Naam is Joris Luijten en 20 jaar, tijdje terug hier aangemeld voor info op de doen en rond te neuzen etc. Ken Ghost Rider (Niels), zo in RL goed. Al een tijdje stil aan aan het kijken geweest voor een F-100 pickup truck, ben vrij los in bouwjaren omdat ik ze kortom zowat allemaal mooi vind. Me hart gaat uit naar een van 55-56 of voor de jaren 60, na de jaren 60 mag ook maar niet nieuwe als 68.
Nu had ik vorige week een mooie op het oog in Amerika, tijdje terug al met Hans gemaild over een kosten plaatje en eventuele gang van zaken. Nu dus Hans weer terug gemaild met een link naar de auto die ik wel zag zitten. Wat op en neer gemaild en losjes een prijs behandeld (niks afgesproken of iets dergelijks). Dag erna met Niels gaan praten over het verhaaltje en eens gerekend aan de bijkomende BILLS die er nog eens bij komen als je de auto hier hebt.
Daarom heb ik dit topic aan gemaakt met de vraag: ''wat kost het nou voor een us pickup ouder als 40 jaar, om hem op kenteken te krijgen en invoeren etc, en wat zijn de eisen voor de toelating, lampen etc. En waar moet ik goed op letten''
Voertuig impressie:

Alvast heel erg bedankt,
Joris