op men 351c ga ik nu Hedman's monteren ...
greetz Ken
Moderator: Shelby GT-H
Ja, en?Ando schreef:Ik had een setje Dynomax longtubes met keramische coating. Super tevreden over. Afdichting bij de cilinderkoppen probleemloos, ruimte genoeg voor de originele (dikke) startmotor en stuurbekrachtiging en na 7 jaar nog steeds netjes en zonder roest. Door de coating ook veel minder warmte-afstraling.
Big_fun_58 schreef:Volgens mij een goede keuze Ken.
Voor een FE big block zat er gigantisch kwaliteits verschil in (vooral de lassen aan de flens zijde).
Vraag het "de Moderator"maar eens. Die heeft zijn Hookers er ook afgegooid.
Succes met de ombouw....
Als ik weer een setje nodig heb zou ik weer voor deze gaan...Big_fun_58 schreef:Ja, en?Ando schreef:Ik had een setje Dynomax longtubes met keramische coating. Super tevreden over. Afdichting bij de cilinderkoppen probleemloos, ruimte genoeg voor de originele (dikke) startmotor en stuurbekrachtiging en na 7 jaar nog steeds netjes en zonder roest. Door de coating ook veel minder warmte-afstraling.
Ja en?Ando schreef:Als ik weer een setje nodig heb zou ik weer voor deze gaan...
Kweenie......?Big_fun_58 schreef:Ja en?Ando schreef:Als ik weer een setje nodig heb zou ik weer voor deze gaan...