Fors Pass App maakt geen verbinding met 2018 import VS Mustang 2.3

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

klaazzzzzz
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 17 apr, 2024 18:29

Fors Pass App maakt geen verbinding met 2018 import VS Mustang 2.3

Bericht door klaazzzzzz »

Ik heb sinds kort een Mustang 2.3 Ecoboost en ik probeer op mijn Iphone met Ford Pass de verbinding te activeren met de auto. Dat lukt helaas niet. Ik kan wel het Vin nummer invoeren in de app en die herkent dan ook het type auto maar activeren faalt.

Ik vermoedt dat de auto geen verbinding heeft met het internet omdat het een Amerikaanse import auto is.

Ik heb ondertussen al contact gehad met Ford Pass en die geven aan dat het ingebouwde modem het zou moeten kunnen (Schijnbaar kunnen ze dat zien) maar tot dusver zonder resultaat. Ik heb op hun advies nu een afspraak met een lokale dealer gemaakt maar die gaf aan dat ze daar zelf ook mee op onderzoek moeten. Kans bestaat dus dat dat een paar uurtjes gaat kosten en dat is geen probleem maar ik kan me niet voorstellen dat hier niet iemand al eens met hetzelfde te maken heeft gehad.

Ter aanvulling: Ik heb het systeem al eens gereset. In het FordPass scherm in de auto zelf zie ik alleen wifi instellingen als optie. Ik lees ergens dat hier ook connectiviteits instellingen bij zouden moeten staan maar die optie is afwezig.

Iemand een idee?
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”