Verslag trouwrijden van Karin en Ruud uit Rijswijk

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

AndreV

Bericht door AndreV »

Van Harte,

Mare Trouwe,

in en Blauwe?

AndreV :ciggy: :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Ruud en Karin, gefeliciteerd en nog vele jaren samen toegewenst.

Mark en Debby: leuk verslag, leuke foto's,

Harry
Mutsstang

Bericht door Mutsstang »

@ Ro.. tsja your welcome!!

@Mack.. tsja..uhm.. verkeerd gereden noemen ze dat.. we waren op weg om Ro's koelkast te gaan plunderen maar konden m ff nog nie vinden ha ha.

@AndreV.. Blauwe jurk.. Blauwe Herrie Auto.. :clap: (wel een heel mooie btw :peace: )

@Pascal..Hmmz tsja.. das t nadeel als je mekaar nie kent he..goed de volgende keer herken je me iig ha ha.. ( deze fotos zijn ook niet goed voor me ha ha)
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!

Chuck Berry
Ando
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door Ando »

De Mustang-opkomst voor de erehaag viel inderdaad een beetje tegen. Best jammer, er zijn toch Mustangs genoeg in de regio en dat uurtje wat je er aan kwijt bent... Petje af voor de meiden uit Arnhem en natuurlijk Ton uit Tilburg!

Toch kijk ik er met een voldaan gevoel op terug en ik denk dat onderstaande foto voldoende zegt.....

Afbeelding
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Mutsstang

Bericht door Mutsstang »

@ Ando.. We hebben het met heel veel plezier gedaan!! Niks leukers dan onbaatzuchtig anderen blij maken met iets waar je zelf ook heel veel van geniet toch..

Enne WOW mooie foto joh.. :clap:
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!

Chuck Berry
EriccB

Bericht door EriccB »

Mooie foto's jongens en meisje. het was een mooie dag. Een dag die het bruidspaar ongetwijfeld nog lang zal herrineren. Op zijn sokken naar buiten en een beetje tranen in zijn ogen, dat zegt genoeg. We hebben het graag gedaan en weer een lekker stukje gereden.
Nu kunnen we proffesioneel gaan trouwrijden Mark, we weten nu hoe het moet. (haha).

groetjes Ton
tonmustang

Bericht door tonmustang »

de laatste opmerkingen zijn van mij en niet van ericB, Ik heb geregeld dit probleem

groeten Ton
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

bekend probleem Ton, is weinig aan te doen. Het gebeurd soms.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
KarinRijswijk

Bericht door KarinRijswijk »

En hier zijn we dan meneer en MEVROUW van Beugen oftewel de "trouwers uit Rijswijk". Allereerst heb ik het voor elkaar gekregen om bij Ruud tranen in zijn ogen te krijgen..... :rockon: Ondanks het feit dat er een man of 30 zich bij ons thuis verzameld hadden om Ruud zijn gezicht te zien op het moment supreme hoorde hij de Mustang al van verre aankomen en zat met gestrekte nek naar buiten te kijken hoe of wat. Op het moment dat Mark voorreed en stopte bleef hij van schrik op zijn stoel plakken tot hij tot de orde geroepen werd en naar buiten moest gaan. Toen wij op stoepje stonden zoals je op de foto kon zien allemaal in "badjas" viel hij bijna uit zijn geruite sloffen van verbijstering toen er DRIE van die prachtige Mustangs stonden en toen hij eindelijk begreep dat hij erin gereden zou gaan worden hield hij het helemaal niet meer droog..... Nogmaals het is een ONVERGETELIJKE ERVARING geworden en we hebben het er waarschijnlijk de rest van ons (huwelijks) leven nog over .... Ik wil Mark, Ando en Ton hier heeeeeel erg voor bedanken, zeker ook gezien hun GROOOOOOOTE enthousiasme en natuurlijk niet te vergeten Mack, Debby en Marina voor hun moeite om ook naar Rijswijk af te reizen, want zeer zeker die gasten die we erbij hadden vonden die Mustangs geweldig..... LUITJES NOGMAALS HEEEEEEL ERG BEDANKT voor deze ongelofelijke, onvergetelijke ervaring tnxxxxxxxxxxxxxxxx de "trouwers" uit Rijswijk........ :wave:
Mutsstang

Bericht door Mutsstang »

Ik denk dat ik namens ons alle 6 spreek als ik zeg Your welcome.. Kleine moeite , Groot plezier!!

Chuck Berry
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

tonmustang schreef:de laatste opmerkingen zijn van mij en niet van ericB, Ik heb geregeld dit probleem

groeten Ton
Ik vond het al raar dat die tekst bij ericcB stond want die was er nieteens bij :weirdface:

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

KarinRijswijk schreef:viel hij bijna uit zijn geruite sloffen van verbijstering toen er DRIE van die prachtige Mustangs stonden en toen hij eindelijk begreep dat hij erin gereden zou gaan worden hield hij het helemaal niet meer droog
Welke geruite sloffen???? Hij had ze nieteens aan :hha:
Ik heb nog wel stapvoets gereden en toch heeft hij de Mustang al aan horen komen :headfones:

Ik vond het ook erg leuk om te doen.Ruud kwam mij enigzins bekend voor toen ik hem zag en mijn verbazing was erg groot toen ik Ruud zijn vader zag want wat blijkt nou hij heeft lang geleden(ruim 13 jaar)bij ons als bijna buurman gewoont toen wij nog op R'dam zuid woonden.Vanuit de achtertuin keken we op hun huis en we hadden altijd wel een praatje en mijn dochter riep vanuit de tuin altijd "Oma en Opa" naar hun :baby:
Zo zie je maar wat een kleine wereld het is.

P.S. Heeft Ruud nu alles gelezen hoe het allemaal is ontstaan??

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
KarinRijswijk

Zeg Mark je gaat me toch niet vertellen dat hij op zijn BLOTE KOUSEN naar buiten is gegaan haha.... ik ga nu even proberen om jullie een eerste indruk te geven van mijn trouwerij en nu maar hopen dat het lukt om de eerste!!!!! foto's die ik binnen gekregen heb hierbij te gaan plaatsen, en let dan met name op de koppies van mijn bruidsmeisjes met hun chauffeur Ando. en van de jongens met hun chauffeur Ton..... Overigens, en dat geldt ook voor Mark, jullie hebben dit zo onvergetelijk gemaakt dat ik VOOR ALTIJD VAN JULLIE HOU!!!!!!!!!!!!!!!! nou nu even mijn best doen om er foto's bij te gaan plaatsen pfffffffffffffffffffff hoop dat het gaat lukken.....
KarinRijswijk

zo dat ging dus al fout haha nog een poging en anders ga ik dit maar aan Mark mailen (mag toch wel Mark) om dit bij een berichtje van mij te laten plaatsen.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

OK!!!!!!!!!!! mede dankzij de hulp van mijn dochter schijnt het toch gelukt te zijn....... groetjes enne.... mochten er hier geen foto's staan tjaaaaaa helaassssssssssssssssssss dan roep ik de hulp van Mark maar in groetjes Karin
rozemustang

Bericht door rozemustang »

Hoi Ruud, Karin en kids natuurlijk.
Ik moet nog even kwijt dat afgezonderd van de auto`s, jullie er allemaal ook prachtig mooi uitzagen.
Vooral de jurken van de bruid en bruidsmeisjes vond ik erg mooi. Ook een erg goede kleur keuze.
Zeer appart en gedurft in de mooie blauwe bruidsjapon complimenten hoor!!!!
Maar ook de heren zagen er stuk voor stuk puik uit hoor, jullie mochten ook gezien worden die dag.
Mooi ook om te lezen dat jullie en vooral Ruud natuurlijk erg onder de indruk waren van de mustangs.
Een dag om nooit weer te vergeten.
Groetjes, Marga

[img]http://www.danasoft.com/sig/rozemustang.jpg[/img]
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”