Al eens eerder voorgesteld maar begint nu toch echt te twijfelen, ik wil een mustang kopen. Al eens eerder een post gemaakt met daarbij om advies gevraagd over (achteraf gezien) 2 veels te grote restauratie projecten. Ik heb mijn verwachtingen wat bijgesteld en wil er dan toch echt eentje gaan kopen. Ik wil denk ik beginnen met een coupe, gt of cs special? Maar wat ik wil twijfel ik nog allemaal erg over, hoe zijn jullie gekomen op jullie auto? Mijn twijfels bijvoorbeeld: Liefst handbak, maar lijkt mij ook leuk om een automaat te hebben en om dan aan te sleutelen en dan om ooit die om te bouwen tot handbak. Voordeel van automaat is ook dat er (wat ik voor zover gezien heb) meer aanbod van heb gezien. Dan het jaar, tja, ik vind ze eigenlijk allemaal wel mooi (tot <70)
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/old ... a0faa2a24d
Ziet er prachtig uit, lijkt me leuk om een auto in mindere staat te kopen en dan zo aan te sleutelen dat die eindigt zoals in deze foto.
https://mister-mustang.nl/vehicles/1968 ... -restored/
Hier hetzelfde, ontzettend mooi en idealiter koop ik een min of meer zelfde auto maar dan in een mindere staat waarbij ik kan sleutelen zodat die eindigt zoals in deze staat.
Dan nog de aankoop, importeren uit de VS? Ik heb al gelezen op het forum dat vs-import een aanrader is. Of toch eentje in het echt bekijken in NL? Of in Duitsland? Of in België? Is dat het prijsverschil waard? Mijn budget is rond de €27.500. Dan de garage, waar moet ik op letten als ik er een ga stallen/huren? En welke gereedschap is een absolute must?
Lang verhaal ik weet het, wellicht dat er een eigenaar liefhebber is in Zuid-Holland die ik een keer kan bezoeken en mij kan vertellen of zijn auto, wat hij er aan heeft gesleuteld en waar je moet op letten. Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Put
PS: Ik heb geen ervaring met sleutelen maar wil zoveel mogelijk mijzelf alles aanleren. Ik denk met veel geduld en tijd het mij wel zou lukken om het een en ander uit te vogelen qua sleutelen.