78ghiaT5 schreef:welkom op het forum, mede II-rijder! Leuk, weer een '76-er Ghia bij. Jouw Tweetje is helaas niet de enige met sidepipes, er is er zeker weten nog een. Ik zie dat er geen Mustang II-paardje in de grille zit, maar een klassiek Mustang-paard. Dat komt wel vaker voor. De voorkant die het Eleanor II-voorbeeld heeft, is een zelfbouwproject geweest en de stukken ervoor worden niet in serie geproduceerd. Dat wordt dus zelf de handen uit de mouwen steken bij het ontwerp ervan. Hoeveel pk heeft dat EFI-blok nou precies?
Harry
Hey harry,
ik was al benieuwd wanneer je zou reageren
maar goed om te weten dat ik niet de enige ben met side pipes op een 76' wel vraag ik mij nog af of dit origineel bij de auto hoort, ik heb namenlijk geen idee.
idd geen mustang II paartje, de vorige eigenaar heeft er een nieuwe in gemonteerd omdat die eraf gejat was. ik heb trouwens nog wel twee andere grillen erbij gekregen. eentje met een gat en die ander heb ik nog niet bekeken.
ik ben op de hoogte van het zelfbouw pakket en het heeft geen haast, maar ik wil het beetje bij beetje doen. eerst de nodige dingen aanpakken (zie project log, komt nog. zal er wel een linkje in deze topic plaatsen) . maar ik heb alwel de begeerde bumper gezien en weet al waar ik m kan bestellen.
het efi blok zou 200 pkk moeten kunnen leveren, maar ik weet niet wat daarvan waar is. een testbank zou dat nog eens moeten na meten. ga er maar van uit dat er over de jaren heen wat verloren is gegaan.