Parts, parts, parts,
Moderator: Shelby GT-H
Parts, parts, parts,
Hoi,
ik ben bezig met het sorteren en inventariseren van heel veel onderdelen, gebruikt en nieuw, mustang 65 - 68
in later stadium zal ik een lijst en foto's plaatsen,
Voor nu: ben je bezig met een project en zoek je onderdelen, stuur een pb en een foto of omschrijving en ik ga voor je op zoek,
Groet,
Jack
ik ben bezig met het sorteren en inventariseren van heel veel onderdelen, gebruikt en nieuw, mustang 65 - 68
in later stadium zal ik een lijst en foto's plaatsen,
Voor nu: ben je bezig met een project en zoek je onderdelen, stuur een pb en een foto of omschrijving en ik ga voor je op zoek,
Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
Re: Parts, parts, parts,
Schopje omhoog:
Hoi,
heel veel onderdelen te koop, gebruikt en nieuw, mustang 65 - 68,
Voor nu: ben je bezig met een project en/of zoek je onderdelen, stuur een pb en een foto of omschrijving en ik ga voor je op zoek,
Groet,
Jack
Hoi,
heel veel onderdelen te koop, gebruikt en nieuw, mustang 65 - 68,
Voor nu: ben je bezig met een project en/of zoek je onderdelen, stuur een pb en een foto of omschrijving en ik ga voor je op zoek,
Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
-
Vanquisher
Heb je een witte softtop compleet met ruit beschikbaar?
Helaas niet,
Groet, Jack
Groet, Jack
Hou, heb je misschien een c4 te koop? Groet Clenn
Helaas geen bakken te koop,
groet,
Jack
groet,
Jack
- tminus3
- Donateur 2014
- Contacteer:
Hoi Jack,
Heb je toevallig nog een goede sbf carterpan te koop, of een timingcover?
Heb je toevallig nog een goede sbf carterpan te koop, of een timingcover?
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
No show, all go!
Ben net terug van vakantie,
Als je even kunt wachten kijk ik dinsdag voor een carterpan en een timing cover,
Groet,
Jack
Als je even kunt wachten kijk ik dinsdag voor een carterpan en een timing cover,
Groet,
Jack
C4 bellhousing?
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Hallo ik heb n prive bericht gezonden.
Uitlaat delen en dempers te koop
Exhaust 65 enz used compleet
flowmaster 2inch used
en header reducer 2,5-2 1 set
header reducer 3-2,25 2sets
mufler trush r7289
mufler flowsound 82541
mufler set spintech 2 inch new
diverse maten bochten en klemmen
Reacties via PB aub,
Groet,
Jack
Exhaust 65 enz used compleet
flowmaster 2inch used
en header reducer 2,5-2 1 set
header reducer 3-2,25 2sets
mufler trush r7289
mufler flowsound 82541
mufler set spintech 2 inch new
diverse maten bochten en klemmen
Reacties via PB aub,
Groet,
Jack