Apk keuring: mijn waslijst
Moderator: Shelby GT-H
Apk keuring: mijn waslijst
Gisteravond de laatste handelingen verricht voor de jaarlijkse verplichte APK-keuring.
Had een hele waslijst wat er allemaal gedaan moest worden.
Achterbanden versleten.
Koplampen hadden geen goed beeld meer (chroom geoxideerd).
Wind shield wipers versleten.
Tevens lekte mijn uitlaat aan alle kanten. Dus een compleet ander systeem er onder gelast met Corvette dempers. Geeft wel een lekkere sound..
Al mijn kogels hadden veel te veel speling-> Fuseekogels L+R boven en onder. Hulppitman-arm, reactie stangrubbers. Stuurkogels slecht.
Meteen even laten uitlijnen.
Alles vervangen, stuurt echt weer haarscherp, wat een verschil!
Remmen waren gelukkig nog wel oke.
Kan er nu weer een jaar tegen, waarschijnlijk (hopelijk) fiets ik nu volgend jaar makkelijk door de Apk.
Zal ook eve een paar foto's plaatsen.
Groeten Chris
Had een hele waslijst wat er allemaal gedaan moest worden.
Achterbanden versleten.
Koplampen hadden geen goed beeld meer (chroom geoxideerd).
Wind shield wipers versleten.
Tevens lekte mijn uitlaat aan alle kanten. Dus een compleet ander systeem er onder gelast met Corvette dempers. Geeft wel een lekkere sound..
Al mijn kogels hadden veel te veel speling-> Fuseekogels L+R boven en onder. Hulppitman-arm, reactie stangrubbers. Stuurkogels slecht.
Meteen even laten uitlijnen.
Alles vervangen, stuurt echt weer haarscherp, wat een verschil!
Remmen waren gelukkig nog wel oke.
Kan er nu weer een jaar tegen, waarschijnlijk (hopelijk) fiets ik nu volgend jaar makkelijk door de Apk.
Zal ook eve een paar foto's plaatsen.
Groeten Chris
'69 Mercury Cougar XR7.
351w, at, ps,
headers, high jackers, en verse APK!!
351w, at, ps,
headers, high jackers, en verse APK!!
- Mustangdriver
- Contacteer:
Binnenkort mijn APK waslijst, met pics. Vorig jaar is de mijne lekker door de APK heen gesjoemeld door de vorige eigenaar (autobedrijf). Alvast een voorproefje: uitlaat als gatenkaas, stuurhuisrubber, remvoeringen achter, remdrukcylinders, wiellagers. Kan toch nooit. Vorig jaar door de APK en nu al dat spul compleet afgeschreven binnen zo'n 7500 km.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
-
fastback1967
- Mustanghenkie
Zeker door een vriendje APK gekeurd voordat je de auto kocht.Ratrod schreef:Binnenkort mijn APK waslijst, met pics. Vorig jaar is de mijne lekker door de APK heen gesjoemeld door de vorige eigenaar (autobedrijf). Alvast een voorproefje: uitlaat als gatenkaas, stuurhuisrubber, remvoeringen achter, remdrukcylinders, wiellagers. Kan toch nooit. Vorig jaar door de APK en nu al dat spul compleet afgeschreven binnen zo'n 7500 km.
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
- Mustanghenkie
fastback1967 schreef:en bedankt harry.......en nu maar hopen dat die apk-dweilen al je harde werk honoreren!
harry
Komende tijd regelmatig over je schouder kijken tijdens meetings Harry. Zeker als de combinatie 67er fastback en honkbalknuppel voorbij komt rijden.
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)