Nieuw

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Frankknol
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 feb, 2022 15:09

Nieuw

Bericht door Frankknol »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank, ik heb afgelopen zomer de 1965 Mustang Coupe van mijn vader overgenomen.
Mijn vader heeft hem ooit van mijn opa geërfd, mijn vader leeft gelukkig nog, maar hij doet er zelf nooit wat mee, dus zodoende is hij bij mij terecht gekomen.
Echter staat hij al ruim 20 jaar stil en zijn nu samen dus bezig om hem weer op te lappen.

Ik hoop hier op het forum het e.e.a te leren en in de toekomst misschien ook wel mensen te ontmoeten op een Amerikaanse auto dag of Mustang dag of iets in die richting :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Frankknol op vr 25 feb, 2022 11:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 931
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door sjirafje »

Leuk een mustang die al lang in de familie is!
Mocht je toevallig foto's hebben... Daar zijn we namelijk dol op :lol:

Voor het plaatsen van foto's: viewtopic.php?t=29850
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Frankknol
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 feb, 2022 15:09

Re: Nieuw

Bericht door Frankknol »

Aangepast, hoop dat ze er zo goed op staan!
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 931
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door sjirafje »

Frankknol schreef: wo 23 feb, 2022 15:37 Aangepast, hoop dat ze er zo goed op staan!
Hier zijn ze iig zichtbaar :mrgreen:
Wat een aparte kleur. Welke kleur is het? Is die origineel?
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Nieuw

Bericht door BullitTV »

Mooie auto. Wat is de kleur, origineel? Lijkt op highland green maar dat heb ikzelf ook en om een of andere reden krijg ik het nooit zo groen op de foto ;)
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Frankknol
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 feb, 2022 15:09

Re: Nieuw

Bericht door Frankknol »

De originele kleur was light blue, mijn opa heeft m later racing green laten spuiten. Het is niet de originele donkere kleur groen van Ford zelf.
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5537
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Mooi dat je de Mustang weer nieuw leven inblaast.
Volgens mij heb je wel een goede basis, de 20 jaar stilstand is ieder geval niet zo snel terug te zien.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Frankknol
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 feb, 2022 15:09

Re: Nieuw

Bericht door Frankknol »

Deze foto's waren wel genomen na een flinke poetsbeurt, maar hij heeft wel altijd in een goede droge garage gestaan.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5532
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Nieuw

Bericht door Dakloos »

Welkom hier! Gaat allemaal wel goed komen zie ik. Is dit misschien een in Nederland geassembleerde Mustang met een “N” in de VIN? Heb je foto’s van de motorruimte? Ben benieuwd…
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4408
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Nieuw

Bericht door 72grande »

Wat een mooi verhaal en wat een mooie auto! Ik moest ook gelijk denken aan een Amsterdamse Mustang, maar met een eerste registratie op 19 mei 1965 lijkt dat minder waarschijnlijk (voor zo ver wij nu weten startte de assemblage in Amsterdam in augustus/september 1965). Maar verrassingen zijn altijd mogelijk 8)
Marc
Frankknol
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 feb, 2022 15:09

Re: Nieuw

Bericht door Frankknol »

De Mustang is uit Amerika geïmporteerd door de eigenaar voor m'n opa :)

Ik heb nog wat foto's van work in progress toegevoegd.
Wij doen alles heel rustig aan en hebben er niet altijd tijd voor, dus alles op zn gemakje.
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1631
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: Nieuw

Bericht door saf1908 »

Frankknol schreef: wo 23 feb, 2022 15:15 Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank, ik heb afgelopen zomer de 1965 Mustang Coupe van mijn vader overgenomen.
Mijn vader heeft hem ooit van mijn opa geërfd, mijn vader leeft gelukkig nog, maar hij doet er zelf nooit wat mee, dus zodoende is hij bij mij terecht gekomen.
Echter staat hij al ruim 20 jaar stil en zijn nu samen dus bezig om hem weer op te lappen.

Ik hoop hier op het forum het e.e.a te leren en in de toekomst misschien ook wel mensen te ontmoeten op een Amerikaanse auto dag of Mustang dag of iets in die richting :)

Afbeelding
Welkom Frank en mooi verhaal heb je daar, de Mustang van je opa en vader.
Goed bezig met sleutelen zie ik, dat gaat goed komen.

Ik zie alleen dat je geen fan spacer hebt zitten tussen de waterpomp en fan. Hierdoor zit de fan te ver van je radiateur af en is de zuigende werking een stuk minder. Daarnaast zou je nog een fan shroud kunnen monteren om het helemaal goed te doen.

Toevallig heb ik nog wat fan spacers liggen - nieuw in de verpakking - omdat ik zelf meerdere maten had besteld. Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb.
1966 Mustang Fastback
Frankknol
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 23 feb, 2022 15:09

Re: Nieuw

Bericht door Frankknol »

saf1908 schreef: vr 25 feb, 2022 15:15
Frankknol schreef: wo 23 feb, 2022 15:15 Hallo allemaal,

Mijn naam is Frank, ik heb afgelopen zomer de 1965 Mustang Coupe van mijn vader overgenomen.
Mijn vader heeft hem ooit van mijn opa geërfd, mijn vader leeft gelukkig nog, maar hij doet er zelf nooit wat mee, dus zodoende is hij bij mij terecht gekomen.
Echter staat hij al ruim 20 jaar stil en zijn nu samen dus bezig om hem weer op te lappen.

Ik hoop hier op het forum het e.e.a te leren en in de toekomst misschien ook wel mensen te ontmoeten op een Amerikaanse auto dag of Mustang dag of iets in die richting :)

Afbeelding
Welkom Frank en mooi verhaal heb je daar, de Mustang van je opa en vader.
Goed bezig met sleutelen zie ik, dat gaat goed komen.

Ik zie alleen dat je geen fan spacer hebt zitten tussen de waterpomp en fan. Hierdoor zit de fan te ver van je radiateur af en is de zuigende werking een stuk minder. Daarnaast zou je nog een fan shroud kunnen monteren om het helemaal goed te doen.

Toevallig heb ik nog wat fan spacers liggen - nieuw in de verpakking - omdat ik zelf meerdere maten had besteld. Mocht je interesse hebben, stuur maar een pb.
Ah oke, ik wist niet helemaal zeker dat een fan spacer nodig is.. als ik er een van je over kan nemen zou dat mooi zijn :)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”