Aanschaf Mustang S197

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

BadBert
Contacteer:

Re: Aanschaf Mustang S197

Bericht door BadBert »

Migi schreef: di 24 jun, 2025 11:01 oja, hier nog twee leuke
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 7-216-1839
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =Car&s=Car
Zou er bija zelf voor weg gaan, whahaha
Die rode is wel heel gaaf!
maar ja, voor ons niet om de hoek ;)
-=Topless, that's how we role=-
Migi

Bericht door Migi »

ja oke, maar ik bedoel hier met spartaans wat anders haha, zoek anders een coupe waar je een proefrit
kunt maken, cabriolet of coupe zal niet echt ander zijn lijkt me.

En ja soms zul je wat verder moeten rijden voor wat leuks, ik heb er een bloed hekel aan,maar goed,
de mijne kocht ik 4 uur van mij vandaag :?
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

als we serieus weten dat we het echt willen (dus na een proefrit) kan ik altijd nog kijken.
maar helaas heb ik niet zoveel tijd over (nee ook niet in het weekend) om even 4h enkele reis te doen om een proefritje te maken ;)

we gaan het zien.... ik blijf het internet in de gaten houden en dan zien we wel.
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

die rode staat hier trouwens niet ver vandaan in Belgie blijkbaar.... hmmmm
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

Migi schreef: di 24 jun, 2025 11:01 oja, hier nog twee leuke
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 7-216-1839
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =Car&s=Car
Zou er bija zelf voor weg gaan, whahaha
Die rode staat hier trouwens vlakbij Antwerpen! Dat is niet ver.....
Dak ligt wel hoog.... Maar komt misschien omdat het dak nieuw is? Moet nog wat soepel worden?

Vind em wel heel geslaagd.
Met Belgisch kenteken staat ie simpel op NL kenteken toch?
Migi

Bericht door Migi »

Ik zoek meestal op locatie, heb een hekel om ver te rijden en dan vaak er achter
komen dat het toch net niks is.
Daarom stel ik ook altijd zoveel mogelijk vragen en vraag veel foto's, ik zeg dan ook
dat ik een eind moet rijden en dan niet voor jan tat op en neer wil rijden.
Ik woon in Nijmegen, en pak dan meestal bij duitse site's kranenburg als uitgangspunt en
dan liever niet verder dan 200km

Die rode staat inderdaad in Belgie en er staat eu uitvoering, dus ga er van uit dat alles aangepast
is. Maar lijkt als of er geen kenteken op zit, dus even goed informeren.
Ik meen dat voor dat belgische auto's verkocht worden, ze eerst een keuring moeten laten doen om
de koper enige zekerheid te geven dat ze niet een kat in de zak verkopen.
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

Migi schreef: wo 25 jun, 2025 07:52 Ik zoek meestal op locatie, heb een hekel om ver te rijden en dan vaak er achter
komen dat het toch net niks is.
Daarom stel ik ook altijd zoveel mogelijk vragen en vraag veel foto's, ik zeg dan ook
dat ik een eind moet rijden en dan niet voor jan tat op en neer wil rijden.
Ik woon in Nijmegen, en pak dan meestal bij duitse site's kranenburg als uitgangspunt en
dan liever niet verder dan 200km

Die rode staat inderdaad in Belgie en er staat eu uitvoering, dus ga er van uit dat alles aangepast
is. Maar lijkt als of er geen kenteken op zit, dus even goed informeren.
Ik meen dat voor dat belgische auto's verkocht worden, ze eerst een keuring moeten laten doen om
de koper enige zekerheid te geven dat ze niet een kat in de zak verkopen.
Ja nou ik dus ook, ik ga niet uren rijden voor niets.
Die rode heb ik vragen gesteld, benieuwd welke antwoorden ik krijg.
Die verkoop keuring is niet bij export.

Ik vraag me alleen wel af hoe origineel de uitlaat is.... dat kan namelijk bij import nog wel eens issues geven (geluid).

Mijn vrouw vond hem ook erg mooi. Ook het interieur is erg gaaf.
Het dak viel haar ook gelijk op, maar ze kon zich ook voorstellen dat dit komt omdat het echt nieuw is en nog wat moet soepel worden dat hij dan wat lager ligt als hij open is.

Ik wacht hun reactie even af op mijn vragen, heb ook de VIN gevraagd of ze die willen delen dat ik evt schade verleden op kan vragen (mijn oude buurman kan dit zien).
Als antwoorden positief zijn dan denk ik dat we wel kunnen gaan kijken, is 40 minuten rijden van mij vandaan.
ArnoldH
Contacteer:

Bericht door ArnoldH »

Mij zou de afstand niks uitmaken, we hebben een auto van de zaak waarmee we mogen rijden en tijd van het rijden is voor mij ook geen probleem.

Ik kijk nu ook naar coupe's want dat heeft de voorkeur van de vrouw.
Momenteel kijk ik naar wat deze doet:
Ford Mustang GT nieuwe APK
€ 11.900,00
https://link.marktplaats.nl/m2281702263 ... ialbuttons
#33 🦁
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

Ja ik heb ook een auto van de zaak, maar op dit moment (en voorlopig) erg druk.
als we nu zeker wisten dat een mustang iets voor ons zou zijn dan zou ik wat makkelijker verder rijden.
Maar we willen eerst eens rijden in een mustang.... en als het dan evt een mooie deal kan worden is dat alleen maar mooi meegenomen.

wij kijken alleen naar cabrio iig, en hij moet heel ruim onder de 2 ton aan kms zitten.

ik heb contact gehad met de verkoper van de rode van mobil.de (die uit België).
Maar dat is allemaal een beetje bijzonder verhaal.... plus: er staat in de advertentie EU uitvoering. Dat is al niet waar. Hij komt uit de US, en de meter staat dus in mijlen al op 160000.... dat is voor ons veel te veel.
Toen ik dat zei was de motor door de huidige eigenaar ineens gereviseerd bij 130000 mijlen... Maar dat stond niet in de advertentie.
Volgens de carfax heeft de auto 1 eigenaar gehad en de export staat ook in de carfax. Betekent dit dan dat de huidige eigenaar ook verhuisd is zeg maar?

Rare is wel, staat nu op Zweeds kenteken, maar export op de carfax staat naar Tsjechië. heel raar verhaal allemaal, wellicht na Tsjechië nog naar zweden gegaan ofzo, kan allemaal best, maar ik vind het allemaal maar raar.
peer

Bericht door peer »

BadBert schreef: do 26 jun, 2025 09:08

ik heb contact gehad met de verkoper van de rode van mobil.de (die uit België).
Maar dat is allemaal een beetje bijzonder verhaal....
Meestal haak ik dan al af. Zodra het verhaal over een auto een beetje vaag begint te worden, dan vertrouw ik het meestal al niet meer.
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

peer schreef: do 26 jun, 2025 09:56 Meestal haak ik dan al af. Zodra het verhaal over een auto een beetje vaag begint te worden, dan vertrouw ik het meestal al niet meer.
Ja ik ook!

Ik vroeg eerst om een foto van de teller, die kreeg ik niet maar hij zei dat hij in mijlen was, en op 160000 mijl stond.
Toen ik dat zei tegen mijn vrouw zei ze al: laten staan.
Toen ik dat appte zei hij, o ja maar de motor is completely rebuilt at 130000 miles
zei mijn vrouw al: o ja, tuuuuurlijk, nu ineens wel.

Dus ik vertrouw het ook niet, hij zegt overal rekeningen van te hebben... maar wie zegt dat het bij die auto hoort? bij dat blok?
Versnellingsbak zou ook relatief nieuw zijn, ook daar zijn rekeningen van en overal zijn ook foto's van.
Hij stuurde ook een filmpje dat hij stationair draait (niet dat hij gestart werd), en draait wel soepel.
Auto is van een vriend van hem, auto is veel meer waard dan de prijs waar hij voor staat (aldus verkoper, is veel custom) maar hij wil hem voor de huidige prijs gewoon verkopen.
Mijn gevoel nu: auto is niet wat ze zeggen dat hij is (technisch) en de huidige eigenaar wil er vanaf. Dat is iig mijn gevoel.
sjirafje
Contacteer:

Bericht door sjirafje »

Met een grote boog omheen lopen :v:
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

ik denk het ook ja.

we zijn even aan het denken om te gaan kijken in Best.
Alleen die heeft een (ik denk achteraf opgebouwde) supercharger... weet niet of dat nu zo handig is voor het vrouwtje als "boodschappenwagen".
Migi

Bericht door Migi »

Lekker laten staan, als ze al met zulke verhalen aankomen
BadBert
Contacteer:

Bericht door BadBert »

Goed, de speurtocht naar een Paardje gaat gewoon rustig door.
Is dit een bekende hier?

https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford- ... aign=share

ikzelf twijfel. Ik dacht dat ik deze al eerder te koop had zien staan met foto's van de stoelen, en die waren flink versleten....
Heb dus om foto's van het interieur gevraagd.

Dan nog de KM stand.
Voor mijn gevoel is ruim 2 ton veel. Maar dat is omdat dat nu eenmaal tot nu toe in mijn systeem zit. Ik koop eigenlijk alleen auto's met lagere km stand. Al heb ik ook classic mini's gereden waar je niet eens weet hoeveel ton er op staat.... want de teller gaat maar tot 99999 daar hahaha
Dus daar ook al zeker wel mini's gehad met meer dan 2 ton er op....

Vraag me een beetje af hoe makkelijk met normaal onderhoud deze auto's zoveel kms maken. Wellicht maak ik mij druk om niets? Gaat in hoofdzaak natuurlijk om het blok.

Is de vraagprijs een beetje reeel op dit moment? Wat zou een nette prijs zijn (mits interieur netjes).

Vind hem persoonlijk wel mooi, kleuren combi met interieur ook. Velgen niet 100% mijn smaak (maar meer omdat ik zwarte velgen nooit echt super vind), al staat het onder deze wel netjes. Mooie achterlichten ook.
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”