Vanwaar komt jouw mustang en wanneer ?

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Ammy

Re: Vanwaar komt jouw mustang en wanneer ?

Bericht door Ammy »

66hipowannebee schreef:Ik zou Mickey Nelson eens proberen,wie weet

staat wel een Richards tussen,maar of dat de juiste is..

http://www.flickr.com/groups/1766260@N2 ... 78994@N05/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tonie
Oh thanks goede tip! staat bij dat ie al sold is op ebay maar ik ga toch even proberen :)
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

Ammy schreef:

http://www.flickr.com/groups/1766260@N2 ... 78994@N05/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tonie
Oh thanks goede tip! staat bij dat ie al sold is op ebay maar ik ga toch even proberen :)
Dat had ik ook al gezien,maar misschien dat hij kan bevestigen wat je precies zoekt.

suc6

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Ammy

Bericht door Ammy »

66hipowannebee schreef:
Ammy schreef:

Tonie
Dat had ik ook al gezien,maar misschien dat hij kan bevestigen wat je precies zoekt.

suc6

Tonie
Ja dat dacht ik dus ook, heel erg bedankt, in het ergste geval moet ik de maten hebben en kan ik hem als nood nog na laten maken, ik hen nu enkel die gaatjes op de achterkant en denk dat zo een orgineel emblem wel erg leuk zou staan en anders gewoon leuk om er bij te hebben :)
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Mijn 67er:
Built at San Jose
Dealer:
Downey Auto Center
9500 Lakewood Boulevard
Downey, CA 90240

Mijn 06:
Built at Flat Rock
Dealer:
Mossy Ford
4570 Mission Bay Drive
San Diego, CA 92109

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Mischief ( mijn 1972 coupe ) is in 1973 geleverd aan Rankin Ford London, Ontario, Canada .

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Deze Ford dealer was ook erg aktief met dragrace wedstrijden .

http://www.youtube.com/watch?v=pZKrZiJOumo" onclick="window.open(this.href);return false;

Op 20-6-1974 op kenteken gezet in Nederland .

Na aantal eerder eigenaren is hij totall los op een sloop in Amersfoort terecht gekomen alwaar ik hem heb gekocht voor 3250 euro .

Heb ooit de RDW aangeschreven voor info over eerdere eigenaren en zo aan foto,s gekomen uit 1999 van een schuur alwaar Mijn mustang totaal in de pek stond gestald met nog geen 30,000 mijl op de teller , toen ik hem kocht stond de teller op 52,000 mijl .

Nu is hij een erg leuk bezit en geniet er dagelijks van ! .
Laatst gewijzigd door Ton BlingBling op zo 01 dec, 2013 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Op 24-11-1965 van de band gerold en op 1-12-1965 door Ralph Williams Ford te Encino California geleverd aan Hertz.

Wat er daarna, met dit "huurhok", allemaal mee en in is gebeurd weet ik niet en misschien wil ik het wel niet weten :wink: . Ik heb 'm in 2006 van een particulier gekocht ergens in de buurt van Rotterdam.
Erwin

1966 convertible
aart

Bericht door aart »

Mijn mustang gt stinger edition is op 10/05/2007 van een normale GT omgebouwd tot een stinger edition bij Sherrod Vans uit Waycross Georgia.
Schijnbaar maken ze nog steeds speciale versie's van de mustang
In mijn papieren heb ik ook het VIN nummer gevonden en blijkt nadat ik het rapport heb opgevraagd er een 5.0 liter blok in ligt.
Toch eens verder zoeken

Aart
je kan beter om vergiffenis vragen, dan om toestemming

2012 ford mustang GT california special 5.0 V8
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Mijn wagen is gebouwd in Metuchen en voorzien voor export (dus km teller). Nieuw verkocht in februari 1966 te Zottegem. Meer weet ik er niet van, daar de 2e eigenaar (ik ben de 3e) het gedurende 9 jaar vriendschap niet nodig vond me de originele faktuur te geven :roll: Hij vond het leuker die aan de (klein)zoon te geven van de reeds overleden 1e eigenaar.

Origineel was m'n fastback wit, 6cil en handbak. (met rally pac & console en standaard 66 wieldoppen)

Nu iets anders :ok:

Ik heb em al 13 jaar en quasi 100.000km plezier aan beleefd 8)

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Ik ben die van mij destijds over de koers van zo'n twee jaar helemaal aan het uitvlooien geweest. Wist dat ie vanuit NJ gekomen was, en de DMV kan dus wat documentatie sturen over de auto en de eigenaar (of eigenaren). Zwaar gecensureerd helaas, wat niet wegnam dat ik er toch het een en ander uit weg kon halen (onder meer eigenaar gegevens, en het origineel in de US gevoerde kenteken). Ford kon me ook een buildsheet aanleveren, waarmee ik iemand kon voorzien van wat informatie om de windowsticker na te laten maken. De RDW in Nederland kon me ook aan wat verdere details helpen, alsmede de douane destijds aangeschreven om te kijken of er nog iets te vinden was. Verder ook CarFax nog als rapport erbij.

Geboren in Dearborn op 26 november 2001, 13 dagen na afgifte van het autocertificaat, en op 20 december 2001 verstuurd naar Malouf Ford in New Jersey. Met 14600 mijl op 24 februari 2003 eindelijk de titel registratie gekregen. De auto is toen verkocht aan een persoon (en ja, ik weet de naam, maar het vinden van die persoon is vrijwel onmogelijk gebleken).

Uiteindelijk heeft die persoon tot 23 september 2003 met de auto gereden waarna deze verder uit de registratie van de DMV is verdwenen. In plaats daarvan kwam er per 31 december 2003 ineens een melding van Ford Brau te Oldenburg in Duitsland naar voren. Dat bleek op dat moment puur een registratie te zijn, want de auto kwam pas verder weer terup op 1 februari 2004 bij de KFW registratie in Flensburg.

Brau heeft de auto verder klaar gemaakt voor Europa, de TÜV keuring in Duitsland is op 17 februari 2004 gebeurd, en de goedkeuring voor Duitsland is 20 februari 2004 verleend. Na de verdere afwikkeling kwam de auto per 8 maart 2004 binnen op het BPM keuringsstation in Groningen. Per 12 maart 2004 is de auto te Groningen te naam gesteld (en ik weet van die persoon ook de naam, heb ik uiteindelijk de boekjes nog van gekregen, maar die persoon is inmiddels ook verdwenen).

De toenmalige eigenaar heeft per 10 juli 2005 weer afstand van de auto gedaan te Leeuwarden bij Ford de Zeeuw (tegenwoordig Ozinga) waar ik de auto op 24 februari 2006 uiteindelijk gekocht heb. Sindsdien rijd ik ermee rond :)

Afbeelding
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

zojuist het eerste stukje geschiedenis kunnen vinden

stond als prent op ebay, de dealer waar mn Mustang voor het eerste verkocht werd, Green Ford Sales Lodi CA. Helaas is de veiling al afgelopen :( had het graag aan de muur gehad

Afbeelding
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Kris_65_Conv_BE
Donateur 2014

Bericht door Kris_65_Conv_BE »

Mijn Mustang liep op 30 januari 1965 van de band in Dearborn en werd geleverd aan de dealer “Ray Smith Ford” in Kansas.
Daar ruilde Mr Devine zijn '59 Dodge in voor deze nieuwe Mustang, die hij kocht voor $ 3.247.
Na 45 jaar in zijn bezit gehad te hebben verkocht hij in 2010 de Mustang die ik toen gekocht heb, mijn bedoeling is om de Mustang minstens even lang in mijn bezit te houden dan de eerste eigenaar :)
Kris
saf1908

Bericht door saf1908 »

Mijn Mustang is van 1966, exacte datum zou ik moeten nagaan (VIN niet bij de hand). Sinds 1,5 jaar in mijn bezit en particulier gekocht van iemand uit Heerde.
Helaas had de vorige eigenaar geen geschiedenis van mijn Mustang, althans niets bijzonders dat ik me weet te herinneren en niets op papier.

Jammer, want ik had het wel interessant gevonden om te weten wat voor figuren er voor mij in hebben gereden. Zeker ook omdat ik hem gekocht met een aardig aantal performance upgrades.
1966 Mustang Fastback
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

De originele foto bleek toch niet verkocht te zijn, inmiddels dus wel en binnekort hier aan de muur :D

toch leuk een stukje geschiedenis gevonden te kunnen hebben!

gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Moest even dit oude topic opduiken...

Vandaag mijn Marti-report binnen gehad! Ja, dat kan tegenwoordig voor SN95's!

Mijn auto is gebouwd op 24 juni 1998 en verkocht in Richmond, VA. Het leuke is: de dealer zit er nog steeds!

Afbeelding
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gearz
Super User

Bericht door Gearz »

Mack schreef: Afbeelding
Je kan wel zien wat de downsize trent teweeg heeft gebracht, het had net zo goed een Europese Ford dealer kunnen zijn.
Dat zal in '98 nog wel anders geweest zijn. :(

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”