Foto verzoek grille embleem >2015

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
stefke
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 13 feb, 2005 15:22
Locatie: Hier en niet daar

Foto verzoek grille embleem >2015

Bericht door stefke »

Goedeavond.

Ik zit met een hersenspinsel. Daarvoor heb ik de maten van het grille embleem nodig van een 2015 of jonger Mustang. (breedte x hoogte)
Een foto van hoe die in de grille vast zit zou ook fijn zijn om te hebben.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt,

Steffan
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Foto verzoek grille embleem >2015

Bericht door keesie25 »

Hoi Steffan,
Net even gemeten voor je, model 2015. Van de punt van de snuit tot het uiterste puntje van de staart is het 21 centimeter
Van bovenzijde rug tot onderzijde benen is het 7 centimeter, meetlat geplaatst tussen voor en achterbenen in.
Ik ben benieuwd waar je dit voor nodig hebt, maar ik ben natuurlijk wel de eerste die het van je hoort....

Hoe het paardje in de grille bevestigd is kan ik niet zien, maar waarschijnlijk er in gesmolten, plastic in plastic.

Ik heb overigens nog extra CHROOM stickers, laten maken toen ik de achterzijde van de auto liet bestickeren.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2482
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Foto verzoek grille embleem >2015

Bericht door peer »

Het paard zit met 4 'moertjes' vast. Dat zijn van die moertjes die in het plastic snijden. Deze kan je niet demonteren zonder ze af te breken. Ik heb hier nog een chrome paard los liggen omdat ik hem vervangen heb door een zwart. Ik kan wel wat foto's maken als dat gewenst is.
Gebruikersavatar
stefke
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 13 feb, 2005 15:22
Locatie: Hier en niet daar

Re: Foto verzoek grille embleem >2015

Bericht door stefke »

@Keesie Bedankt voor de maten.

@Peer, Ik weet wat je bedoeld qua clips.


Ik heb voor mijn 69er 2 grillen liggen. Een daarvan heeft een vervorming in het midden van het midden van de grille. Ik zat er aan te denken om daar een stuk eruit te halen en een chromen (of zwarte) paard te plaatsen.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”