Nieuwe reclame van Hertz

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
carol
Contacteer:

Nieuwe reclame van Hertz

Bericht door carol »

Stond vandaag in de "Metro"

Echt jammer . . .

Afbeelding

Buick, is jou kleurtje he?
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Wat staat er precies in het verhaaltje? Ik kan het niet duidelijk lezen op de foto.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Edze
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Edze »

Ratrod schreef:Wat staat er precies in het verhaaltje? Ik kan het niet duidelijk lezen op de foto.
Daar had ik ook al last van , maar ik dacht "ik reageer maar niet" het zal wel aan mijn ogen liggen.

:hha:
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
carol
Contacteer:

Bericht door carol »

Jammer.

Hij mag niet mee naar huis.

Maar u mag 'm wel meenemen voor een "Road Trip" in California.
Of ontdek "Down Under", in een stoere 4x4, Waar dan ook ter wereld,
wij zorgen voor mobiliiteit. En dat u nooit verdwaalt of stil komt te staan.
Wilt u weten hoe wij dat ook voor u kunnen regelen?
Bezoek dan onze stand op de Vakantiebeurs en laat ons u inspireren.
En weest gerust . . . ook in Nederland verhuren we spannende auto's,
die u wel mee naar huis mag nemen.

Hoeze blij maken met een dooie mus :blink:
Deze "mus" kan je hier niet huren hoor, bij Hertz
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
Edze
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Edze »

Bedankt voor de vertaling Carol.

Dat valt dus weer vies tegen bij Hertz , adverteren met dingen die je toch niet hebt. :protest:
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
Caprigirl

Bericht door Caprigirl »

hey Guys, Ik werk bij Hertz in Rotterdam en sta ook op e vakantie beurs voor Hertz. Zal even kijken of ik wat posters kan scoren. Op de vakantie beurs komen deze posters te hangen en ook nog in alle Hertz Filialen. Maar in plaats van de tekst" bezoek de stand op de vakantiebeurs" komt er te staan : "Bezoek U dchtsbijzijnde Hertz filiaal." of iets dergelijks. Ik beloof niets, maar doe wel mijn best.

enne even ter verdediging van hertz........ Ze zijn de vloot constant aan het aanpassen. Idd jammer dat deze er niet is. Er wordt eerst gewerkt aan extra's zoals "never lost " systemen en draagbare DVD spelertjes voor in de auto. Toch komen er steeds meer "fun"cars zoals oa Volvo xc 70 en 90, Landrover Discovery en ander spul waar je in Nederland toch weinig mee kan, maar waar men wel in gezien wil worden.

Toch maar proberen een postertje te scoren?? Manlief heeft al mooie andere Hertz posters in de garage hangen. Slaapt zijn paardje namleijk niet aleen...

Rinske
Hennie
Adverteerder

dat weet ik nog niet zo zeker

Bericht door Hennie »

Toevallig wil het geval....

Dat onze (van Usa-Car-Today BV) satin silver mustang GT convertible op de stand staat van Hertz, eigenlijk was er vandaag nog een borrel maar daar heb ik helaas geen tijd voor en gaan mijn collega's daar heen.

En er spelen wel gedachten om leuke auto's in de verhuur in te gaan zetten...
dus wellicht zijn er eerdaags wel GT convertibles te huren... je weet maar nooit, ik zal jullie op de hoogte houden.

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Moesten ze weer gaan doen bij Hertz, Mustangs verhuren. Zwart met gouden strepen, net als vroegah.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
erpie

Bericht door erpie »

Zoals al beschreven door mijn vrouw (caprigirl) doet Hertz weer veel nieuwe dingen, de markt trekt weer aan, dus wie weet straks ook weer de mustang te huur !! ze zal het wel als eerste weten (inside information).

@hennie; ik ga zaterdag wel even buurten op de beurs en zal natuurlijk zeker kijken bij de mustang!!

Richard
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
Edze
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Edze »

Rinske ( caprigirl ) het was niet persoonlijk bedoeld hoor. :flower:

Het is alleen zo jammer , er staat een mooie '05 in de advertentie maar deze verhuren ze niet in Nederland omdat ze geen '05 hebben. (snappie???)
Caprigirl

Bericht door Caprigirl »

he Edze,

geeft niet, weet het en je hebt gelijk. Ik zit ook te wachten totdat íe komt. icon_denk
Zal goed op de auto passen in de stand morgen en zaterdag!
Edze
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Edze »

Caprigirl schreef:he Edze,

geeft niet, weet het en je hebt gelijk. Ik zit ook te wachten totdat íe komt. icon_denk
Zal goed op de auto passen in de stand morgen en zaterdag!

Okè Rinske , succes op de beurs hè.
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

>>hey Guys, Ik werk bij Hertz in Rotterdam en sta ook op e vakantie beurs voor Hertz. Zal even kijken of ik wat posters kan scoren. Op de vakantie beurs komen deze posters te hangen en ook nog in alle Hertz Filialen. Maar in plaats van de tekst" bezoek de stand op de vakantiebeurs" komt er te staan : "Bezoek U dchtsbijzijnde Hertz filiaal." of iets dergelijks. Ik beloof niets, maar doe wel mijn best.>>

zou cool zijn!

Harry
erpie

Bericht door erpie »

Ben even op de beurs geweest, maar het werdt mij te druk. Hele gave 2005 GT stond daar te pronken, en de ustang had heeeeel veeel bekijks.
De Cadilac cabrio CTX bij Alamo rental HAd bijna niet/tot geen bekijks.

Haha 1-0 voor de mustang. Hertz kan pas de mustang in de verhuur doen als deze oficeus door Ford Nederland wordt geinporteerd. Zal wel te maken hebben met garanties bij schadegevallen.n Dus maar hopen dat de mustang weer officieel wordt geimporteerd.

Foto's volgen

Richard
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”