Letters Ford en Mustang??
Moderator: Shelby GT-H
- BA Baracus
Letters Ford en Mustang??
Ik heb laatst mijn eerste '66 Mustang gekocht.
Maar bij de koop viel mij al meteen op dat er op de motorkap GEEN Ford stond en aan beide zijkanten bij het rennend paardje GEEN mustang stond.
Nu is mijn vraag waar kan je die in Nederland kopen??
Heeft iemand een idee?
Maar bij de koop viel mij al meteen op dat er op de motorkap GEEN Ford stond en aan beide zijkanten bij het rennend paardje GEEN mustang stond.
Nu is mijn vraag waar kan je die in Nederland kopen??
Heeft iemand een idee?
Groetjes
Rick
Rick
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Ik heb de letters ford vorige maand bij Adelbert gekocht, die andere zal hij ook wel hebben. Opsturen geen probleem, er naar toe gaan is misschien nog leuker.
Voor het geval dat je niet weet waar Adelbert ligt: www.mustanggarage.be. Ligt in Heusden-Zolder.
Voor het geval dat je niet weet waar Adelbert ligt: www.mustanggarage.be. Ligt in Heusden-Zolder.
- BA Baracus
- PoisonIvy66
- BA Baracus
Hoi B.A.
Tsja aangezien je niet graag vliegt, is naar de usa gaan om ze te halen geen optie.... (haha.. sorry ik kon het niet laten, ik heb vroeger denk een beetje teveel naar de A-team gekeken)
Er zijn in Nederland verschillende bedrijven die spullen leveren en op voorraad hebben voor mustangs. www.moviecars.nl in Goirle heb ikzelf goede ervaring qua prijs en leversnelheid. Ook is voorend (bij Arnhem ergens) is een optie of in Deutsland, www.rsb-parts.de heb ik ook wel eens iets voor een geode prijs gekregen. Dan heb je ook nog www.cpusaparts.com bij Venlo ergens.
Als je meer gaat bestellen kun je het ook direct in de USA bestellen bij www.mustangunlimited.com of www.npdlink.com daarover staat meer in de rubriek "onderdelen bestellen" die NU NOG OP DEZE SITE STAAT (9:30 21juli) dus er zijn wel aardig wat mogeiijkheden.
Een TIP: Bij beide bedrijven in de USA kun je catalogussen bestellen, dan heb je een overzicht (met prijzen) wat er te bestellen is, dat is heeeeel veel! Ik had ze zelfs al met een paar dagen (Moviecars werkt ook veel met Mustang Unlimited, dus je kunt bij hun zo uit de gids bestellen)...
Ik hoop dat je hier wat mee kan, veel succes!
Chris
Tsja aangezien je niet graag vliegt, is naar de usa gaan om ze te halen geen optie.... (haha.. sorry ik kon het niet laten, ik heb vroeger denk een beetje teveel naar de A-team gekeken)
Er zijn in Nederland verschillende bedrijven die spullen leveren en op voorraad hebben voor mustangs. www.moviecars.nl in Goirle heb ikzelf goede ervaring qua prijs en leversnelheid. Ook is voorend (bij Arnhem ergens) is een optie of in Deutsland, www.rsb-parts.de heb ik ook wel eens iets voor een geode prijs gekregen. Dan heb je ook nog www.cpusaparts.com bij Venlo ergens.
Als je meer gaat bestellen kun je het ook direct in de USA bestellen bij www.mustangunlimited.com of www.npdlink.com daarover staat meer in de rubriek "onderdelen bestellen" die NU NOG OP DEZE SITE STAAT (9:30 21juli) dus er zijn wel aardig wat mogeiijkheden.
Een TIP: Bij beide bedrijven in de USA kun je catalogussen bestellen, dan heb je een overzicht (met prijzen) wat er te bestellen is, dat is heeeeel veel! Ik had ze zelfs al met een paar dagen (Moviecars werkt ook veel met Mustang Unlimited, dus je kunt bij hun zo uit de gids bestellen)...
Ik hoop dat je hier wat mee kan, veel succes!
Chris
'67 Convertible 289 A-code
Hier kan je de juiste plaatsing van de logo's en letters vinden:
http://www.mustangmonthly.com/howto/20359/index2.html
http://www.mustangmonthly.com/howto/20359/index2.html
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
Hoi Roel,PoisonIvy66 schreef:<knip>.. Volgens mij hoort er bij de 66'er geen mustang bij het embleem op de zijkant te staan, of heb ik het mis?
Groeten,
Roel
Op een 66'er hoort wel Mustang te staan op de zijkant. Bij een 66'er zitten de letters aan elkaar vast in tegenstelling tot een 67/68'er .waar ze los zijn
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
- PoisonIvy66
-
6-banger
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Ter aanvulling;Marchel schreef:Hoi Roel,PoisonIvy66 schreef:<knip>.. Volgens mij hoort er bij de 66'er geen mustang bij het embleem op de zijkant te staan, of heb ik het mis?
Groeten,
Roel
Op een 66'er hoort wel Mustang te staan op de zijkant. Bij een 66'er zitten de letters aan elkaar vast in tegenstelling tot een 67/68'er .waar ze los zijn
Greetz Marchel
64 1/2; Mustang embleem 4 1/2inch lang
65-66; Mustang embleem 4 7/8inch lang
65-68 GT; Mustang in losse letters
Zie ook; http://www.npdlink.com/modules.php?name ... c=download
en klik dan op 'ornaments'. In dat PDF file zie je precies welke soorten er zijn.
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
ik heb de mijne (zijkant aaneengeschreven cursief voor op mustang '71) op APOW gekocht, daar liggen er nieuwe en tweede handse, nieuwe was toen 12 en 16 euro (voor twee dezelfde! ene was later opgestuurd na stijging brandstof==>transportkosten)
1971 coupe 302 2V
Voor foto's
ea info:
http://spaces.msn.com/members/lennymanialand/
Voor foto's
ea info:
http://spaces.msn.com/members/lennymanialand/