RD Classics

Plaats hier foto's van wel heel erg mooi gerestaureerde Mustangs en Fords

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 928
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: RD Classics

Bericht door sjirafje »

Daar staan wel een paar snoepjes tussen :mrgreen:
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: RD Classics

Bericht door Dakloos »

Ben er ooit eens geweest toen ze nog in Duitsland zaten. Heel veel (matige) auto's voor MEGA prijzen.

Heb eens naar de foto's (en prijzen!) van die 2 Mustangs die ze aanbieden gekeken en bijna van mijn stoel gevallen :shock: :shock: !!!
Erwin

1966 convertible
Nikolaas
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 08 jun, 2020 07:33

Re: RD Classics

Bericht door Nikolaas »

Dakloos schreef: ma 20 dec, 2021 18:44 Ben er ooit eens geweest toen ze nog in Duitsland zaten. Heel veel (matige) auto's voor MEGA prijzen.

Heb eens naar de foto's (en prijzen!) van die 2 Mustangs die ze aanbieden gekeken en bijna van mijn stoel gevallen :shock: :shock: !!!
Eens, toevallig vorige maand nog geweest omdat ik zelf ook aan het zoeken ben naar een vervangende pony. Maar ze vragen veel te veel voor auto's die niet in nette optische staat zijn. Heb geen proefrit of zo gemaakt en geloof echt wel dat ze verder goed lopen, maar ik ga geen 38K betalen voor een 1965 C code die slecht is overgespoten, matig is uitgelijnd (veel gekke panel gaps) en matig tot slecht interieur heeft.
Magnetic Metallic Mustang GT 2016 (EU Model)
EeVeeWee
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 dec, 2021 17:45

Re: RD Classics

Bericht door EeVeeWee »

Dakloos schreef: ma 20 dec, 2021 18:44 Ben er ooit eens geweest toen ze nog in Duitsland zaten. Heel veel (matige) auto's voor MEGA prijzen.

Heb eens naar de foto's (en prijzen!) van die 2 Mustangs die ze aanbieden gekeken en bijna van mijn stoel gevallen :shock: :shock: !!!
Ja ik verbaas me ook over de prijzen die daar gevraagd worden, en dat lees ik ook overal dat de prijzen zo hoog zijn.
Maar blijkbaar is er toch publiek voor, anders hadden ze al niet meer bestaan.
Plaats reactie

Terug naar “Mustangs en Fords”