Mijn Mustang
Moderator: Shelby GT-H
Mijn Mustang
Beste forumgebruikers,
Bij deze een filmpje van mijn mustang toen deze nog in Amerika stond, ondertussen nieuwe bodemplaten er in gelast. Verder nog nieuwe vloerbedekking geplaatst en groot onderhoud gepleegd. Daarna het tweede gedeelte van de zomer heerlijk gereden.
http://m.youtube.com/watch?v=0qhi6trYx94
Volgend project is om de achterkant omhoog te brengen, auto hangt nogal achterover, ik weet niet of hier suggesties voor zijn?
Gr. Robert
Bij deze een filmpje van mijn mustang toen deze nog in Amerika stond, ondertussen nieuwe bodemplaten er in gelast. Verder nog nieuwe vloerbedekking geplaatst en groot onderhoud gepleegd. Daarna het tweede gedeelte van de zomer heerlijk gereden.
http://m.youtube.com/watch?v=0qhi6trYx94
Volgend project is om de achterkant omhoog te brengen, auto hangt nogal achterover, ik weet niet of hier suggesties voor zijn?
Gr. Robert
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
- Berichten: 4375
- Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
- Locatie: Sliedrecht
Re: Mijn Mustang
Het word waarschijnlijk een nieuw setje veren en schokbrekers
niet met langere shackels gaan neuzelen,maar gewoon in een keer goed doen is mijn advies..
Tonie
niet met langere shackels gaan neuzelen,maar gewoon in een keer goed doen is mijn advies..
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Berichten: 6414
- Lid geworden op: ma 11 mei, 2009 17:52
- Locatie: 41°54'7"N 12°27'13"E
- Contacteer:
Re: Mijn Mustang
Daar mag inderdaad een nieuwe bodemplaat in ja... gorejuh !
Setje nieuwe veren doet inderdaad wonderen.
Setje nieuwe veren doet inderdaad wonderen.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Re: Mijn Mustang
Robert,
Ik hoop voor je dat ze er meer dan alleen nieuwe vloerplaten ingelast hebben want dat gapende gat waar je in zit te kijken als de camera even de onderkant laat zien is de "inner rocker". Zo'n beetje het belangrijkste onderdeel wat de boel bij elkaar houdt in een convertible!! Als ik dan die roestschade bekijk vraag ik me ook af hoe het met de " torque boxes" is en de bruchte "cowl vent". Die laatste is misschien wel de oorzaak van alles. Ik hoop voor je dat het alkemaal goed gerepareerd is.
Eigenlijk hoort een 65-66 een beetje door te zakken aan de achterkant. Zoek maar eens naar reclame filmpjes van 65-66 Mustangs op YouTube....
Ik hoop voor je dat ze er meer dan alleen nieuwe vloerplaten ingelast hebben want dat gapende gat waar je in zit te kijken als de camera even de onderkant laat zien is de "inner rocker". Zo'n beetje het belangrijkste onderdeel wat de boel bij elkaar houdt in een convertible!! Als ik dan die roestschade bekijk vraag ik me ook af hoe het met de " torque boxes" is en de bruchte "cowl vent". Die laatste is misschien wel de oorzaak van alles. Ik hoop voor je dat het alkemaal goed gerepareerd is.
Eigenlijk hoort een 65-66 een beetje door te zakken aan de achterkant. Zoek maar eens naar reclame filmpjes van 65-66 Mustangs op YouTube....
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Mijn Mustang
Bedankt voor de reacties, er zijn twee bodemplaten vervangen, de torquebox is gedeeltijk vervangen en de inner rocker was aan de onderkant inderdaad slecht, hier is een extra dikke balk opnieuw ingelast. Ook heb ik de Cowl vent met de hand gecontroleerd, deze lijken mij inorde. Deze wil ik nog wel voorzien met een beschermd materiaal, weet alleen nog niet wat. Verder was er in Amerika al veel vervangen, nieuwe banden, uitlaat, remmen, luchtfilterhuis, koelsysteem, benzinetank, en verschillende kleine onderdelen. Nadat de caburateur gereviseerd is, loopt de motor als een zonnetje. Wat niet werkt is de airco (niet echt nodig), en de brandstof meter geeft bij een volle tank maar halfvol aan?
Gr. Robert
Gr. Robert
Re: Mijn Mustang
Ja, die brandstof meter heb ik ook last van. Gaat nooit verder als 1/2 tank. Moet er nog steeds een keer naar kijken
Piet
Piet
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
Re: Mijn Mustang
Stap 1: vervang de klassieke voltage regulator achterop je instrumenten paneel voor een solid state uitvoering. Hier en op andere fora staan genoeg schema's om het zelf te bouwen en het kost je hooguit 5 euro aan materiaal.Claire schreef:Ja, die brandstof meter heb ik ook last van. Gaat nooit verder als 1/2 tank. Moet er nog steeds een keer naar kijken
Piet
Stap 2: meet op de tank sending unit eens de weerstandwaarde voor volle en lege tank. Dan weet je of die nog goed werkt
Stap 3: er zitten twee kleine stelschroefjes in de gauge. Eentje voor de nul waarde, de andere voor volle uitslag. Als je 1 en 2 gedaan hebt, kan je hiermee je meter weer op volle schaal uitslag krijgen.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Re: Mijn Mustang
Ik wil een spanningsregelaar bestellen weet iemand of ik de l7805 moet nemen of liever de 78s05
Gr. Robert
Gr. Robert
Re: Mijn Mustang
Had iemand hier nog een antwoord op, ik wacht graag op een reactie.Robert schreef:Ik wil een spanningsregelaar bestellen weet iemand of ik de l7805 moet nemen of liever de 78s05
Gr. Robert
Gr. Robert
Re: Mijn Mustang
De s versie ziet er precies het zelfde uit maar kan 2 ampere leveren i.p.v. 1. Als je een volle tank, hete motor en een goede motor hebt met wat oliedruk dan staan al de drie de meters aardig in de hoek en loopt er aardig wat stroom .Robert schreef:Ik wil een spanningsregelaar bestellen weet iemand of ik de l7805 moet nemen of liever de 78s05
Gr. Robert
Ik zou voor de 78S05 gaan.....
Erwin
1966 convertible
1966 convertible
Re: Mijn Mustang
Dat doe ik, dank je!
Gr. Robert
Gr. Robert