Ford GT in Bolsward!
Moderator: Shelby GT-H
Ja, wat wil je, met die uitgebreide berichten van je. Ik doe alleen het linkje72grande schreef:Edgar:
Twee minuten sneller!
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Wel eens van een artists impression gehoord?Hennie schreef:kijk dat lijkt er een stuk meer op!
het is ook een andere auto dan de 1e foto.
wie heeft dat ding te koop?, ik heb er wellicht een baasje voor...
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Nou, ik wil ook wel baasje worden van dat apparaat hoor!
Wel gaaf dat er nu ook één in NL. staat..
Was het ook niet zo dat Zoet in Delft er ook 2 kreeg?? Daar hebben ze wel een tijd mee op hun website geadverteerd.. Het leek mij erg stug maar goed.
Rien..
Wel gaaf dat er nu ook één in NL. staat..
Was het ook niet zo dat Zoet in Delft er ook 2 kreeg?? Daar hebben ze wel een tijd mee op hun website geadverteerd.. Het leek mij erg stug maar goed.
Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
Yep Edgar die bedoelde ik.edgar schreef: Een van die drie dealers zit in doetinchem en ik dacht meteen aan de eindmeeting in Didam. Zou mooi zijn als de meeting met dit beest opgevrolijkt werd. Het is wel geen mustang, maar ik denk dat weinigen daar bezwaar tegen hebben.
Zou hem echt wel in het eggie willen zien...mooie bak.
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
Gaaf. Heel mooi en inderdaad een andere auto dan de eerste foto.
De velgen zijn de standaard velgen. De optionele zijn mooier maar ook duurder. Nu snap ik ook waarom de auto zonder strepen werd geleverd. Was een 5000 dollar optie en nu is er gekozen voor de NL driekleur.
De velgen zijn de standaard velgen. De optionele zijn mooier maar ook duurder. Nu snap ik ook waarom de auto zonder strepen werd geleverd. Was een 5000 dollar optie en nu is er gekozen voor de NL driekleur.
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
- tripleblack
- Nicov.dr.Klok
Goed. Ik ben vandaag even bij v/d werf in Bolsward geweest. Naast de GT waren er nog een paar leuke karretjes. Geniet van de foto's.
Oh ja. De GT is te huur via Brebotone.nl dus misschien kan Patrick hem naar Didam krijgen.
De GT is trouwens geen trailer queen. v/d Werf heeft hem zelf naar Bolsward gereden.
Voor ik de showroom in ga, wordt ik begroet door deze '05 V6.

Voor een dikke 38 mille mag je hem meenemen.

Mooi grilletje van de T-bird.

Mooie blauwe Mustang GT convertible.

Goede kleur voor het interieur van een blauwe convertible.

Oh ja. De GT is te huur via Brebotone.nl dus misschien kan Patrick hem naar Didam krijgen.
De GT is trouwens geen trailer queen. v/d Werf heeft hem zelf naar Bolsward gereden.
Voor ik de showroom in ga, wordt ik begroet door deze '05 V6.

Voor een dikke 38 mille mag je hem meenemen.

Mooi grilletje van de T-bird.

Mooie blauwe Mustang GT convertible.

Goede kleur voor het interieur van een blauwe convertible.

1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
En dan nu le piece de resistance.
De Ford GT.

POWERRR!!!!! :boxing:

En wat er verder stond.
Een Focus ST.

En voor Carol, een Fiesta ST.

Op het scherm achter de GT werd een aflevering van Top Gear vertoond waarin de GT getest werd.
Ik was met m'n eigen Mustang. De baas, z'n vrouw en het personeel moesten er natuurlijk even omheen lopen.
De Ford GT.

POWERRR!!!!! :boxing:

En wat er verder stond.
Een Focus ST.

En voor Carol, een Fiesta ST.

Op het scherm achter de GT werd een aflevering van Top Gear vertoond waarin de GT getest werd.
Ik was met m'n eigen Mustang. De baas, z'n vrouw en het personeel moesten er natuurlijk even omheen lopen.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Gerlof