Mijn naam is Bytebier Michaël en ben al een jaar of twee lid bij DM&FF maar heb nog nooit iets van me laten horen. Ik ben wel al vaak komen neuzen tussen de topics maar dit is mijn eerste post.
Nu, ik ben een Belg uit Limburg en ben hoe langer hoe meer gek van Mustangs, niet alleen mustangs, ik zie ook graag de rivalen: de pontiac gto, dodge charger, corvettes en vele andere vooral de oldtmers van de jaren '60. Maar de Mustang blijft de nr 1!!! Vooral de modellen van 65 tot 68 spreken mij het meeste aan. De nieuwe 2005 is ook heerlijk om naar te kijken.
Ik ben nog maar een 'rookie' van 25 maar dat zal wel met de jaren veranderen. Het is nu ongeveer een jaar of drie geleden dat ik de websites begon af te schuimen achter foto's van de legendarische ford. Een jaartje later heb ik mijn eerste grote stap gezet en ben ik met mijn vriendin naar de Mustang Garage in Heusden gereden. Daar ben ik wel een 2-3 uur binnen geweest en heeft de vrouw des huizes (ben de naam vergeten) mij heel wat wijzer gemaakt. Daar rechtsachter in het hoekje stond een zilverblauwe fastback 2+2 lekker te glimmen, mijn vriendin (ondertussen mijn verloofde) en ik waren kompleet van de kaart van de 'verboden aan te raken' stang. Deze stond er 2 jaar geleden bij de mustang fever nog steeds in dat hoekje. Vandaar heb ik mijn nick (silverbluefastaback).
Sinddien zijn we nog naar een paar meetings geweest (Borsbeek/Mustang Fever...). Wat Schaalmodellen gekocht en ander gadgets om toch maar iets te hebben. Op de laatste mustang fever heb ik me lid gemaakt van BMCC en ben daar ook apetrots op.
Momenteel is het bij mij nog altijd maar bij dromen gebleven en dat zal ook nog wel even duren.
Auto afbetalen, huur betalen, volgend jaar trouwen we en dan moet er nog voor een huisje gezorgd worden. Maar binnen de 10 jaar moet ik haar hebben, dat hebben we zo afgesproken.
Mijn vriendin wou het traditionele paard en koets maar heb haar toch kunnen overtuigen om voor die andere paardjes te kiezen en als alles goed is worden dat 8 mustangs!!!! Dat zou toch mooi zijn. Het ziet er naar uit dat dat gaat lukken
Nu ben ik blij dat ik me voorgesteld heb en zal zeker nog wat posten in de nabije toekomst.
Trouwens ga eens kijken op http://users.pandora.be/mustangpassion/
deze site heeft mijn vriendin voor mij gemaakt, hij is wel niet kompleet en er zijn wat dingen gekopieerd van andere sites maar een site erbij kan nooit kwaad nietwaar.
Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetzzzz.
Michaël,