Net terug van MUSTANG FEVER 2012.
Erg leuk, aller eerst de bijeenkomst in Valkenswaard waarvoor mijn dank richting de T.M.C.N. Club.
Vervolgens zonder troubles richting Zolder ( alleen moeten pissen als een reiger )... goregoregorejuh...
Jammer genoeg begaf de kachel radiator van Erwin het net 100 meter na de in kom. Dit hebben we later wel samen even kunnen fixen.
Verder, mooie showroom Adelbert, strakke actie !
Erg druk, veel mooie mustangs gezien en weer gezellig gekletst met diverse forum leden e.d. ! Alleen al daarom de moeite waard geweest.
filmpje is niet super en geluid heb ik laag gehouden omdat dat dat gopro geluid zelf al bagger is.
[youtube]78WbdWPieuE[/youtube]
Rond half 4 vertrokken Erwin en ik richting huis maar helaas had Erwin daar weer enorme pech omdat zijn radiator slang klapte.
Ik was zelf toen al via een andere weg al een stuk verder gekomen en baalde hier dan ook echt enorm van... los van het feit dat er toch weinig meer aan te doen was.
Erwin zal denk ik zijn eigen bevindingen nog wel met jullie delen. Echt super balen...
Alles los, een toffe dag gehad en een goeie test voor Jane die er godzijdank wel zonder horte of stoten mee op en neer is gekomen wat altijd spannend is voor een eerste "verre" trip.