Mustang gezocht voor een trouwer te Rijswijk ZH - Marktplaat
Moderator: Shelby GT-H
- mustangmania
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Een hele mooie witte Wil maar verkeerde bouwjaar vrees ik.We kunnen het wel warm houden mocht een andere niet lukken maar die keuze laat ik dan aan Karin over.Ze leest dit ongetwijfeld (stiekum) deze week nog.mustangmania schreef:Mijn schatje heeft wel de goede kleur......
Laat maar komen die PB
:weee:
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
- mustangmania
-
KarinRijswijk
en of Karin dit (stiekum) leest :pc: wat een prachtige kar zeg maar goed, Mark is wat dat betreft mijn steun en toeverlaat dus..... ik zie niet eens welk bouwjaar dit is kan je nagaan. Dit weekend heeft Ruud zijn broer en zus gebeld om te vragen of zij ons en de 3 "meiden" willen rijden en natuuuuuuuuurlijk wilden ze dat (zij zitten in het "complot") met mijn neef,ook bruidsjonker samen met mijn zoon heb ik afgesproken dat als mijn neef zijn rijbewijs tegen die tijd heeft, hij is daar druk mee bezig, hij in mijn twingootje rijd en dan Arwin (mijn zoon) daarbij dus dat heeft Ruud ook "geregeld" want als hij zijn rijbewijs niet heeft rijd er iemand anders in...... en trouwens die gasten vinden een zwarte toch ook wel erg stoer die hebben dat kleurgevoel niet zo erg maar goed ik vind alle lieve reacties al geweldig dus we zullen maar zeggen word vervolgd..... ondertussen groetjes en tnxx Karin 
- mustangmania
-
KarinRijswijk
tja Mack wij als Forum "MAAGDEN" mogen elkaar toch niet afvallen he
En wat betreft die andere Mustang nogmaals ik vind het een schitterende kar ......
maar zoals Mark al zei hij "verzameld" de reacties en we hebben nog even de tijd maar het is op zeker een optie..... reken daar maar op groetjes Karin
En wat betreft die andere Mustang nogmaals ik vind het een schitterende kar ......
He hoi Karin...
Onze stang is vanmorgen verkocht dus wij kunnen er zeker weten helaas niet bij zijn:(
Wij hopen dat t de dag van jullie leven word en alvast van harte gefeliciteerd.
Groetjes Debby en Marina
Onze stang is vanmorgen verkocht dus wij kunnen er zeker weten helaas niet bij zijn:(
Wij hopen dat t de dag van jullie leven word en alvast van harte gefeliciteerd.
Groetjes Debby en Marina
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Even de Topic weer ophalen want Karin is nog steeds op zoek naar een het liefst oude type witte Mustang voor haar bruidsjonkers/meisjes.
We hebben nog zat tijd hoor Karin :yes:
Mark
We hebben nog zat tijd hoor Karin :yes:
Mark
-
KarinRijswijk
weet ik Mark, enne.... de meiden gaan bij Ando in de auto, want volgens mijn dochter is dat de ALLERMOOISTE, zodra ze er een foto van zag was die van haar
Overigens was Arwin wel helemaal weg van die andere Mustang hoor die wat "jongere" maar ja Ruud valt op wat "oudere" types kijk maar naar mij ik ben ook een jaar ouder dan hem
:hug: groetjesssssssssssss
:hug: groetjesssssssssssss
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Nou die Ando die boft dan maar weer met die meiden in zijn Mustang. :weee:
Tja en het gaat natuurlijk om de keuze van Ruud maar we houden de witte Mustang van Wil
wel warm hé.
Mark
Tja en het gaat natuurlijk om de keuze van Ruud maar we houden de witte Mustang van Wil
wel warm hé.
Mark
- mustangmania
-
KarinRijswijk
- mustangmania
he Karin...
wij zouden niet mee kunnen omdat onze mustang verkocht is... maar....
We hebben een nieuwe ... een 99er... zwart... en ik las dat nieuwe ook welkom waren... dus als t nog mag willen we toch graag van de partij zijn !!!!!
wij zouden niet mee kunnen omdat onze mustang verkocht is... maar....
We hebben een nieuwe ... een 99er... zwart... en ik las dat nieuwe ook welkom waren... dus als t nog mag willen we toch graag van de partij zijn !!!!!
As i was motorvating over the hill,
Chuck Berry
Chuck Berry