Amsterdam-Beijing Classic Car Rally 2006

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Ratrod

Bericht door Ratrod »

Zonde van dat Alfa-tje. Ik heb nog altijd een zwak voor die karretjes. De Coronet had al versnellingsbak problemen en de '73 Mustang cabrio had iets met de remmen achter of de achteras.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
AndreV

Bericht door AndreV »

De berichtgeving is inderdaad erg eentonig. Op de RAI hadden de camera figuren ook alleen maar aandacht voor die nep Bentley, gewoon een omgebouwde Rolls. Wel een bizonder ding natuurlijk, maar er bestaat meer dan twee Mutsen in een Saab en twee broers in een TorOnado ze zullen toch wel weten dat het een voorwiel aangedreven ding is? Ik ga zo nog maar eens kijken, als het niet beter wordt, dan heb ik wel gezien!

AndreV :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

AndreV schreef:De berichtgeving is inderdaad erg eentonig. Op de RAI hadden de camera figuren ook alleen maar aandacht voor die nep Bentley, gewoon een omgebouwde Rolls. Wel een bizonder ding natuurlijk, maar er bestaat meer dan twee Mutsen in een Saab en twee broers in een TorOnado ze zullen toch wel weten dat het een voorwiel aangedreven ding is? Ik ga zo nog maar eens kijken, als het niet beter wordt, dan heb ik wel gezien!

Andre, Kop op!

Betere tijden komen zeker..... Ik blijf kijken tot het eind.

Arjan.
AndreV

Bericht door AndreV »

Oké

:rock:

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
6-banger

Bericht door 6-banger »

ik heb tot nu toe ook alle afleveringen gezien maar het valt mij op dat er wat mustangs aangaat sowieso verrekt weing te zien is.
inderdaad,die saab,nep bentley en die citroen mehari zijn wel erg vaak in beeld.ik dacht al dat er bijna geen mustangs meer meededen en dat het zodoende kwam dat er ook weinig over te zien is.

dus wat dat aangaat andre vind ik dat je gelijk hebt.als dit zo blijft haak ik ook af.
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

6-banger schreef:i

dus wat dat aangaat andre vind ik dat je gelijk hebt.als dit zo blijft haak ik ook af.
Kom op volhouden... het komt allemaal goed.
Wacht maar af !

Arjan.
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Foto update: 16-07-2006 / ABR2006 fotoalbum.

Arjan.

Zie link: http://www.abr2006.nl/album/fotoboek_show.asp

Afbeelding
Hotstang
Contacteer:

Bericht door Hotstang »

Hou vol Ar!

hahahahahhaha

Natuurlijk blijven we het volgen, al is het maar om èèn seconde een mustang voorbij te zien stuiven.
'67 High Performance 390 Cui
'70 Zündapp 517
tonmustang

Bericht door tonmustang »

En vandaag was er dus eem mustang cabriolet (wit) met 2 dames erin.
zie je .....komt toch nog goed.

groeten Ton
AndreV

Bericht door AndreV »

Ja het gaat inderdaad wat beter, morgen nog één keer de Saabmutsen en kunnen ook weer naar hun sponsers!

Wat betreft de Citroëns dat is een volkje apart. Die met die CX was op de Raai ook al zo laconiek"Gewoon karren man, leuk ach zo'n ding blijft wel lopen. Wel even een barretje voor de schapen en voor de rest standaart" zei hij met een peuk in z'n snavel!

Morgen toch maar weer kijken.

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Gelukkig maar ... ik begon me al zorgen te maken.

Straks komen de Mustangs aan het bod en iedereen zit dan gelijk weer op het goeie spoor!

Oke we gaan verder.....

Arjan
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Google Earth

Tijdens de rally zijn de deelnemers te volgen via Google Earth.

Dit programma moet je wel eerst installeren op je computer. Op earth.google.com kan je het installatiebestand voor Google Earth downloaden >> http://earth.google.com/download-earth.html

Om de deelnemers te volgen ga je link om dit data file te downloaden >> http://abr2006.micpoint.nl/abr2006.kml

Ik heb er vandaag wat mee gespeeld en het ziet er best aardig uit!

Ik speel verder....

Arjan.

Afbeelding
Afbeelding
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

De mustangs blijfen gewoon rijden, dus die komen van zelf aan bod.

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Foto update: 18-07-2006 / ABR2006 fotoalbum.

Zie link: http://www.abr2006.nl/album/fotoboek_show.asp

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vandaag voor het eerst een oude bekende in een flits gespot, Movie Cars Mustang nummer 3. (AL-92-28)

Zie Foto Jean-Paul (www.mustang1968.nl) http://img289.imageshack.us/img289/6251/img10486np.jpg

Meer info : http://home.hetnet.nl/~mustang65-10/AB- ... iecars.htm

Arjan.
6-banger

Bericht door 6-banger »

nou,gisteravond in een fractie van een seconde de lichtgele grande cabrio voorbij zien komen.tevens heb ik er nog enkele heel even gezien.
werd eens tijd ook.maar weer werd er ruim 7 minuten aan die saab mutsen besteed.ik heb het eens bijgehouden voor de aardigheid.

wat me overigens ook opvalt ,het lijkt er inderdaad op dat sommige teams zich totaal niet voorbereid hebben.ze hadden er gisteren zowat 1500km opzitten in een dag of 3,maar als je dan ziet wat er allemaal al aan gort gereden is,denk ik dat mijn eigen stang heel wat betrouwbaarder is.dat mehari geval kon de 2e dag al een ander blok inleggen,die saab kunnen ze na zowat elk ritje een nieuwe dynamo inbouwen,die cx moet aangetrokken worden en ga zo maar door.

maar nog geen enkele mustang met pech gezien.en da's mooi.

affijn,vanavond weer kijken.
Gesloten

Terug naar “Lounge”