vr gr Arie
Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?
Moderator: Shelby GT-H
Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?
vr gr Arie
Mustang Coupe 1966 V8 289 A code. Restauratieproces, klik op de link viewtopic.php?f=87&t=26657#p326798
Ford Model A Pheaton Deluxe 2drs. 180A body, bj. 1931, klik op de link viewtopic.php?f=13&t=28114
Ford Model A Pheaton Deluxe 2drs. 180A body, bj. 1931, klik op de link viewtopic.php?f=13&t=28114
Zaterdag de Mustang weer opgehaald nadat de Brembo"s gemonteerd waren, echt een positief verschil,

groet aart

groet aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming
2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Qua uiterlijk of remvermogen, of beide ?aart schreef:Zaterdag de Mustang weer opgehaald nadat de Brembo"s gemonteerd waren, echt een positief verschil,
groet aart
Groet, Jordi
Beide natuurlijk
maar het ging vooral om het remvermogen
Groet Aart
Groet Aart
Mustang gespoten
. 1 op 10 RC kap
. Balen, is zoon Ronald toch eerder klaar als ik
Kap is van HPI in kleuren gespoten als onze eigen Mustang wordt. Er komen nog een set decals op, zoals raamlijsten,
lampen, chrome bumpers enz.
vr gr Arie

Kap is van HPI in kleuren gespoten als onze eigen Mustang wordt. Er komen nog een set decals op, zoals raamlijsten,
lampen, chrome bumpers enz.
vr gr Arie

Mustang Coupe 1966 V8 289 A code. Restauratieproces, klik op de link viewtopic.php?f=87&t=26657#p326798
Re:
Dat is tie ook Ando, op de eerste foto zit de matte folie nog op de buitenkant.Ando schreef:Hij is mooi hoor! maar zo'n lexan kap moet je toch vanaf de binnenkant spuiten?
vr gr Arie
Top! Ik zit er ook voor te gluren..aart schreef:Beide natuurlijkmaar het ging vooral om het remvermogen
![]()
Groet Aart
Heb je rondom gedaan of alleen de voorzijde? Via Hennie/Americanmuscle?
Groet, Jordi
- Ando
- Donateur 2014
- Contacteer:
Re: Re:
Ik dacht dat het lak was zonder blanke lak...dolphin schreef:Dat is tie ook Ando, op de eerste foto zit de matte folie nog op de buitenkant.Ando schreef:Hij is mooi hoor! maar zo'n lexan kap moet je toch vanaf de binnenkant spuiten?
vr gr Arie
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Ik heb alleen de voorzijde gedaan, die zorgen toch voor het meeste remvermogen, en Hennie heeft weer prachtig werk geleverd.Jordielf schreef:Top! Ik zit er ook voor te gluren..aart schreef:Beide natuurlijkmaar het ging vooral om het remvermogen
![]()
Groet Aart![]()
Heb je rondom gedaan of alleen de voorzijde? Via Hennie/Americanmuscle?
Groet Aart
- dikketienes
@Jordielf Het is inderdaad zeker aan te raden. Heb het ook laten doen bij Hennie (alleen voor) en maakt echt een wereld van verschil.
- dikketienes
Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?
Gisteren bezig geweest met een trunk release knop in te bouwen in het midden console. De 'kits' die op internet te koop zijn, zijn allemaal veel te duur (en rood) dus zelf wat onderdelen bij elkaar gesprokkeld. Voor 5 euro was ik klaar. Erg blij mee.

Netjes gedaan!dikketienes schreef:Gisteren bezig geweest met een trunk release knop in te bouwen in het midden console. De 'kits' die op internet te koop zijn, zijn allemaal veel te duur (en rood) dus zelf wat onderdelen bij elkaar gesprokkeld. Voor 5 euro was ik klaar. Erg blij mee.
Heb je nog niet in Breda zien rijden, maar misschien komen we elkaar nog eens tegen.
1966 Mustang Fastback
- dikketienes
Dankje!
Op dit moment is hij geschorst dat zou het kunnen verklaren
Woon midden in de stad en heb hem een tijdje in een parkeer garage gehad maar koste bakken met geld.
En buiten neer zetten doe ik liever niet met al die zatte mensen die 's avonds langs komen.
Hoop hem over een maand of 2 weer te ontschorsen. Tot die tijd rijd ik in een zilveren Peugeot 307 dus als je die tegen komt zwaai maar even
Op dit moment is hij geschorst dat zou het kunnen verklaren
Woon midden in de stad en heb hem een tijdje in een parkeer garage gehad maar koste bakken met geld.
En buiten neer zetten doe ik liever niet met al die zatte mensen die 's avonds langs komen.
Hoop hem over een maand of 2 weer te ontschorsen. Tot die tijd rijd ik in een zilveren Peugeot 307 dus als je die tegen komt zwaai maar even
Heeft een 05 geen trunk release knop? Zowel mijn 86er als 98er hebben er eentje in het handschoenenkastje.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE