lekker rauzen morgen... met de examinatrice.
Moderator: Shelby GT-H
niet gehaald
ten eerste allemaal hartelijk bedankt voor jullie steun en medeleven. de steun heb ik tijdens het rijden uiteraard meegenomen. helaas baatte het niet. het mocht weer eens niet, net dat beetje geluk hebben dat anderen wel krijgen. dus kunnen we weer in de stress zitten tot ik dat papiertje wel heb.
Bart had overigens wel gelijk over dat niet zelfstandig de weg op kunnen. ik zie sommige dingen nog altijd te laat op me afkomen en niet alleen auto's hoor. het meest kut voel ik me erover dat ik nog steeds te stom ben om dat 'vooruitkijken' te snappen en uit te voeren. andere dingen zijn wel goed gegaan, zoals de snelweg, voldoende afstand houden en het spiegelen. voorrang verlenen was ook geen punt, heb geen enkele ingreep trouwens gehad. het meest irritante is dat mijn zus wel haar papiertje heeft en dat al zo'n kleine drie jaar. dat is echt een tikje vernederend, kan ik je zeggen. niets ten slechte van mijn zus hoor, maar ze is niet autominded.
nou ja over het algemeen was dit examen weer een stuk beter dan de eerste. minder kruisjes gekregen ook, dus dat scheelt. waarschijnlijk heb ik het net niet gehaald, een vijf min of zo. maar frusterend is het zeker. was gelijk bij thuiskomst in een dip en dat heeft tot vanavond aan toe geduurd. had geen enkele zin om te reageren op het forum. dat had ik niet na de eerste keer, dat examen beschouwde ik destijds meer als een try-out. ach ja, nou volgende keer beter maar. het leven gaat door, als het soms zwaar klote.
nogmaals bedankt voor het medeleven. en Wil, dat van die lui die het niet verdienen en het toch halen, dat bedacht ik me ook. gisteren hoopte ik nog dat ik een van hen zou worden. maar ja, geen geluk hè,
harry
Bart had overigens wel gelijk over dat niet zelfstandig de weg op kunnen. ik zie sommige dingen nog altijd te laat op me afkomen en niet alleen auto's hoor. het meest kut voel ik me erover dat ik nog steeds te stom ben om dat 'vooruitkijken' te snappen en uit te voeren. andere dingen zijn wel goed gegaan, zoals de snelweg, voldoende afstand houden en het spiegelen. voorrang verlenen was ook geen punt, heb geen enkele ingreep trouwens gehad. het meest irritante is dat mijn zus wel haar papiertje heeft en dat al zo'n kleine drie jaar. dat is echt een tikje vernederend, kan ik je zeggen. niets ten slechte van mijn zus hoor, maar ze is niet autominded.
nou ja over het algemeen was dit examen weer een stuk beter dan de eerste. minder kruisjes gekregen ook, dus dat scheelt. waarschijnlijk heb ik het net niet gehaald, een vijf min of zo. maar frusterend is het zeker. was gelijk bij thuiskomst in een dip en dat heeft tot vanavond aan toe geduurd. had geen enkele zin om te reageren op het forum. dat had ik niet na de eerste keer, dat examen beschouwde ik destijds meer als een try-out. ach ja, nou volgende keer beter maar. het leven gaat door, als het soms zwaar klote.
nogmaals bedankt voor het medeleven. en Wil, dat van die lui die het niet verdienen en het toch halen, dat bedacht ik me ook. gisteren hoopte ik nog dat ik een van hen zou worden. maar ja, geen geluk hè,
harry
- mustangmania
>>Ja harry dat is dus iets wat je steeds vaker ziet gebeuren. Maar ik hoop toch wel dat jij daar boven staat.>>
uiteraard, Wil. het sloop gisteren voor het afrijden echter wel even in mijn hoofd. maar ja, toch denk ik dat ik beter rij dan sommige klootzakken. zie vaak de meest gekke dingen op straat gebeuren. dingen die ik niet eens durf uit te halen.
harry
uiteraard, Wil. het sloop gisteren voor het afrijden echter wel even in mijn hoofd. maar ja, toch denk ik dat ik beter rij dan sommige klootzakken. zie vaak de meest gekke dingen op straat gebeuren. dingen die ik niet eens durf uit te halen.
harry
- 65-fastback
das klote.
het vooruitkijken leer je pas echt als je je motorrijbewijs hebt.
hangt je leven vaak vanaf.
mijn vrinedin kijkt ook nooit vooruit, ik zie het dan alweer van tevoren gebeuren dat ze remmen terwijl zij er nog effe het gas op zet.
en met piepende banden remmen en zeggen dat die ervoor laat remde. ook een vrouw natuurlijk.
maar succes volgende keer!! je gaat het dan gewoon halen. rij met je zus flink wat keren mee en probeer dan de dingen te zien aankomen voordat zij ze ziet gebeuren. leer je van. altijd een paar auto's vooruit kijken.
gr,
gj
het vooruitkijken leer je pas echt als je je motorrijbewijs hebt.
hangt je leven vaak vanaf.
mijn vrinedin kijkt ook nooit vooruit, ik zie het dan alweer van tevoren gebeuren dat ze remmen terwijl zij er nog effe het gas op zet.
en met piepende banden remmen en zeggen dat die ervoor laat remde. ook een vrouw natuurlijk.
maar succes volgende keer!! je gaat het dan gewoon halen. rij met je zus flink wat keren mee en probeer dan de dingen te zien aankomen voordat zij ze ziet gebeuren. leer je van. altijd een paar auto's vooruit kijken.
gr,
gj
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
Zeker met een Mustang is ver vooruit kijken belangrijk. Lange neus en, vergeleken met moderne auto's, een lange remweg.
Volgende keer gaat het zeker lukken.
Heeft iemand toevallig de Telegraaf gelezen? Staat een artikel in over het CBR, dat de slagingspercentages hier en daar nogal verschillen. Ook al rijdt iemand goed, kan 'ie toch zakken omdat zoveel procent nou eenmaal móet zakken.
Volgende keer gaat het zeker lukken.
Heeft iemand toevallig de Telegraaf gelezen? Staat een artikel in over het CBR, dat de slagingspercentages hier en daar nogal verschillen. Ook al rijdt iemand goed, kan 'ie toch zakken omdat zoveel procent nou eenmaal móet zakken.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gelezen ja. Ze zullen in Rijswijk het percentage wel heel erg laag willen houden. Vriend van me is nu 6 keer gezakt en echt om de meest vage redenen. Het is balen dat je het niet haalt maar het zijn vooral de kosten die het met zich meebrengen wat het zo zonde maakt. Want je moet weer lessen en weer opnieuw examen doen(en betalen). Dus je hoeft je nog niet te schamen. Bij de 7e keer zou ik gaan twijfelen of het wel weggelegd is voor je.
Sterkte
Sterkte
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
dat expres laten zakken is enorm oud nieuws. dat een onderzoek dit nu pas uitwijst, is echt lood om oud ijzer. iedereen die een beetje nadenkt weet gewoon dat het zo is. het cbr klaagt elk jaar dat ze te weinig binnenkrijgt, dus vindt je het gek dat ze mensen expres laten zakken. kijk, in mijn geval was het wel terecht, heb niet het gevoel dat ik bedonderd ben, al vind ik dat de examinatrice op enkele punten wellicht wat makkelijker had moeten wezen, omdat sommige zaken je nu eenmaal echt leert als je je eigen auto rijdt. maar ja in de gelukkige zone zit ik dus niet bepaald. een goede reden dus om de volgende examinator geen enkele reden te geven mij laag in te schatten,
harry
harry
wat dat betreft mocht ik niet klagen. tot nu heb ik enkel een vrouw gehad. nu ben ik slecht in gezichten onthouden, maar de manier waarop ze sprak en haar relaxedheid doet me toch denken dat ik haar de eerste keer ook al had. maar ik weet het gewoon niet meer. mij herkende ze ook niet. volgende keer hoop ik haar weer te hebben, maar je zult dan net zien dat ik zo'n klootzak krijg. wedden?
harry
harry