E.e.a. Heb ik hier ook beschreven viewtopic.php?f=82&t=23421
Maar het meest acute is dat het mij niet lukt om een lekkage op te lossen tussen een nieuwe remleiding die van de master cilinder naar de propvalve gaat.
Die propvalve heeft een koper nippeltje wat erg ondiep is. Ik heb er al een kapot gedraaid en heb er nu de nippel van de originele mc inzitten maar ook daar hetzelfde probleem, het blijft lekken.
Ik durf em niet verder aan te draaien want dan draai ik waarschijnlijk weer die koper ( of messing oid) kapot.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Kan ik ergens een stalen nippel krijgen die ik wel stevig genoeg kan aandraaien om de flare correct dichtend te vormen? Want ik denk dat dat het probleem misschien is, de flare krijgt niet genoeg druk om een mooie zitting te vormen.
Ik wordt er een beetje gestoord van, ben er al 2 weker mee bezig maar het blijft dus lekken.
Misschien weten jullie iets.
Alvast bedankt!
Hier zie je dus de aansluiting van master naar propvalve
om deze haakse nippel gaat het dus nu. De standaard was een gewone rechte maar die heb ik dus al kapotgedraaid.
Deze nippel zit met loctite in de propvalve ( gewone conische draad) en aan de andere kant dus de wartel van de remleiding.