V6-Handgeschakelde Mustang !!!TE KOOP!!!

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1994 - 2004

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
MichaelP

V6-Handgeschakelde Mustang !!!TE KOOP!!!

Bericht door MichaelP »

helaas heeft de crisis mij getroffen, aangezien mijn financiële toestand/leeftijd is het voor mij niet mogelijk om langer te genieten van deze auto!
hier op het forum staan nog veel problemen over mijn stang, maar die zijn nu gelukkig al een HELE tijd verleden tijd, toen ik hem kocht had hij nog al wat kuren, maar met de hulp van een werkplaatshandboek, goeie vrienden en forum leden is alles goed gekomen! (mijn dank hier voor!)

na alle ellende goed kunnen genieten van deze auto! wil hem niet weg doen maar kan 'm helaas ook nergens stallen en heb vervoer nodig voor mijn werk.
voor een goeie prijs is hij dus van u.

Informatie over deze mooie uit 1996 afkomstige V6 handgeschakelde mustang :

Kenteken : 02-RF-SK

Merk FORD
Model Coupé
Kleur Metallic Rood
Brandstof benzine
BPM € 4.999
REGISTRATIE
Datum eerste toelating 18 oktober 1996
Datum eerste tenaamstelling 2 maart 2005
Datum laatste tenaamstelling 15 oktober 2011
Soort eigenaar PARTICULIER
Volgnummer eigenaar 4
Wijze invoer Individuele import
APK
APK melddatum nog geen APK
APK vervaldatum 19 april 2013

Electrische spiegels, Alarm, Radio/MP3/USB/AUX Pioneer, getinte ramen, Grey Smoked Headlights, splinternieuwe banden erbij (zitten nog in de verpakking van UPS,kan ze wel voor u monteren), mooie lichtmetalen velgen 17", werkplaatshandboek en OBD uitlees apparatuur kun je er bij krijgen tegen een kleine vergoeding. de auto heeft nog geen 100.000 gelopen..

staat nu geloof ik rond de 98.000

Vraagprijs € 3500,-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

meer foto's komen zsm ben nu aan het werk :)
ik woon zelf in Weert en je kunt altijd even komen kijken en/of proefritje maken

Met vriendelijke groet,

Michael Pruijmboom
Laatst gewijzigd door MichaelP op do 27 dec, 2012 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
fuel66

Re: V6-Handgeschakelde Mustang !!!TE KOOP!!!

Bericht door fuel66 »

prijs?
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Mitch

Bericht door Mitch »

Koppakking al gedaan? Voor een geintresseerde is dat wel fijn om te weten
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Mitch schreef:Koppakking al gedaan? Voor een geintresseerde is dat wel fijn om te weten
Zeker, alleen als het echt een 96er is, dan geldt dat minder, omdat de koppakkingen die Ford gebruikte in 1996 veel beter waren dan de slechte van 1994-1995.

Dus de vraag is voor mij: is het een echte 96er? Datum eerste toelating zegt niet veel. VIN nummer des te meer: dan moet het 10e teken een "T" zijn (S=1995).

http://mustangattitude.com/mustang/1996vinmatrix.shtml

Veel succes met de verkoop, wagen ziet eruit als een heel nette SN95!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
MichaelP

Bericht door MichaelP »

hey Mack, hij is zeker weten een 96'er! hebben we eerder ook een gesprek over gehad hier, dit is de "plain jane" onder de sn95'ers weet je nog ;)

koppakking, brandstofpomp, bobine, brandstoftank helemaal schoon laten maken van binnen, luchtinlaat/EGR zit er nieuw op, remblokjes zijn nog niet zo oud en de Kachelradiateur is er nieuw in gezet.
dit is er allemaal splinternieuw op gezet, en zoals ik al liet weten in mijn eerder bericht, heb ik nog splinternieuwe banden liggen (4stuks) die nog in het plastic zitten!
Mitch

Bericht door Mitch »

MichaelP schreef:hey Mack, hij is zeker weten een 96'er! hebben we eerder ook een gesprek over gehad hier, dit is de "plain jane" onder de sn95'ers weet je nog ;)

koppakking, brandstofpomp, bobine, brandstoftank helemaal schoon laten maken van binnen, luchtinlaat/EGR zit er nieuw op, remblokjes zijn nog niet zo oud en de Kachelradiateur is er nieuw in gezet.
dit is er allemaal splinternieuw op gezet, en zoals ik al liet weten in mijn eerder bericht, heb ik nog splinternieuwe banden liggen (4stuks) die nog in het plastic zitten!
Ok, niet geheel onbelangrijk: de prijs? Aan gezien dat verplicht is hier.

Gr.mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
frankpost
Contacteer:

Bericht door frankpost »

staat inmiddels prijs bij
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
MichaelP

Bericht door MichaelP »

jep, en ik weet dat de prijs op bijv. marktplaats een stuk lager is voor een SN95 maar deze hebben en/of vaak mankementen of een KILOMETERstand van 150.000 tot 200.000 en geven dus op hun mijlenstand op ipv echte kilometers! en de nieuwe onderdelen, banden, uitleesapparatuur enzo allemaal zit erbij als je dit wil tenminste, prijs is natuurlijk altijd over te spreken! (interieur is beige met zwarte details) moet nog een foto maken maar heb steeds nachtdienst en het is donker voordat ik zowat wakker ben dus even geduld nog :)
fuel66

Bericht door fuel66 »

nette wagen idd die deze prijs meer dan goed maakt!. Jammer voor je verkoop, maar succes ermee.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Succes met de verkoop, inderdaad een mooie wagen voor die prijs... En zo zie je dat je met nieuwe velgen en nieuwe koplampen een SN95 weer helemaal up-to-date kunt maken.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
MichaelP

Bericht door MichaelP »

koppakking is bij een bedrijf gedaan waar ik hem gekocht heb, de garage had em geruild tegen een auto, bij eerste testrit was de distributie ketting gesprongen, de monteurs hebben er een project van gemaakt en hebben de motor perfect gemaakt met oa nieuwe lagers/kleppen etc etc noem maar op. en aangezien de wagen zó weinig km's heeft is ook omdat hij door het 'project' 4 jaar stil heeft gestaan.. hopelijk komen er hier nog een paar bieders op de site want je hebt echt geen miskoop dat is zeker!
aangezien de grootste dingen al zijn gemaakt, ook door mijzelf, bobine/egr/kachelradiateur noem maar op, zit zelfs een nieuwe ECU in!!
Plaats reactie

Terug naar “1994 - 2004”