The Mustang Familia(BEL) on FB !

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Ken Van Accolyen

The Mustang Familia(BEL) on FB !

Bericht door Ken Van Accolyen »

https://www.facebook.com/groups/2192586 ... 6/?fref=ts
Beste Mustangliefhebbers !
aangezien niet iedereen op FB of dit forum zit heb ik een groepje opgestart met reeds 60 leden om eens een rondrit samen te doen of wat dan ook :) zeg het door :ok:

OM LID TE KUNNEN WORDEN VAN DEZE GROEP DIENEN JULLIE EEN FOTO(van jou met je mustang ) TE MAILEN MET JE NAAM NAAR themustangfamilia@hotmail.com IVM. VEILLIGHEIDSREDENEN ! En dan een lidverzoek sturen hier in de groep.
Dank u voor het begrip.

De bedoeling van deze groep is gewoon puur voor de fun, geen verpichtingen, geen lidmaatschap, geen geld betalen, gwn cruizen en genieten ! http://www.oldtimerweb.be/oldtimer-evenementen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; vind je alle oldtimer evenementen. Via hier zouden we eens wat ritjes in groep organiseren of in groep afspreken op een punt om naar een meeting te gaan in colonne ! En ook eventueel naar verschillende locaties gaan om te shooten van pics/movies. Of een iets anders te doen met de groep dan de Mustangs... vb eens gaan paintballen,bowlen,... Ik weet het we wonen allemaal wat gespreid uit elkaar maar we kunnen eens hier/daar iets gaan doen he ! keep the church in the middle ! Deze groep is bedoeld exclusief voor Mustang rijders van jonge & oude modellen. Mensen die hier echt geen interesse in hebben gelieve dan de groep te verlaten... Zodat we een echte Mustang Familia kunnen worden !
Jezelf voorstellen zou wel leuk zijn wie ben je ? welke auto ? historie ? ...

Greetz,

Joris & Ken & Bram
Mustang Coupe 1970 351Cleveland V8 Ram Air (ready from 1juni 2013)
Buy a hybrid, i need your gas !
Follow my project on : viewtopic.php?f=87&t=19895
Parts for sale used/new on : viewtopic.php?f=2&t=22408
Ken Van Accolyen

Re: The Mustang Familia(BEL) on FB !

geen belgen meer dan hier ? :D
peer

Bericht door peer »

Jawel, maar zelf vind ik de stap met een foto net te ver... Toen het nog niet verplicht was, was ik gewoon lid.
Ken Van Accolyen

peer schreef:Jawel, maar zelf vind ik de stap met een foto net te ver... Toen het nog niet verplicht was, was ik gewoon lid.
hebben we gewoon gedaan voor de veilligheid :) ik denk ook wel dat je liever hebt dat er enkel mustang eigenaars in de groep zijn dan potentiele dieven niet ? :) we hadden 200 leden waarvan er maar amper 80 tal een stang hadden.
greetz Ken
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Ik ben het (helaas, misschien) met Peter eens....
Ken Van Accolyen

walter schreef:Ik ben het (helaas, misschien) met Peter eens....
Jagh wat heb je liever ? Enkel mustangrijders onder elkaar en af en toe een ritje of jan en alleman inde groep met potentiele dieven ;) ik heb alvast rap gekozen :) nu al met 65 man ... + zo herkennen we elkaar rapper :)

Greets
peer

Bericht door peer »

Ik denk niet dat je dieven tegenhoud op deze manier, maar ik denk ook niet dat dieven hier in geintresseerd zijn.
Dit forum is al een veel betere bron dan een facebook pagina met minder leden, hier vallen ze minder op en hoeven ze zich niet een aan te melden. Ook is het veel intressanter om naar een meeting te gaan... dan zie je de auto's tenminste in echte staat en vaak komen de auto's die daar staan ook nog eens uit de buurt. Op facebook zijn ze meer verdeeld over het land....

En daarnaast kan je een foto maken naast elke mustang die je op straat ziet. Met een ledental van 65 is de kans niet heel groot dat je toevallig een auto van een lid te pakken hebt. Hier op mijn werk staan al 3 mustangs op de parkeerplaats en daar zitten de mijne nieteens bij.

Kortom ik denk dat deze 'beveiliging' geen enkele diefstal gaat voorkomen.
Ken Van Accolyen

peer schreef:Ik denk niet dat je dieven tegenhoud op deze manier, maar ik denk ook niet dat dieven hier in geintresseerd zijn.
Dit forum is al een veel betere bron dan een facebook pagina met minder leden, hier vallen ze minder op en hoeven ze zich niet een aan te melden. Ook is het veel intressanter om naar een meeting te gaan... dan zie je de auto's tenminste in echte staat en vaak komen de auto's die daar staan ook nog eens uit de buurt. Op facebook zijn ze meer verdeeld over het land....

En daarnaast kan je een foto maken naast elke mustang die je op straat ziet. Met een ledental van 65 is de kans niet heel groot dat je toevallig een auto van een lid te pakken hebt. Hier op mijn werk staan al 3 mustangs op de parkeerplaats en daar zitten de mijne nieteens bij.

Kortom ik denk dat deze 'beveiliging' geen enkele diefstal gaat voorkomen.

Jagh iedereen zal zen mening er wel over hebben he :) maar ja staat ook voor famillie en smoelen boek dat je elkaar herkend en de wagen ook wat ben je me 400 leden als er maarvan 60 een mustang heeft.
Door de groep kunnen leuke dingen gedaan worden zoals door dit had ik voor Rockabilly 50 stang bij elkaar gekren en ben van plan om binnenkort ritje aan de kust te organiseren :) tenzij je dat niks zegt ... Ja dan hoef je niet in de groep tezitten he :)

Greetz Ken
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Misschien dat een iets vriendelijker reactie ook werkt.... :?
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”