Om precies te zijn rechts achter ! Ik hoor jullie denken vriest het al in Brabant !
Nee hoor ook hier was het vandaag erg warm. Ik zal het uitleggen.
Na het werk moest ik in Breda zijn en op de terugweg hoorde ik een klap. Omdat ik verder niks voelde aan de auto ben ik door
gereden naar huis met de gedachte dat ik ergens over heen was gereden.
Maar nee hoor, toen ik thuis uit stapte hoorde ik gesis van de rechterachter band komen.
En ja hoor een grote zilveren kop in het midden van het loopvlak. Gelukkig na een paar belletjes kon ik naar een
bandenzaak rijden niet al te ver van huis. De band stond nog steeds vrij hard.
Helaas strande mijn poging een kilometer voor de banden zaak. Na een hoop herrie snel aan de kant gezet.
De boosdoener bleek een stalen pen te zijn van ruim 10 cm lang en 1 cm dik !!
Hij was nu een stuk uit de band gekomen en raakte de kopse kanten van mijn bodykit skirts.
Gelukkig is de schade beperkt tot wat lakschade aan de binnenkant. Dit is wel weer bij te spuiten.
Zaak gebeld en die stuurde een busje. Reservewiel erop gelegd en daar de laatste km mee afgelegd.
De ijzeren staaf kon er alleen langs de binnenkant uit want er bleek ook nog een revet op te zitten.
Helaas was de band niet meer te redden. 4 maanden oud enweer 170 Euro naar de klote !!
Het enige wat hij in mijn maat had liggen was dus die winterband. Vandaar !!
Maandag besteld hij een nieuwe dus tot die tijd mag het van mij gaan sneeuwen !!
Fijn weekend allen !! Groetjes van Chris.