GT350clone schreef:Tjonge jonge,denk je hier op een gaaf forum te komen,krijg je gelijk van alle kanten te horen dat je geen echte grande hebt!!
Dat was zeker niet de bedoeling! Maar op een forum heb je het wel eens ergens over en ik verwonder me al jaren over de verwarring rond Hardtops en Grandés bij de 71-73 modellen. Maar daar zal ik nu niets meer over zeggen mfg:
Volgens mij hebben we Melvin (gemeend!) welkom geheten en zeggen we ook dat het niets uitmaakt. En ook dat menen we!
Overnieuw dan: Melvin, welkom hier en leuke auto, zo'n 1972 Mustang!
@Dat was zeker niet de bedoeling! Maar op een forum heb je het wel eens ergens over en ik verwonder me al jaren over de verwarring rond Hardtops en Grandés bij de 71-73 modellen.
Ik sluit me wederom bij jou aan Marc.
De verwarring is er overigens niet alleen bij de 71-73 modellen,maar in praktisch alle bouwjaren dat de Grande,s gemaakt zijn.Vele (vroegere)eigenaren hebben hun hardtop coupe later voorzien van alle opties die bij de Grande,s horen,en daardoor denken veel huidige eigenaren oprecht dat ze in het bezit zijn van een Grande.Maar slechts de vin code geeft de uitslag in veel gevallen.
Gr.Nico
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Rustig maar mannen,ik maakte maar een grapje! :zwaard:
Maar moet je je eens voorstellen dat je denkt een grande te hebben,om vervolgens als nieuwe op het forum gelijk te horen te krijgen dat je geen grande hebt!!! Maar ja,als het er geen is,dan is dat ook zo.Ik heb daar zelf geen verstand van,maar ik vertrouw jullie kennis wel!!
GeorgeMach1 schreef:Ha Melvin alias Forum-maagd!
Jij komt toevallig niet uit hoek van holland of komt je
auto daarvandaan??
Ziet er op een of andere manier bekent uit!
Grz. George Mach 1
zo weer terug van vakantie en kijk is meer berichten haha
nee ik kom uit gouda en de auto komt niet uit hoek van holland...
is ook niet in de buurt? maar dat je me welens heb zien rijden kan natuurlijk altijd....
zorg ervoor dat je gelukkig bent inplaats van gelijk te hebben!
GT350clone schreef:Tjonge jonge,denk je hier op een gaaf forum te komen,krijg je gelijk van alle kanten te horen dat je geen echte grande hebt!!
Dat was zeker niet de bedoeling! Maar op een forum heb je het wel eens ergens over en ik verwonder me al jaren over de verwarring rond Hardtops en Grandés bij de 71-73 modellen. Maar daar zal ik nu niets meer over zeggen mfg:
Volgens mij hebben we Melvin (gemeend!) welkom geheten en zeggen we ook dat het niets uitmaakt. En ook dat menen we!
Overnieuw dan: Melvin, welkom hier en leuke auto, zo'n 1972 Mustang!
Marc
heren geen probleem ik begrijp dat jullie het goed bedoelen maar ik was/ben ervan overtuigd dat het een grande is... mijn garage gaf ook aan dat het een grande is?
(en ik weet dat deze persoon er voldoende kaas van heeft gegeten)
maar ongetwijfeld gaan jullie het nog horen....
Nou moet ik zeggen dat ik de auto toch al veranderd heb dus niet meer in orginele staat (denk aan andere motor/ bekleding etc.)
dus ik ben ook benieuwd jullie horen het nog..
je vinnr geeft idd de uitsluiting, maar dat doet er verder niet toe.. als jij maar tevreden ben met je auto..
groeten
Ben.. (een Grande-eigenaar... :mrhappy: ,compleet niet origineel)
ja ik weet het ga ook kijken in de loop van volgende week...
en ik zal het jullie allen vertellen wat het is haha maarre ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel blij met mijn auto (heeft alleen wel te veel geld gekost al maarja liefhebber noemen ze dat he)
edgar schreef:Dat kan ik vanaf hier niet zien. Heb je alle stappen gevolgd zoals beschreven in de Help sectie? Dan kan het haast niet mis gaan.
flauw zeg dat je dat niet kan zien vandaar af....
dacht dat je gewoon je avatar via bv photbucket erin kon hangen ga dan wel ff help doorlezen???
Tja, doordeweeks ben ik paranormaal begaafd en had ik je precies kunnen vertellen waar het mis gaat. In de weekenden zal je iets meer info moeten geven over welke stappen je gevolgd hebt.
Meest gemaakte fouten zijn het verwijzen naar een plaatje op de harddisk van je eigen computer. Je ziet dan typisch iets van c:mijn documenten\mijnmustang staan tussen url tags of img tags. En ja, dat werkt niet. Je kan alleen wijzen naar een weblocatie. Dus je zult je avatar ergens moeten plaatsen op internet waar je vervolgens naar toe verwijst voor je avatar. Oh ja, en denk ook even aan de grootte. Maar dat staat allemaal in de help. Succes!
edgar schreef:Dat kan ik vanaf hier niet zien. Heb je alle stappen gevolgd zoals beschreven in de Help sectie? Dan kan het haast niet mis gaan.
flauw zeg dat je dat niet kan zien vandaar af....
dacht dat je gewoon je avatar via bv photbucket erin kon hangen ga dan wel ff help doorlezen???
Tja, doordeweeks ben ik paranormaal begaafd en had ik je precies kunnen vertellen waar het mis gaat. In de weekenden zal je iets meer info moeten geven over welke stappen je gevolgd hebt.
Meest gemaakte fouten zijn het verwijzen naar een plaatje op de harddisk van je eigen computer. Je ziet dan typisch iets van c:mijn documenten\mijnmustang staan tussen url tags of img tags. En ja, dat werkt niet. Je kan alleen wijzen naar een weblocatie. Dus je zult je avatar ergens moeten plaatsen op internet waar je vervolgens naar toe verwijst voor je avatar. Oh ja, en denk ook even aan de grootte. Maar dat staat allemaal in de help. Succes!
Mmmm doordeweeks maar ff contact opnemen dan haha..
Nee ik probeer gewoon via een andere site deze foto te plaatsen
en dat lukt niet? snap het niet... ga wel weer proberen als ik tijd heb.. of zin heb vooral...
melvin. schreef:
en dat lukt niet? snap het niet... ga wel weer proberen als ik tijd heb.. of zin heb vooral...
Hmm, volgens mij ben je er niet ver vanaf hoor! Je hebt een url die rechtstreeks naar een plaatje leidt. Maar die werkt dus niet als je hem bij mijn account plakt in de upload avatar from other site?