Dat is zeker een pracht van een wagen. In erg mooie staat zo te zien.
Ik ben ook altijd benieuwd wat er daar op de parking staat als ik naar de haven ga.
Moderator: Shelby GT-H
Omdat je in een elektrische auto zat zal hij gedacht hebben dat het waarschijnlijk een andere vinger was...mustangmicha65 schreef:Zojuist op de A2 bij Nieuwegein Zuid richting Utrecht deze rode early fastback (komt t over?). Ziet er altijd fantastisch uit als je zo'n prachtige verschijning op de weg ziet, ook in t donker. Stak nog ff m'n duim op, maar realiseerde me dat ik niet in m'n Mustang reed (maar elektrisch). Iemand van hier?

Ja dat viel me ook op! Ik werd opnieuw verliefd.Mitchie schreef:Ik vind het zelf ook tof om de eigen mustang voorbij te zien komen. Het klinkt toch buiten heel anders zo v8
Leuke spot!Rams schreef:Ik heb voor de verandering mezelf gespot!Ik wissel nog wel is van auto met mijn vriendin.
Hey, Volgens mij ben ik dat!dikketienes schreef:Kom ik eindelijk is een Mustang tegen heb ik hem zelf niet bij me.
Gisteren op de A27 van Utrecht naar Breda. Net voorbij Utrecht.
Toch snel 2 fotootjes kunnen nemen.
(Niet de beste kwaliteit.)

Als je mij bedoelt, dat ben ik niet ik heb een 68er.Rams schreef:Deze net gespot. Ik geloof dat dit Joris is?
Dit was op de N246, paaltje 37,7Joris08 schreef:Als je mij bedoelt, dat ben ik niet ik heb een 68er.Rams schreef:Deze net gespot. Ik geloof dat dit Joris is?
Je heb mij wel is gespot maar toen zat ik op de fiets... maar de kans is groot dat we elkaar een x treffen als ik wel met de mustang ben!
(waar is deze spot trouwens? komt me niet bekend voor)