Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?
Moderator: Shelby GT-H
- dikketienes
Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?
Nee helaas niet.
Pas weer na de '08 of '09 volgens mij.
Pas weer na de '08 of '09 volgens mij.
Laatst gewijzigd door dikketienes op ma 26 jan, 2015 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik woonde tot afgelopen december ook midden in de stad (Grote Markt).dikketienes schreef:Dankje!
Op dit moment is hij geschorst dat zou het kunnen verklaren![]()
Woon midden in de stad en heb hem een tijdje in een parkeer garage gehad maar koste bakken met geld.
En buiten neer zetten doe ik liever niet met al die zatte mensen die 's avonds langs komen.
Hoop hem over een maand of 2 weer te ontschorsen. Tot die tijd rijd ik in een zilveren Peugeot 307 dus als je die tegen komt zwaai maar even
Mijn auto stond een paar straten verder in een ondergrondse parkeergarage van een appartementencomplex. Ik had geluk met de prijs, want ik weet dat ze makkelijk meer dan € 100 p/mnd durven te vragen.
Nu woon ik in een van de dorpen rond Breda en heb ik een eigen garage. Buiten neerzetten moet je inderdaad niet doen.
Kom je van de zomer nog wel eens tegen dan.
1966 Mustang Fastback
Als dat zo is, heb ik hem nog niet gevonden 
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
- dikketienes
Woon bij de Spinola in de buurt. En was inderdaad €100+ per maand.saf1908 schreef:Ik woonde tot afgelopen december ook midden in de stad (Grote Markt).dikketienes schreef:...![]()
Mijn auto stond een paar straten verder in een ondergrondse parkeergarage van een appartementencomplex. Ik had geluk met de prijs, want ik weet dat ze makkelijk meer dan € 100 p/mnd durven te vragen.
Nu woon ik in een van de dorpen rond Breda en heb ik een eigen garage. Buiten neerzetten moet je inderdaad niet doen.
Kom je van de zomer nog wel eens tegen dan.
Nu ook op zoek naar een huis in Breda met garage dan zijn alle problemen opgelost
Tot van de zomer.
Dan misschien nog later. Maar volgens mij hebben ze het licht wel weer gezien na een aantal jaar.aart schreef:Als dat zo is, heb ik hem nog niet gevonden
- grandmaster n
Is een optie, op mijn vorige 79-er zat het wel, op mijn huidige niet (maar deze heeft airco!!)Mack schreef:Heeft een 05 geen trunk release knop? Zowel mijn 86er als 98er hebben er eentje in het handschoenenkastje.
gr
Je heb toch op de sleutel bos. Een knop zitten om de klep te ontgrendelen?
Na mijn inziens ook niet echt nodig om een knop in de auto te hebben als het via de afstandsbediening kan.
Gr.mitch
Na mijn inziens ook niet echt nodig om een knop in de auto te hebben als het via de afstandsbediening kan.
Gr.mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'65 Coupe... sold
- 351-V8-power
Met draaiende motor een passagier laten uitstappen die zijn tas uit de kofferbak kan pakken is best handig...Mitch schreef:Je heb toch op de sleutel bos. Een knop zitten om de klep te ontgrendelen?
Gr.mitch
69 Grandé 351W Copper Flame
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Dat kan ook met draaiende motor door gewoon op de blauwe knop van de remote te drukken351-V8-power schreef:Met draaiende motor een passagier laten uitstappen die zijn tas uit de kofferbak kan pakken is best handig...Mitch schreef:Je heb toch op de sleutel bos. Een knop zitten om de klep te ontgrendelen?
Gr.mitch
Mark
Verstuurd vanaf mijn Galaxy TAB S met Tapatalk
Bij mij idd ook mark!MustangMan010 schreef:Dat kan ook met draaiende motor door gewoon op de blauwe knop van de remote te drukken351-V8-power schreef:Met draaiende motor een passagier laten uitstappen die zijn tas uit de kofferbak kan pakken is best handig...Mitch schreef:Je heb toch op de sleutel bos. Een knop zitten om de klep te ontgrendelen?
Gr.mitch![]()
Mark
Gr.mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'65 Coupe... sold
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'65 Coupe... sold
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Ook, denk eens aan dit.
Je auto heb je open gedaan en je pakt wat uit je kofferbak en je legt je sleutels even neer om iets te pakken/zoeken met twee handen en je gooit je kofferbak dicht.
Gelukkig niet bij mij gebeurd maar leek mij wel een goede reden om het ook te installeren.
Je auto heb je open gedaan en je pakt wat uit je kofferbak en je legt je sleutels even neer om iets te pakken/zoeken met twee handen en je gooit je kofferbak dicht.
Gelukkig niet bij mij gebeurd maar leek mij wel een goede reden om het ook te installeren.
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- 351-V8-power
zeker bezuinigd door Ford om dit onmogelijk te maken...MustangMan010 schreef:Dat kan ook met draaiende motor door gewoon op de blauwe knop van de remote te drukken351-V8-power schreef:Met draaiende motor een passagier laten uitstappen die zijn tas uit de kofferbak kan pakken is best handig...Mitch schreef:Je heb toch op de sleutel bos. Een knop zitten om de klep te ontgrendelen?
Gr.mitch![]()
Mark
Verstuurd vanaf mijn Galaxy TAB S met Tapatalk
69 Grandé 351W Copper Flame
Mij wel eens gelukt, deur door ANWB opengemaakt met luchtkussentje en stukje ijzerdraad en daarna kofferbak met het knopje in het dashboadkastjeShelby GT-H schreef:Ook, denk eens aan dit.
Ticking away the moments that make up a dull day......
Toch vreemd dat iemand die je ontvoert dan wel de kofferbak open kan maken. Als die in het donker tenminste de release kan vinden. Letterlijk en figuurlijk iets met klok en klepel dan 
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!
Blijkbaar vinden Amerikanen het logischer dat je jezelf opsluit in je kofferbak, dan dat je de sleutels in de koffer laat liggen...Craneman schreef:Toch vreemd dat iemand die je ontvoert dan wel de kofferbak open kan maken. Als die in het donker tenminste de release kan vinden. Letterlijk en figuurlijk iets met klok en klepel dan
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Het heeft er alle schijn van inderdaad. Misschien wisten ze bij voorbaat dat deze auto het goed doet in de onderwereld (zag hem zondagavond nog in een detectiveserie.....ff hoertje oppikken.....dacht 'daar gaat ons imago'
)
Of zou het daarom zijn dat hij zoveel in films gebruikt wordt?
Of zou het daarom zijn dat hij zoveel in films gebruikt wordt?
Ford Mustang....WAY OF LIFE!!!!!!