MARTIJN!!!!!, fastbacks te koop
Moderator: Shelby GT-H
Zelf heb ik ook een fastback uit 1966.
Deze heb ik 2 jaar geleden aangeschaft voor iets boven de 10 000 euro. Achteraf was het niet zo vreemd dat de fastback zo goed koop was want we zijn nu al 2 jaar bezig met de restauratie en deze is nog lang niet klaar. De auto was namelijk ontzettend rot en doorgeroest. Meer dan ik me destijds kon voorstellen. Als je dan ziet dat er nu dadelijk ook voor meer dan 10 000 euro aan versleuteld is om hem alleen maar optisch in een goede staat te krijgen dan snap ik die prijzen heel goed. Hierna komen er nog schijven en velgen onder van bij elkaar +- 4 000 euro en dan wil ik de motor nog gaan aanpakken (+- 8 000) Alles bij elkaar zal de mustang dan alweer 4 jaar ouder zijn en in totaal bijna 35 000 gekost hebben. En dan heb ik er nog niet eens in gereden.
Dus dat de prijzen zo hoog oplopen kan ik best begrijpen een 65 of 66 fastback in goede staat is moelijk te vinden en in slechte staat kost het veel geld en tijd om hem op te knappen.
(Overigens wil ik nog een topic starten met de restauratie van mijn fastback.)
Deze heb ik 2 jaar geleden aangeschaft voor iets boven de 10 000 euro. Achteraf was het niet zo vreemd dat de fastback zo goed koop was want we zijn nu al 2 jaar bezig met de restauratie en deze is nog lang niet klaar. De auto was namelijk ontzettend rot en doorgeroest. Meer dan ik me destijds kon voorstellen. Als je dan ziet dat er nu dadelijk ook voor meer dan 10 000 euro aan versleuteld is om hem alleen maar optisch in een goede staat te krijgen dan snap ik die prijzen heel goed. Hierna komen er nog schijven en velgen onder van bij elkaar +- 4 000 euro en dan wil ik de motor nog gaan aanpakken (+- 8 000) Alles bij elkaar zal de mustang dan alweer 4 jaar ouder zijn en in totaal bijna 35 000 gekost hebben. En dan heb ik er nog niet eens in gereden.
Dus dat de prijzen zo hoog oplopen kan ik best begrijpen een 65 of 66 fastback in goede staat is moelijk te vinden en in slechte staat kost het veel geld en tijd om hem op te knappen.
(Overigens wil ik nog een topic starten met de restauratie van mijn fastback.)
- frankevisu
- frankevisu
http://www.geevers-classics.nl/html/aut ... .asp?ID=84 nou daar staat een fastback te koop raven black! zoals misschien beetje vergelijkbaar die op ebay stond en is besproken paar weken geleden, wat wij er voor wilden geven als hij in nederland te koop stond. Nou voor deze kan ik zeggen hij ziet er goed uit, maar de prijs in minder: er wordt ruim 28000 voor gevraagd.
- frankevisu
http://www.geevers-classics.nl/html/aut ... .asp?ID=84 wat zouden jullie voor deze auto betalen?
Blijft moeilijk te zeggen via foto's maar als het echt een orginele gt is en hij is in een zeer goede staat dan is hij het geld wel waard. Hangt natuurlijk aan de staat van de auto af. En dat is niet te bepalen van enkele foto's.frankevisu schreef:http://www.geevers-classics.nl/html/aut ... .asp?ID=84 wat zouden jullie voor deze auto betalen?
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
het is en blijft wat een gek er voor over heeft. ik ben denk ik wel heel gek, heb net 2 weken een ground up restoratie project binnen die ik in oktober op ebay heb gekocht. ik ben er zelf 4 dagen naartoe geweest om de auto en voor meer dan € 25000,- aan onderdelen incl. eleanor body kit, ophanging, interieur en teveel om op te noemen dit daar ter plekke in een container te pakken. als dit project straks klaar is dan heb ik ook een auto die veel meer waard is dan ........ zeg het maar. ja inderdaad wat een gek er voor wil geven en dat is mischien nooit zoveel als ik ga investeren maar ik ga haar dan ook voor mijzelf maken en niet voor de verkoop. omdat ik het zelf een super mooie auto vind heb ik dat er voor over en je leeft maar een keer
gr Marco
gr Marco
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Tja, als ik de coupé verkoop en de taxatiewaarde ontvang, zou ik er nog wel 10.000 bij willen leggen voor zo'n mooie fastback hoor.
Maar ja, de taxatiewaarde ontvangen is een droombeeld en voor de verkoop, daar ben ik geestelijk nog niet klaar voor.
Dus...
Maar ja, de taxatiewaarde ontvangen is een droombeeld en voor de verkoop, daar ben ik geestelijk nog niet klaar voor.
Dus...
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
- frankevisu
http://www.geevers-classics.nl heeft weer paar nieuwe fastbacks in de verkoop! goed bezig zeg! hopelijk komt mijn droomauto snel voorbij!