niet iets waar ik me normaalgesproken actief in zal mengen, maar wat niet is, kan misschien nog komen.
Ben al weer twee jaar in het bezit van een 66 coupe, fabrieks GT, en deze grondig aan het restaureren.Alleen door mijn drukke werkzaamheden ligt het project al weer zeker 10 maanden stil.
Daar ik toch wel een keer wou gaan rijden ben ik eind vorigjaar op zoek gegaan naar een probleemloze en goede mustang,zonder werk.( heb ik al genoeg )
Na mijn zoektocht bij de wel bekende en onbekende adressen uiteindelijk terechtgekomen bij Roy.
Deze had een mooie rooie 68er convertible onderweg,en na aankomst en live bezichtiging voor deze gekozen.
Uiteindelijk een zeer goede keus ( ROY NOGMAALS : BEDANKT ) gebleken en ben zeer content met de wagen.
Kan nu weer, wanneer de tijd het toelaat, ongestoord en zonder druk, aan de GT werken.( of de Kawasaki's , staat ook nog wat werk te wachten )
PS Roy heb je de lijstjes al binnen ?
Zal proberen wat foto,s te plaatsen.
1969 Mustang Sportsroof Restomod
1969 Mustang Convertible GT350
1968 GT500KR , lime green
1965 Racer
1965 Racer
- Ceescoupe1968
nieuw lid
Hoi Marco,
Welkom op dit Forum.
'68 is altijd een goede keuze !
Wat voor Kawa's heb je ?
En waar woont jouw huis ?
Cees '68
Welkom op dit Forum.
'68 is altijd een goede keuze !
Wat voor Kawa's heb je ?
En waar woont jouw huis ?
Cees '68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
- crimson_lion
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
:welkom: Marco.
Na 2 jaar meelezen pas aanmelden , is de drempel hier echt zo hoog??:hha:
PS : Roy bedankt voor je overredingskracht.
Na 2 jaar meelezen pas aanmelden , is de drempel hier echt zo hoog??:hha:
PS : Roy bedankt voor je overredingskracht.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Andre,ik snap niet wat je daarmee bedoeld hoor,ik heb geen Kawasaki :weirdface: Heb alleen iets met de kleur blauw. :weee:AndreV schreef:Marco hartelijk welkom!
Je maakt al direct vrienden met je Kawasaki, maar daar kom je nog wel achter!
AndreV :ciggy:
Mark
Laatst gewijzigd door MustangMan010 op do 03 aug, 2006 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Voor de tweede keer op 1 dag iets posten op het forum, wie had dat ooit nog gedacht ?
De drempel is dus toch niet zo groot als ik dacht. ( edze )
Goed maar voor de nieuwsgierigen onder ons ( cees'68 )
- mijn huis woont in Waddinxveen
en de Kawa's zijn :
- Z1000 uit 1978 ( ook aan een opknapbeurt toe )
- Z1000R , ELR , 1983 volledig opnieuw opgebouwd met moderne
techniek, zoals upsd, achterbrug, velgen en
remmen en blokrevisie. Kawa groen.
- Z1000 uit 2004 , licht aangepast.
En voor de echte autoliefhebbers onder ons :
voor dagelijks gebruik een Volvo V70R,2003 getuned.
Mooi, genoeg over mezelf, maar nu wil ik toch nog wat van jullie weten.
Hou krijg ik in hemelsnaam de foto's op de site !!!!!!!!!!!!!
Marco
De drempel is dus toch niet zo groot als ik dacht. ( edze )
Goed maar voor de nieuwsgierigen onder ons ( cees'68 )
- mijn huis woont in Waddinxveen
en de Kawa's zijn :
- Z1000 uit 1978 ( ook aan een opknapbeurt toe )
- Z1000R , ELR , 1983 volledig opnieuw opgebouwd met moderne
techniek, zoals upsd, achterbrug, velgen en
remmen en blokrevisie. Kawa groen.
- Z1000 uit 2004 , licht aangepast.
En voor de echte autoliefhebbers onder ons :
voor dagelijks gebruik een Volvo V70R,2003 getuned.
Mooi, genoeg over mezelf, maar nu wil ik toch nog wat van jullie weten.
Hou krijg ik in hemelsnaam de foto's op de site !!!!!!!!!!!!!
Marco
1969 Mustang Sportsroof Restomod
1965 Racer
1965 Racer
Marco,kawastang schreef:Hou krijg ik in hemelsnaam de foto's op de site !!!!!!!!!!!!!
Marco
Zie dit onderwerp en dan het vierde bericht van boven:
http://mustangforum.isookzo.nl/index.ph ... bf0e736338
Marc
Marc
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Welkom, Marco. En Waddinxveen is niet zo heel ver uit de buurt van Den Haag, hint, hint.
Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden naar die 66 GT; wat bedoel je met full options? Want er waren aardig wat opties te bestellen toendertijd. Op de mijne zitten er ook aardig wat en de lijst is groeiende....
Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden naar die 66 GT; wat bedoel je met full options? Want er waren aardig wat opties te bestellen toendertijd. Op de mijne zitten er ook aardig wat en de lijst is groeiende....
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwschierig naar die Volvo. Want standaard heeft een v70r 300 pk. Niet slecht voor een 5 cilinder. Speciale remmen enz. Wat heb je er dan eigenlijk allemaal mee gedaan?
Oh ja, welkom op het forum. Ben erg benieuwd naar de foto's want je hebt heel wat neer te zetten en uit te leggen.
Sjoerd
Oh ja, welkom op het forum. Ben erg benieuwd naar de foto's want je hebt heel wat neer te zetten en uit te leggen.
Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori